Appartement Rose-Marie

Meer appartement info

23 reviews over Appartement Rose-Marie

• 5Sandra02-07-2008

Rottermarie

Dit appartement slaat echt alles op de plank mis... Helaas hebben wij de hele bovenverdieping gehad qua kamers + 2 kamers beneden.. Tip: Gooi geen toiletpapier door het toilet.. Als je graag een aantal euro's lichter wilt worden..( € 150 ipv € 250!) Ligging voor Star Beach is prima.. Maar het uitgaansgelegenheid ligt toch wel op een 15 minuten lopen.. Kreta best leuk voor 1x daarna heb je t eiland wel gezien! Verder zijn de Grieken mij er tegen gevallen.. Niet sociaal onsympathiek..

Gereisd met vrienden in juni 2008

• 5Lilian30-03-2008

Ik was vorig jaar in app Rose Marie, wat een rottent! Ten eerste hadden wij van te voren aangegeven dat we NIET op de begaande grond wilde verblijven langs de weg, en toch hadden we daar een kamer. Duidelijk maken dat dit niet was wat we geboekt hadden was een hel, beide eigenaren spreken geen woord Engels! Toen kregen we de dochter uit Athene aan de telefoon die wel een beetje Engels sprak na 3 uur hadden ze EIN-DE-LIJK door wat we nou wilde. Verder was het een kaal, klein hokje waar we in zaten met 1 raampjes die niet open kon. Als we hadden gedouched was onze kamer een sauna. De beide kookpitten deden het niet. En er waren kakkerlakken. Het is allemaal maar beetje flut en zeer vervelend dat het personeel geen engels spreekt! Verder is de locatie wel leuk en het dakterras ook voor feestjes :) oja en we hadden ook geen balkon

Gereisd met vrienden in augustus 2006

• 6Kimberley05-02-2008

De vakantie zelf was echt top maar t appartement echt minder... Kakkerlakken bij de buren en we zijn er 2x bijna uitgetrapt omdat er jongens ons appartement binnen kwamen vallen, valt niet met de hostes te praten alleen met de dochter die kan engels.. maar zonder iets te weten begon ze te schreeuwen...NIET VOOR HERHALING VATBAAR...vreselijke mensen zeg!!! schoonmaken kan je t ook niet noemen... eerste 4 dagen moesten we met dezelfde handdoeken doen, prullebak stroomde zowat over zo vol!!

Gereisd met vrienden in februari 2008

• 8Peter01-11-2007

Wij kunnen terugkijken op een heerlijk verblijf in RoseMarie. Fantastische ligging,heel centraal in een zijstraat van de hoofdstraat en rustiger. Inrichting is eenvoudig maar dat konden verwachten gezien de zeer gunstige prijs Complimenten voor de hostess, zeer goede service

Gereisd met partner in november 2007

• 8Evert05-10-2007

Ook een week in dit app. gezeten. Is een simpel app. en redelijk groot voor Griekse maatstaven. App. was goed schoon bij aankomst. De beheerster spreekt alleen Grieks, maar met handen en gebaren kom je er meestal wel uit. Als er vragen zijn waar je samen niet uit kan komen dan belt ze meteen even haar dochter die wel goed engels spreekt. De douche/toilet ruimte is inderdaad wat aan de kleine kant en na het douche is de hele ruimte nat. Wij hebben daar niet al te moeilijk over gedaan en even een nieuwe dweil gekocht bij de lidl voor € 1.10 - dweilstok en wringemmer kun je gewoon bij de beheerster vragen. Verder is de keuken inrichting heel summier maar dat kom je eigenlijk in alle app. op de Griekse eilanden tegen. Wij persoonlijk vonden het jammer dat er in alle app. ook het maximale aantallen bedden stonden, deze lege bedden nemen onnodig ruimte in. De app. aan de straatzijde hebben wat geluidsoverlast van de hoofdweg. Al met al een app. waar je goed kunt vertoeven

Gereisd met partner in september 2007

• 7Sarah25-07-2007

De ligging van dit appartement is super! je zit dicht bij star beach, maar ook dicht bij de winkel straat. Ook loop je zo de boulevard op, maar zijn de bars wel iets verder lopen. Het appartement zelf is erg knus en de kamers waren schoon en groot, behalve de badkamer die was erg klein, maar wel met warm water! Verwacht geen luxe! De eigenaresse was erg vriendelijk, maar sprak geen Engels, haar dochter wel. Behalve de veren in het bed die 's nachts in mijn rug prikten en een zaza in de douche was dit een prima appartement voor de prijs die wij betaalden (360 euro pp + vliegreis).

Gereisd met partner in juli 2007

• 8Peter van es14-06-2007

echt een super hotteletje! ligging direct aan starbeach! te gek!!!!! enige nadeel is het keukenkastje, zat een houtworm in!

een echte aanrader

Gereisd in juni 2007

• 7berjan17-09-2006

Appartement heeft een prima ligging. Wij hadden een ruim balkon, de inriching was vrij minimaal, maar zoveel ben je niet in je kamer. Douche gordijntje was geen overbodige luxe geweest. Verder was het wel schoon. 2 keer inde week, nieuwe handdoeken en lakens en werd balkon gesopt. Zelfs onze vieze afwas werd afgespoeld. Voor het zwembad hoef je niet te komen, maar 3 min. lopen en je bent op starbeach, 3,50 eur. voor een ligbed en de zwembaden daar. Aardige gastvrouw, praat geen engels maar was niet zo'n punt. Erg moeilijk zijn ze er niet, muziekje aan is geen punt. Als je niet al te kritische bent is het gewoon een goed appartement voor een feestvakantie.

Gereisd met vrienden in september 2006

• 5Marijke02-08-2006

Dit app. heeft egt een goede ligging. Het is 5 min. lopen naar Starbeach en 15 min. naar het centrum. Waar ik van baalde was de badkamer, die was egt verschrikkelijk, heel klein, geen douchegordijn dus alles is meteen nat, de douchekop moet je zelf vasthouden enz. De bazin praat geen/nauwelijks engels, wat communiceren erg moeilijk maakt. Verder niks mis mee, je bent er meestal alleen mar voor het slape. Toch kies ik volgend jaar iets anders..

Gereisd in augustus 2006

• 5Lucille Mestrom01-08-2006

appartementen roze marie zijn geen aanrader!! voor 550 euro voor 8 dagen kun je veel beter krijgen! we hadde 2 mini kookplaatjes waar je dus egt niet op kon koken! de badkamer was egt heel klein en niet eens een douche gordijn als iemand zich gedouched had stond hij helemaal blank!! zwembad is egt heel klein en op de begane grond! wel groot dakterras met ligbedden!! 2 kakkerlakken gevonden niet egt een pretje!! volgend jaar iets anders iniedergeval.

Gereisd in augustus 2006

Appartement Rose-Marie info