Tijdelijk €25 aanbetaling

6.1VoldoendeScore uit 23 reviews
  • 4.5Inrichting
  • 5Ruimte

Appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

23 Reviews over Rose-Marie

• 5Erwin05-08-2010

Goeie ligging, maar veel te duur en veel gezeik

Het enige wat goed was aan dit appartement was de ligging. Met 5 minuten lopen was je op starbeach. Voor de rest waren de kamers redelijk klein, de badkamer veel te klein en geen douchgordijn in de badkamer. De eigenaars waren continue aan het zeiken waardoor het eerder een schoolreis/strafkamp was. We moechten niet zwemmen, geen andere mensen meenenemen, geen bier mee naar het dakterras, niet slapen op het dakterras, niet met meerdere mensen in een kamer en al helemaal niet RUSTIG zitten met een groepje op het balkon. Verder is het zwembad heel klein en smerig en na 9uur sochtends alleen in de schaduw. Ook hadden wij veel last van kakkerlakken.

• 6Hein12-11-2009

Redelijk goed voor je prijs

Velen vertellen dat er daar slechte service is, dat valt opzich wel mee, de kamer word ongeveer 3 a 4x per week schoongemaakt, ongeveer om de dag. De vrouw die er werkt en ook schoonmaakt is opzich wel aardig alleen ze kan niet echt goed engels, dat was wel jammer. Als je aardig bent en je normaal gedraagt dan zijn ze ook aardig terug;)

We kregen zelfs de optie om op de dag van vertrek te blijven tot we werden opgehaald ovor 20e meer bij een 2p kamer en 30e voor 3p kamer, dat vind ik wel een redelijke prijs en je kan dan nog van je laatste vakantie dag er genieten.

Betreffende de ligging, het licht heel mooi dichtbij starbeach, ongeveer 3-4 minuten lopen. Het centrum is weer ongeveer 10-15 min lopen.

De ruimte in de kamer waar je verblijft is niet veel, maar grotendeels zit je buiten bij het zwembad. De zwembad is ongeveer 2,5m bij 5 meter, je moet er dus niet veel van voorstellen.

De inrichting is vrij oud en bij de douche is geen appartje hokje, de wc word dus ook nat

• 5Tes20-08-2009

NOOIT MEER!

Het was echt een verschrikkelijk app. Die vrouw van het app. kon geen engels, dus je kon niet normaal communiceren. Het was vies er is 2 keer schoongemaakt in 11 dagen, en ook niet vragen hoe,de vuilnisbak stroomde over.Je had geen douch gordijn dus het was elke keer een zwembad. Er liepen kakkerlakken. Was klein en je had een uitzicht op een oerwoud. Wij hadden de kluis van te voren betaald, toen we weg gingen moesten we de airco nog betalen die het de 1e 4 dagen niet gedaan heeft, en toen kwam ze nog even vertellen dat we de kluis ook nog moesten betalen, terwijl we dat al gedaan hadden. en zo kan ik nog meer vertellen, maar kortom ik raad het NIEMAND aan!

• 6karin20-08-2009

VERSCHRIKKELIJK! NOOIT MEER...

Wat een vreselijk app. Je kan daar niet communiceren want ze kan geen engels. Het was VIES.. wij zaten er 11 dagen en er is 1 keer schoongemaakt, en ook niet vragen hoe. de prullenbak die overliep..kakkerlakken. En vaak koud water..een airco die het de eerste dagen niet gedaan heeft. Je heb er geen barretje enz. zo kan ik nog wel even doorgaan.. maar ik weet 1 ding, als je daar naartoe gaat maak je alles mee hoe het niet hoort tegaan. Dus ik raad het iedereen af!

• 2kristel18-08-2009

Nooit meer!

Appartementen Rose-Marie zijn rommelige hondenhokken. Geloof niet wat er bij de beschrijving staat, de helft daarvan is niet aanwezig!

• 6Femke18-08-2009

Niet veel te klagen

Er zijn betere appartementen, maar ik vond deze niet slecht.Ligging vanaf starbeach 10 min en barstreet 20. Wij liepen elke keer. Ik vond het prima te doen. Eigenaren wel erg streng als het om bezoekers gaat.

• 7Jasper27-07-2009

Afrader

Bij aankomst leek het ons geweldig. Het zag er redelijk uit, we werdern goed ontvangen door de huisvrouw en haar zoons. Al snel bleek dat alleen deze zoon (11 jaar) Engels spreekt. Aangezien hij niet vaak aanwezig was is het haast niet mogelijk te communiceren. De huisbaas is echt de grootste blaaskaak die ik in die 10 dagen heb gezien. Wat een verschrikkelijke man! Hij liet ons gewoon opdraaien voor een kapotte deur die al kapot was, 150 euro! Echt een zeer aggresieve en vreemde man.

1 tip; ga hier NIET naar toe...

Er staan een aantal positieve reacties tussen, maar ik neem niet aan dat die van jongeren zijn die laat thuis komen (of überhaupt wel van gasten). Kan zomaar zo zijn dat deze door vrienden kennissen zijn geplaatst om het eigen appartement op te hemelen. De gemiddelde cijfers spreken voor zich...

• 6angela19-07-2009

Wij hadde de beste plek vant app.

Wij zaten onderin, met een terrasj en een trappetje naar de straat..

En zo kon je toch nog mensen uitnodigen ( wat anders lastiger wordt. en waar je ook boetes om kan krijgen) Terras was klein, maar precies goed, en je had makkelijk contact met voorbijlopende mensen.. dus erg gezellig!!

• 4jeroen17-07-2009

Om te janken!!!

Echt een heel slecht appartement!! Service is slecht, die ouwe was alleen maar chagie!! Het was ook erg vies (iedereen plaste in het zwembad van de boven liggende etages!!) En aan het einde van de vakantie wouden die 2 fosielen ook nog geld hebben voor de airco die we aan het begin van ons verblijf al hadden betaald!! Onze tranen zijn gewoon op nu,zoveel hebben we gehuild om dit verschrikkelijke hok!!! NOOIT MEER!!!!

• 8ron20-08-2008

leuke appartementen

erg leuke appartementen op een leuke plaats in chersonissos,ondanks dat de eigenaren geen engels praten waren ze erg vriendelijk,en om de dag schone lakens en een schone handdoek,maak je niet vaak mee in griekenland..echte aanrader!!!

Appartement Rose-Marie info

• Adresgegevens