Appartement Romantica Beach

GriekenlandKretaChersonissos

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Romantica Beach voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 16 reviews
+26/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 16 reviews
  • 7.9Inrichting
  • 8.9Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

16 Reviews over Romantica Beach

• 8Michelle15-08-2012

Geweldig mooie plek / ver van centrum

In eerste instantie hadden we een appartement op de begane grond. midden in de nacht hoorden we piepen: Muizen! gelijk gemeld bij de overigens super vriendelijke eigenaren en kwamen al met spray die de muizen weg moesten houden. ah fijn, 2e nacht nog niet weg. We mochten verplaatsen naar de 2e verdieping. Rest van de vakantie geen last meer van gehad. elke avond taxi á 5 euro naar het centrum en terug ook taxi genomen. alleen maar jongeren in het complex. heerlijk zwembadje maar je zit wel erg afgelegen in vergelijking met de appartementen en strand in het centrum. Volgende keer zou ik toch liever daar een appartement boeken. verder waren de appartementen wel heel ruim.

• 7Paul09-06-2011

leuk plekje met uitzicht op zee

Wij hadden appartement nummer 6, leuk gezellige maisonette, met een open bovenslaapkamer. Lekker groot balkon met vrij uitzicht op zee, kluisje, app helemaal in frisse kleuren.

je hebt wel een auto nodig omdat het centrum 45min wandelen hier vandaan is en voor kleine kinderen is er een groot waterpark starbeach met drie kinderbaden met glijbanen en speeltuintje, dit is ongeveer 700 meter van het app.

vond het een goed appartement met aardige en behulpzame verhuurders. Een kleine nadeel vond ik de badkamer inrichting. de douche precies naast de toilet, dus alles werd zeiknat, helaas was de afstelling van de douche niet best. Ander nadeel waren de harde bedden.

• 8Van den Berg16-08-2009

Geweldig appartement

Vorig jaar Juli met vrienden geweest. Dit is ons zo goed bevallen dat we dit jaar weer wilden boeken. Helaas konden wij Romantica Beach nergens meer in de brochures en op internet terug vinden. Dus dit jaar ergens anders geweest.

Prima ligging, met een taxi ben je met 5 minuten in het centrum. Ook prima service. Eigenaren heel vriendelijk en erg behulpzaam.

Wij gaan hier graag nog eens terug als de mogelijkheid bestaat.

• 9cee21-02-2009

top

superlokatie, net ver genoeg van de drukte in het centrum (loopafstand). erg vriendelijke beheerders/eigenaren, in mei 2008 geweest. accomodatie waar ik zeker weer eens zou boeken e/o aanraden. (niet geschikt voor kleine kinderen).

• 8Vicky26-11-2008

aanrader voor rustige vakantie

Het appartement is rustig gelegen en aangenaam om s'morgens te ontbijten bij een kabbelende zee. Op wandelafstand van hersonissos en stalida. De eigenaars zijn klantvriendelijk en staan klaar om iedereen naar zijn zin te maken. Via het huren van een auto hebben wij verschillende plaatsen op kreta bezocht. Er zijn natuurlijk ook elk half uur bussen beschikbaar (1 euro per rit) en taxi (goedkoop) Elke twee dagen wordt het zwembad gepoetst en elke twee dagen komt de poetsvrouw. Driemaal per week zijn er verse lakens en handdoeken. Bij de aankomst voorzien we ons van toiletpapier. Er is wel geen douchegordijn, maar in welk hotel is dit wel zo. Dit is typisch kreta. Zeker een aanrader om te genieten. Dicht bij zorbasbar om lekker te eten. de dag ervoor bestelden we ons pistolets bij de supermarkt Zorbas en kochten we ons toespijs. Wij zijn al tien keer naar kreta geweest maar dit is onze favoriete plek.

• 10family Ameye from Belgium26-11-2008

zeer idyllisch en sfeervol

De eigenaars staan steeds ter beschikking om te helpen. Ze zijn zeer sociaal en stellen u op uw gemak. Het is een rustig gelegen verblijf met ruime en propere appartementen.Zalig om te ontbijten met uitzicht op de kabbelende zee. Tijdens de dag is er een mooi zwembad met een klein brubbelbad ter beschikken (mooi onderhouden) Indien je de streek wil verkennen kan je de bus nemen (elk half uur voor 1 euro) of de taxi nemen (goedkoop) of een auto huren. Op wandelafstand is er een Zorbasbar waar je eventueel broodjes kunt bestellen voor de volgende morgen en toespijs en andere benodigdheden zijn ook beschikbaar.

Wij gaan alleszins terug.

• 6van den Heuvel14-10-2008

Net buiten de massa...

Een kleinschalig complex net buiten de drukte van de toeristencentra. Deze centra zijn vanuit het complex wel prima te belopen. Het kleine strandje is knus, maar in het hoogseizoen kun je er waarschijnlijk je kont niet keren. Bovendien zou het geen kwaad kunnen er een bezem door te halen, helaas laten veel mensen hun zooi er achter. Zorg wel dat je op tijd onder de douche staat, anders is het water koud...

• 8J&D21-09-2008

Aanbevolen!!!

Vooral de ruimte, de ligging en het uitzicht zijn TOP!!! Kleine minpuntjes: schoonmaak, frequentie verversing bedlinnen en handdoeken onregelmatig, weinig keukengerei en ontbreken van reserve rol toiletpapier. Maar als je erom vraagt is niets een probleem. Airco € 8 per dag is prijzig!
    Locatie tussen Hersonissos (geen last van dronken jongelui) en dicht bij Stalis en Malia met mooie zandstranden.

• 9fc05-09-2008

top locatie

Het schoonmaken mag iets beter. Op de deur zaten moddervlekken en de knoppen van het gasstel waren vet. De kraan van de wastafel zat los. De douche slang was beschadigd er was geen douche gordijn. Er waren weinig glazen en bestek, en een gezellig lampje in de hk voor 's avonds zou leuk zijn. De tuin kan wat mooier met plantenbakken. Dit moeten de beheerders beter kunnen want ze zijn heel aardig. Afgezien van dit alles is het onze mooiste plek op de Griekse eilanden die we tot nu toe (± 15x in 20 jaar) hebben gehad. Het uitzicht, de rust, het zwembad, de ruimte, fantastisch. We gaan volgend jaar weer.

• 8Geertje Kuperus03-09-2008

super! lekker ruim en rustig gelegen

het appartement:

• is rustig gelegen, maar op goede (loop) afstand van centrum en winkels.
    • vriendelijk personeel, behulpzaam
    • schoonmaak: goed