Aparthotel Porto Village

Aparthotel
Aparthotel Porto Village
7,6

Omschrijving
Kleinschalig Porto Village vind je op Kreta. De appartementen zijn gedateerd maar worden vanaf 2018 stuk voor stuk gerenoveerd. Ook de poolbar is nieuw en gezellig. Fijne zwembaden waar altijd plek is voor de nodige zonuurtjes. Ook is er een restaurant. Vanuit Porto Village hoef je maar 5 minuten te wandelen naar het centrum van Chersonissos.

632 reviews over Aparthotel Porto Village in het Nederlands

Superleuk! Volgend jaar weer!

Birgit Bettina,
8-11-2018

Boven verwachting goed! Ik snap de slechte reviews ècht niet. Mensen moeten ook beseffen dat ze het relatief goedkoop is en dat ze niet in Nederland zijn, dus het is er gewoon anders (wc-papier niet door wc spoelen bijvoorbeeld), dat hoort erbij als je op reis gaat en als je alles zoals thuis wilt, dan kan je beter ook gewoon letterlijk thuis blijven. Zo, genoeg gezeurd, verder met de review; Wij hadden ons zoontje van 3,5 bij, die heeft zich heel goed vermaakt en hij (en wij ook) had erg leuk contact met de andere hotelgasten. In ieder geval de hele 'touroperator'groep waren stuk voor stuk aardige mensen. Bij het complex zat een speeltuintje met schommels en een klimtoestel met glijbaan op een grasveldje dat met een hek was afgesloten van de weg (zat ook nog een parkeerplaats tussen), veilig dus.

We hadden kamerupgrade gedaan (+3,00), mooie kamer met 2 balkons.

Goed eten en leuk personeel.

We hebben alweer geboekt voor volgend jaar.

Fijne vakantie

Lizzy,
3-11-2018

Hele fijne vakantie gehad. Fijne schone kamers. Vriendelijk personeel. Mooi aan gekleed. Eten ook lekker ,maar wel weinig keus . Geen baby badje ..

Leuk voor najaar en voorjaar

Astrid Valkenburg,
2-11-2018

Prima hotel voor prima prijs mooie ligging en alles wat je nodig hebt voor handen kortom prima

Tjingo

Nooit meer! Zelfs niet voor zo'n lage prijs!

willeke de paauw,
1-11-2018

Deze vakantie is ons erg tegen gevallen ! Het was inderdaad niet duur , maar dat , dat dan ook moet betekenen dat de kamers vies zijn en vochtig ( geen afzuiging of ventilatie in de badkamer) , je geen warm water hebt in de douche ( dagen lang) , dat het eten gewoon niet lekker was en heel koud , dat het zwembad vies was en het water troebel , omdat er gewoon geen pomp aanstaat ..dat lijkt mij niet de bedoeling ! Wij waren er afgelopen week in de laatste week van het seizoen , alles was zo'n beetje op en werd niet meer aangevuld, zoals wijn , yoghurt enz.. wij komen in ieder geval niet meer terug , ook al is het nog zo goedkoop.

Kom graag nog eens terug

Wen,
1-11-2018

Voordelen:

- Vriendelijk ontvangst

- Vriendelijk personeel

- Kindvriendelijk

- Mooi park en netjes onderhouden

- leuke apartementen

- leuk ingericht

- Dicht bij de zee en Centrum

- Genoeg keus in eten

- disco avond super geregeld

- Goed geregelde wasservice voor € 5 per machine

- Mooi zwembad

Nadelen:

- slechte hygiëne in appartementen

- eten is vaak erg koud en wordt slecht aangevuld

- geen activiteiten voor kinderen

- keuze all in voor kleinere kinderen weinig keus of je moet bijbetalen

(voor kinderen die geen fris drinken alleen maar water als alternatief of € 2 voor een ice tea)

Super!

John,
30-10-2018

Hebben hier een super week gehad!!!

Zeker dankzij Hillie en George...

Eerste keer op Kreta

en zeker voor herhaling vatbaar!

Prijs kwaliteit verhouding is prima

Wil je 5 🌟 boek dan geen 3 🌟

Familiair

Fam. Valentijn,
20-10-2018

Heerlijk kleinschalig resort met meer dan geweldig , betrokken en behulpzaam personeel . Schone kamers en het eten is goed . Kortom voor een ieder die niet van megaresorts of hotels houd is dit zeker een aanrader . Wij hebben er in elk geval een prachtige ervaring beleefd .

Hillie Visser Receptioniste, Eigenaar, 24-10-2018

Beste Fam valentijn,

Bedankt voor de vriendelijke woorden, fijn dat u de moeite heeft willen

nemen om een review te schrijven.

Ik wens u een hele fijne winter,

Vriendelijke groeten,

Hillie Visser.

Leuke vakantie gehad!

Alyssa Poelmans,
16-10-2018

Gezellig hotel op een centraal gelegen plek. Super vriendelijk personeel en altijd in voor een praatje. Kamers zijn nodig toe aan een renovatie. Bedden waarvan de veren in je rug steken, douche wat opeens gloeiend heet wordt. Maar naar mijn mening mag je ook niet al teveel verwachten voor deze prijs. Bij het eten was er niet veel keuze en vaak was het koud. Maar in het centrum kun je heel lekker eten tegen een lage prijs. Maar buiten alles hebben wij een top vakantie gehad! Of je vakantie leuk is of niet ligt bovendien aan wat je er zelf van maakt!

Nooit meer

Martje,
15-10-2018

Foto's lijken alles,realiteit heel anders.mooie leuke gebouwtjes aan de buitenkant.binnen vies,vuil,donker en versleten.

We zijn alle dagen gaan uiteten. Let op,eet hier geen ijsjes,diepvries met schimmel.

Wij hebben het helemaal niet hoog op,hoeven geen luxe maar wel netjes en goed eten.wat betreft de bedden ook wij

hebben rugklachten. Volgens ons te weinig personeel,puur profiteren van het personeel, slechts 2 mensen voor de keuken,receptioniste deed het zwembad, zwembadrand vuil en veel bedden waren stuk.1 barman avonds die gelukkig zijn glimlach niet verloor.de negatieve commentaren zijn dus echt niet gelogen,wij reizen al 11 jaar met touroperator en hebben nog nooit commentaar gegeven.sorry voor ons dik gebuisd

Hillie Visser Receptioniste, Eigenaar, 20-10-2018

Beste martje,

jammer dat je zo negatief ingesteld bent, en alleen maar je vakantie spondeert om alles en iedereen in de gaten te houden. En andere gasten lasting valt met jullie problemen. Misschien kun je de volgende keer een 5 sterren hotel boeken, en dan maar hopen dat het dan wel naar je zin zal zijn.

Ik wens jullie een hele fijne winter.

Aanrader met goede prijs/prestatie verhouding

Henny en Gerrit,
14-10-2018

Porto Village is een gezellig klein dorpje op zich met een zéér goede prijs/prestatie/kwaliteit verhouding.

De kamers zien er netjes uit en worden goed verzorgd. Als er iets is kun je bij de receptie terecht en zal men trachten dit te regelen. Alle moeite wordt hiervoor gedaan.

Hulde aan de medewerk(st)ers die je vakantie zo gezellig mogelijk proberen te maken.

De ligging is perfect. Rustig op korte afstand van Chersonissos.

Het eten is voor ieder wat wils. Diverse mensen stellen hier een te hoge verwachting aangezien die voor de prijs die ze voor deze accommodatie betalen een 3 Michelinsterren restaurant verwachten.

Al met al hebben wij hier een geweldige vakantie gehad

Advies aan klagers: doe dit bij de receptie en val hier niet andere gasten mee lastig.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Porto Village in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Porto Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.