Aparthotel Porto Village

7,3

624 reviews over Aparthotel Porto Village in het Nederlands

Martje
15-10-2018

Foto's lijken alles,realiteit heel anders.mooie leuke gebouwtjes aan de buitenkant.binnen vies,vuil,donker en versleten.

We zijn alle dagen gaan uiteten. Let op,eet hier geen ijsjes,diepvries met schimmel.

Wij hebben het helemaal niet hoog op,hoeven geen luxe maar wel netjes en goed eten.wat betreft de bedden ook wij

hebben rugklachten. Volgens ons te weinig personeel,puur profiteren van het personeel, slechts 2 mensen voor de keuken,receptioniste deed het zwembad, zwembadrand vuil en veel bedden waren stuk.1 barman avonds die gelukkig zijn glimlach niet verloor.de negatieve commentaren zijn dus echt niet gelogen,wij reizen al 11 jaar met touroperator en hebben nog nooit commentaar gegeven.sorry voor ons dik gebuisd

Aanrader met goede prijs/prestatie verhouding

Henny en Gerrit
14-10-2018

Porto Village is een gezellig klein dorpje op zich met een zéér goede prijs/prestatie/kwaliteit verhouding.

De kamers zien er netjes uit en worden goed verzorgd. Als er iets is kun je bij de receptie terecht en zal men trachten dit te regelen. Alle moeite wordt hiervoor gedaan.

Hulde aan de medewerk(st)ers die je vakantie zo gezellig mogelijk proberen te maken.

De ligging is perfect. Rustig op korte afstand van Chersonissos.

Het eten is voor ieder wat wils. Diverse mensen stellen hier een te hoge verwachting aangezien die voor de prijs die ze voor deze accommodatie betalen een 3 Michelinsterren restaurant verwachten.

Al met al hebben wij hier een geweldige vakantie gehad

Advies aan klagers: doe dit bij de receptie en val hier niet andere gasten mee lastig.

Voor de vierde keer een geweldig verblijf!

Rowdy Oomen
14-10-2018

Kom hier alweer voor het vierde jaar op rij. Hotel is ongelooflijk gastvrij dankzij George, Hillie, Rigas en de rest van de medewerkers. Porto Village kent mooie kamers en heeft onlangs een aardige renovatie gehad bij de receptie, hotel-/poolbar en een aantal kamers. Zeker een aanrader en grote kans dat we volgend jaar oktober er gewoon weer zijn!

Hillie Visser Receptioniste, Eigenaar, 14-10-2018

Hallo Rowdy en Tessa,

Bedankt voor de vriendelijke woorden.

het was weer gezellig met jullie.

Fijn dat wij deel uit mochten maken van Rowdy zijn verjaardag.

Ik wens jullie een hele fijne winter en hoop jullie volgend seizoen weer te mogen ontvangen in Porto Village.

Hillie Visser..

laatste keer porto village

mw schuurkes
12-10-2018

Gezellige locatie en opzet maar vergane glorie

Vaak hier geweest maar nu kan het echt niet meer. Skipp de all in formule renoveer de husjes en zet er een gezellige griekse familie in. Dan wordt Porto Village wat het is en is geweest... Griekse gemoedelijkheid en puur genieten op een mooi park op toplicatie

Heerlijk

Theodorus en Paula
11-10-2018

Heerlijke ongedwongen vakantie gehad. Kan niet zeggen wat wel of niet goed was.

Saamhorigheid dat was wat ons het meest aansprak.

Ieder personeelslid was vriendelijk.

Hillie Visser Receptioniste, Eigenaar, 13-10-2018

Beste Theodorus en Paula,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven.

bedankt voor de vriendelijke woorden.

Ik wens u een hele fijne winter,

Hillie Visser.

Een fijne vakantie

Annita
10-10-2018

Het hotel was oké zeker door de opdate .. het eten was minder , het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam .

Kringloopbedrijf Tol
5-10-2018

Eenvoudig hotel koud eten veel Oostblok klanten lawaaimakers schoonmaak slecht nooit meer dus

Hillie Visser Receptioniste, Eigenaar, 13-10-2018

Beste fam Tol,

Bedankt dat u gekozen heeft om bij ons uw vakantie te vieren samen met uw vrienden. Uw studio nr 204 zat dicht bij de poolbar, jammer dat u niet bij de receptie geweest bent dan hadden wij u graag willen helpen.

Ik wens u nog een hele fijne winter.

vriendelijke groeten.

Roelof en Geesje
29-9-2018

12 dagen een heerlijke relax vakantie gehad ..op de dag van aankomst 1 nacht geslapen op een niet door ons geboekte kamer ons werd meteen bij aankomst verteld morgen na het ontbijt kunnen jullie naar de andere kamer . De volgende ochtend werd ons de andere kamer toegewezen en er werd gevraagd of we de kamer goed was. . Prima .. mooi uitzicht ,netjes. Staat op de nominatie om gerenoveerd te worden . Vriendelijk personeel en een super barman s’avonds aan het zwembad . Hillie de receptioniste heeft voor iedereen een vriendelijk en gezellig praatje klaar . En weet van wanten. Genoeg bedjes ,geen vroeg opstaan en het eten is lekker voor elk wat wils .Nogmaals bedankt voor de fijne tijd op Porto Village .

Hillie Visser Receptioniste, Eigenaar, 5-10-2018

Beste Roelof en geesje,

Bedankt voor de vriendelijke woorden, fijne gesprekken hebben we gehad.

Ik hoop jullie volgend seizoen weer te mogen begroeten in ons hotel.

Aanrader!

Peter met echtgenote en dochter
28-9-2018

Mijn man, dochter en ik hebben een ontzettend fijne, gezellige week gehad op Kreta. Mede ook door de bijzondere kwaliteiten van de Nederlandse Hillie, de super-vrouw van Porto Village!

Als we nog eens naar Kreta gaan komen wij zeker naar dit hotel terug!

Prijs-kwaliteit is prima. Mooie ligging, prachtig uitzicht op een berg, mooie tuin, fijn zwembad(en) en dichtbij de gezellige winkeltjes, restaurantjes enz van het centrum. En hierbij nog zon en zee(zicht) wat wil je nog meer ;)

Hillie Visser Receptioniste, Eigenaar, 5-10-2018

Beste Familie.

Bedankt voor de vriendelijke woorden, bedankt voor jullie gezelligheid en enthousiasme. Het was fijn om jullie als gast te mogen hebben.

Ik hoop jullie weer te mogen ontmoeten.

Anita
26-9-2018

Buitenkant heel mooi maar kamers niet van deze tijd. En het is niet toegankelijk voor mensen die slecht ter been zijn.

Hillie Visser Receptioniste, Eigenaar, 1-10-2018

Beste Anita,

Op de site word ook aangegeven dat het hotel niet geschikt is voor mensen die slecht terbeen zijn. De huisjes zijn in griekse stijl.

Ik wens je een hele fijne winter.

Hillie Visser,

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Porto Village in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Porto Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.