Aparthotel Porto Village

7.7Goed

Aparthotel Info

• All inclusive
Meer aparthotelinfo

Kleinschalig Porto Village vind je op Kreta. De appartementen zijn gedateerd maar worden vanaf 2018 stuk voor stuk gerenoveerd. Ook de poolbar is nieuw en gezellig. Fijne zwembaden waar altijd plek is voor de nodige zonuurtjes. Ook is er een restaurant. Vanuit Porto Village hoef je maar 5 minuten te wandelen naar het centrum van Chersonissos.

686 reviews over Aparthotel Porto Village

• 8Ineke en Nynke Veldman10-10-2019

Volgend jaar weer !!!

Wat hebben we een prachtige week gehad in porto village, ontzettend vriendelijk en gastvrij personeel. Op loopafstand van centrum en strand. De kamer was prima, ruim, groot balkon en de badkamer ook prima. Kortom een plek om weer terug te komen volgend jaar. Oant oare jier Hillie

Hillie Visser Receptioniste, Eigenaar, 13-10-2019

Beste Ineke en Nynke,

Bedankt voor de fijne review die jullie geplaatst hebben. Wa wit oant takom jier.

Ik wens jullie een hele fijne winter. Hillie.

Met oudere kinderen

• 9Lannoo Etienne07-10-2019

Zeker voor herhaling vatbaar

Een heerlijke ongedwongen sfeer in dit kleinschalig aparthotel. Verhouding prijs/kwaliteit meer dan ok. Beperkte doch afwisselende keuze buffet, eenvoudige maar lekkere bereidingen. Vriendelijke en behulpzame uitbating. Prima ligging , centraal maar toch rustig voor mensen die goed te been zijn.

Beste lannoo,

Bedankt voor de review die je geplaatst hebt.

Ik wens je een hele fijne winter. Vriendelijke groeten, Hillie Visser.

• 9Karen07-10-2019

Fantastisch!

Wát een heerlijke vakantie hebben wij hier gehad! Wel te adviseren om een huurauto te nemen, Porto Village heeft een keurig parkeerterrein voor de auto’s wat op kruipafstand lag van onze kamer. Wij verblijven recht tegenover de ‘Poolbar’ maar zeker geen overlast. Qua eten voldoende keuze voor de 3 sterren en supervers! De ligging is ook heel fijn. Je bent zo bij het openbaar vervoer, de grote wegen en vooral op loopafstand van het centrum maar wel uit de drukte van Chersonissos. Wij kregen een upgrade naar een hele mooie kamer en voornamelijk Hillie die super met ons mee dacht! Zij tovert de glimlach voor een onbezorgde vakantie! We hebben fijne tips gekregen over uitstapjes waardoor we veel meer in onze vakantie hebben kunnen doen dan dat we zelf voor ogen hadden in de 8 dagen. Porto Village en vooral Hillie; tige dank en oan’t de volgende keer!

Beste Karen,

Fijn dat jullie weer gezond thuis zijn gekomen. Ontzettend bedankt voor de fijne review. Bedankt voor de lieve woorden.

Ik wens jullie een hele fijne winter, Tige tank Hillie Visser.

• 8Sandra01-10-2019

Het was fantastisch, super lieve mensen.

Ik werd héél netjes ontvangen, en werd netjes naar me appartement begeleid, door de Nederlandse receptioniste, je bént in 5 min lopen, beneden in het centrum,waar je leuk kan shoppen, en leuke uitstapjes kan doen. Ik heb het heeeeel erg naar me zin gehad.alleen beetje jammer van de animatie, was er 1x in de week. Maar super gezellig.

Beste Sandra,

Bedankt voor de review die je geplaatst hebt. Fijn om te weten dat je een fijne vakantie hebt gehad.

Ik wens je een hele fijne winter, Vriendelijke groeten, Hillie Visser.

Alleenreizend

• 9Richard Basoski30-09-2019

Gaan zeker terug

Voor de 2e keer hier geweest en was weer geslaagd, dankzij het vriendelijke en uitstekende volledige personeel. Gaan zeker weer een keer terug

Beste Basoski,

Bedankt voor de review die u geplaatst heft. Voor de 2e keer was u in ons hotel, en weer is het u goed bevallen. Graag zien wij u zeker terug.

Ik wens u een hele fijne winter. Vriendelijke groeten, Hillie Visser.

• 8Tecla/Colinda/Ellen en Wendy30-09-2019

Geweldiggggg

Het was fantastisch 👍vriendelijk personeel en de grootste topper was Hillie de receptioniste en duizendpoot. Alles wat je vroeg werd geregeld, als mensen klachten hebben dan ligt het aan zichzelf. Niks was teveel, we gaan zeker nog een keer terug.

Lieve Goldengirls,

Bedankt voor de fijne review. Bedankt voor jullie gezelligheid, zullen we niet gauw vergeten. Fijn om te weten dat jullie een mooie vakantie hebben gehad.

Ik wens jullie allen een hele fijne winter. Vriendelijke groeten, Hillie.

Met vrienden

• 5D28-09-2019

Redelijk

Het hotel ligt lekker rustig en toch maar 5 minuten lopen van Chersonissos. Service (receptie/bar) is goed. Onze kamer (Comfort) was niet al te best. Wij verwachten niet veel, want je bent hier toch nauwelijks maar een redelijk bed en badkamer is toch wel het minimale. Beide waren ondermaats en hard toe aan vervanging/renovatie.

Beste D,

Jammer dat jullie niet bij de receptie zijn geweest, Wij hadden jullie graag willen helpen.

Ik wens jullie een hele fijne winter.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9L.24-09-2019

Top hotel

Wij hadden een ruime familie kamer aan de overkant van de weg. Simpele kamers, maar gewoon prima! Ik snap de negatieve reacties over het eten niet. Er is genoeg keuze en van goede kwaliteit. Als er wat is, meld het bij de receptie en je wordt geholpen. Ook super makkelijk om een auto/quad te huren via de receptie. Ligging is super. Leuk feest op woensdagavond!

Hillie Visser Receptioniste, Eigenaar, 30-09-2019

Beste L,

Ik wil u bedanken voor de fijne review,

Ik wens u een hele fijne winter,

Vriendelijke groeten, Hillie Visser.

• 9Karel24-09-2019

voor herhaling vatbaar

Zalig eiland met voor elk wat wils. Hotel ideaal gelegen tussen oud en nieuw chersonissos, beide op wandelafstand. Vriendelijk en behulpzaam personeel en propere accomodatie. Ook al zaten we niet in het gerenoveerde/nieuwe deel, toch was alles netjes en proper. Zwembad praktisch voor ons alleen. De bedden hadden wel een erg harde matras en het eten had net een beetje warmer gemogen, maar we hebben enorm genoten van ons verblijf. Huur zeker een quad of een auto en ga in de ruime regio op verkenning. Mooie strandjes, rustige baaien, imposante kustlijnen, monumentale bergen en hier en daar echt (verborgen) pareltjes. De bevolking is ook erg warm en vriendelijk, al merk je ook wel dat velen onder hen het niet breed hebben. We komen zeker terug.

Hillie Visser Receptioniste, Eigenaar, 30-09-2019

Beste karel,

Bedankt voor je review die je geschreven hebt,

Ik wens je een hele fijne winter,

Vriendelijke groeten,

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6Iris17-09-2019

Zou niet snel weer voor dit hotel kiezen.

Toen we aankwamen in het hotel, waren er niet genoeg kamers beschikbaar. Dit was, volgens de man achter de receptie, onze eigen schuld want wij hadden het zo geboekt. Onvriendelijke man.. Pas na 3 dagen, door een andere receptioniste, aan andere kamers geholpen. Ook was het eten niet echt goed voor elkaar. Weinig keuze.

Hillie Visser Receptioniste, Eigenaar, 17-09-2019

Beste Iris,

Jullie hadden een studio bassis kamer geboekt, achteraf wilden jullie een grotere kamer, op dat moment was die niet beschikbaar omdat het hotel vol zat. Er zal nooit tegen jullie gezegd worden dat het jullie eigen schuld is.Zo professioneel is mijn collega wel. Voor een drie sterren hotel is er voldoende variatie in het eten.

Ik wens je een hele fijne winter. Vriendelijke groeten, Hillie Visser.

Met vrienden

50 tips over Aparthotel Porto Village

• Reinard van Veen, 07-05-2012

Neem wel een luchtbed mee of koop zo'n strandluchtbedje voor op je matras, want iedereen klaagt over de spiraalmatrassen. Lekker slapen is er niet bij, want je gaat kapot van de rug- en schouderpijn en aan de spiraalveren die op verschillende plekken in je lichaam prikken.

• Wim en Gerrie Lammers Gerrit en Annie Bruntink, 16-01-2012

Corendon, we hebben het altijd goed gehad, maar dit was verschrikkelijk. Doe hier wat aan.

• Henk van der Lugt, 01-10-2013

Als u lekker een keer uit eten wil, ga dan op zoek naar de authentieke restaurantjes. Daar eet je heel goed, voor heel weinig! Iets bezichtigen? Kijk voor u duur op excursie gaat, hoe het met openbaar vervoer kan. Veel is bereikbaar met bus, en alle toeristische hotspots zijn voor een fractie van de excursie prijs toegangkelijk.

34 vragen over Aparthotel Porto Village

• Lisa, 26-07-2019

Drankjes

Hoi hoi wat voor soorten alcohol zijn er? Ook gewoon dranken om te mixen? Zoals amaretto, Malibu dat soort dingen?

• Brwnda, 30-10-2018

Animatie

Is erook Animatie voor de kinderen?

• Lieke, 27-08-2018

Zee

Wij komen 5 sep. Naar jullie toe. Hoe ver is het lopen naar de zee..?

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension