Hotel Palmera Beach

Hotel Palmera Beach
9,4

6 tips over Hotel Palmera Beach

Fam.Brolsma, 11-9-2014
Wil je dit Hotel boeken, boek dan kamer met zeezicht. Zeker een bezoek waard is Aquaworld Aquarium op loopafstand van hotel
van.schijndel, 3-6-2014
Het restaurant buiten is super!
Laura van den M, 19-5-2013

Reserveer je huurauto alvast in Nederland, scheelt veel geld (bijv. via Crete Holidays)

Neem een stekkerdoos mee

We hebben een aantal aanbieders voor Palmera Beach voor je op een rij gezet:

silke , 10-12-2012
gewoon boeken!!! het is gewoon prachtig de omgeving!
Nellie, 5-10-2012
"The White Lion"voor het eten. "Sweet home"voor het eten en het lekkere ijs. Dr. Fish, welness voor de voeten, echt heel apart, inclusief voetmassage slechts 10,00 euro.
Hilly van der Wal, 15-10-2011

Mocht je excursies willen maken, bespaar jezelf dan heel veel geld om dit te boeken bij een lokaal agentschap en niet via de hostess van je reisorganisatie. Dit is soms € 10 tot € 15,= pp per excursie goedkoper dan dezelfde excursie geboekt via de hostess. Zit een agentschap aan de boulevard en in de hoofdstraat

Bezoek het plaatsje Koutouloufari en ga dan iets drinken bij rahati, aan de doorgaande weg. Wordt gerund door Tosca en Ben Spekman. Hebben heerlijk gebak

We hebben een aantal aanbieders voor Palmera Beach voor je op een rij gezet: