Hotel Palatia Village (+app.)

Hotel Palatia Village (+app.)sterstersterster

8.6Fantastisch

Griekenland, Kreta, Chersonissos

8.6Fantastisch

• Aan zee

We hebben een aantal aanbieders voor Palatia Village (+app.) voor je op een rij gezet:

Corendon

196 reviews over Hotel Palatia Village (+app.)

• 8Erwin jansen04-03-2014

Ik kom zeker een keer terugi

Mijn indruk van het het app/hotel was zeer goed .de eigennaars waren gezellig .. Het zwembad werd goed onderhouden en bedjes waren ook voldoende .. Kijk het handdoek probleem is ook wel hier maar minder .. Zijn genoeg parasols .. Je kan lekker broodje of salade of patatje tussen de middag eten,isniet altijd goedkoop maar wel lekker.. App waren niet zo groot wij waren met drie pers op een kamer wat een twee pers kamer moest voorstellen .. Airco goed tegen betaling ook kluisje .. Om naar het stadje te gaan moet je redelijk stijl naar beneden lopen klopt wel 15 min omhoog soms erg warm .. Auto of scooter huren aan te raden .. Prijs kwaliteit is goed ..zowel voor kinderen als ouderen goed vertoeven ook jeugd komt daar .george houd ze wel in de gaten eigenaar .. Tuin bij appartementen zien er schoon uit .. Wij hebben er een fijne vakantie gehad in het hoog seisoen met dochter van 15 jaar .. Vertier was er niet op complex dat moet jezelf doen ...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 8Kim van Os de Man05-02-2014

Prima appartement vlakbij centrum

De appartementen liggen op 10/15 minuten loopafstand van het centrum en op 5/10 minuten van een grote supermarkt. Appartement ziet er keurig uit, alleen het douchen is een uitdaging aangezien het water bleef staan. Het zwembad is rustig en schoon, met genoeg ligbedden. Eten in het appartement is goed. Voor het bedrag wat je betaald is dit appartement ideaal. Wij zijn in september geweest, dus geen kinderen en heerlijk rustig. Ik zou wel een auto huren, zodat je wat van het eiland kan zien.

Gereisd met partner in september 2013

• 10Fam de ruiter10-09-2013

Fantastische plek

Fantastische plek ,wij zijn er vorig jaar getrouwd, de eigenaar George en zijn vrouw Maria hebben het geweldig georganiseerd ,maar ook de ouders van Maria zijn ook erg betrokken wat er gebeurd ,wij gaan dit jaar alweer voor de 6e keer heen het is net of je thuis komt nogmaals een Fantastische plek,

Gereisd met jonge kinderen in september 2012

• 9henk zuidersma01-08-2013

Aanrader

Een klein paradijs op aarde. Appartementen zijn ruim. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Het personeel is vriendelijk. Alleen maar positieve kritieken gehoord. Geschikt voor verschillende doelgroepen. Van jong tot oud en dat gaat prima samen.De eigenaar George is een vriendelijke vrolijke man. Bij vertrek werden we massaal uitgezwaaid. Een plaats om zeker terug te komen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9Esther Petrakis30-07-2013

Palatia is the place to be!!

Palatia Village is the place to be... Of je nou alleen, als stel of met kinderen op vakantie gaat. Wij zijn dit jaar voor de 4de keer geweest met onze meiden van nu 7 en 4 jaar oud en we hebben wederom een top vakantie gehad. Het vertier is allemaal binnen handbereik, maar Palatia zelf ligt buiten alle drukte. Verder is het complex kleinschalig en goed afgesloten zodat onze meiden naar hartelust en zonder dat we ze al teveel in de gaten hoefden te houden lekker hun gangetje konden gaan. Verder is de sfeer onder alle gasten altijd bijzonder goed en is iedereen enorm gastvrij en aardig. Wij gaan volgend jaar zeker voor de 5de keer.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 4j jansen31-05-2013

valt zeer tegen als je met kinderen gaat

Nee echt tegengevallen ,Dit zijn mensen die hun toko runnen en alleen vriendelijk zijn als je daar wat koopt wat zeer duur is bijv 1 flesje cola en 1 flesje water dan ben je 4 euro kwijt belachelijk gewoon . De spar is 2,5 km vederop er is niets anders dichterbij de bakker zit er ook want daar eten is te duur ,Je moet langs de weg lopen en is gevaarlijk vooral savonds in het donker wij namen dan ook een taxi elke dag op terug te komen voor 8 euro .dus als je vanm drukte houd dan moet je hier niet zijn want alles gaat hier gemoedelijk ,het is zeg maar een klein dorpje op op de heuvel .dus als je van rust houd dan zit je daar goed op de krekels na dan want dit gaat dag en nacht door.dit is een family resort zeg maar daarom gingen wij smorgens al heel vroeg weg en kwamen laat terug ,wat wel een aanrader is is Chrissy aumodia 2,5 km veder hier gingen we dagelijhks naar toe met de taxi en hebben hier genoten van een heerlijke vakantie .miniresort zeg maar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8cr13-03-2013

leuk park met kleine minpunten

leuk opgezet park, alleen jammer van een valse witte hond, die gromt als je bij de poolbar zit te dineren. en jammer dat de winkels wel wat verder zijn dan aangegeven bij touroperator. te voet langs de drukke weg, want voetpad ontbreekt in de hitte valt niet mee met 4 kids. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Appartement voor 6 personen ruim en schoon. regelmatig schoonmaaksters, deze spreken alleen geen engels, gelukkig konden we met handgebaren duidelijk maken dat de knuffel van onze dochter in hun waszak was verdwenen. Prijzen bij poolbar zijn enigszins exorbitant te noemen. Vele malen voordeliger ben je uit bij de winkels verder op.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 8Elise20-12-2012

Super!

Dit complex is echt super! Zeker voor jonge mensen zoals ons! Je kan er de hele dag rusten aan het zwembad, niet te veel volk en genoeg ligbedden. Wij maakten zelf ons eten en soms gingen we eens daar eten omdat we geen zin hadden om te koken. George en Maria zijn echt vriendelijke mensen die altijd klaar stana voor je. Ze slaan een praatje en 's avonds voor je uitgaat kan je daar op je gemak iets drinken. De sfeer zat er ook altijd goed in. Wij waren met 2 meisjes op reis maar we zagen daar ook kinderen. Ze leken hun super goed te amuseren, ook al was er niet zoveel waarmee ze konden spelen. Maar geef hun water en ze amuseren zich. Het was een propere kamer, wat we niet verwacht hadden voor 299 euro voor een hele week. We hadden niets tekort. Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 10M. Bullens10-08-2012

Super gastvrij, heerlijk vakantieoord!

Van mij krijgt Palatia een dikke 10! Het complex is mooi, goed onderhouden en straalt een heerlijke rust en luxe uit. We voelden ons welkom en gezien. George en Maria, de eigenaars van Palatia, stellen werkelijk alles in het werk om je een fantastische vakantie te bezorgen. Er is een gezellige poolbar, een keurig verzorgd terras annex restaurant waar heerlijk eten geserveerd wordt, of waar je gebruik kunt maken van het buffet of de wekelijkse bbq. Wij verbleven in een vijf-persoons twee-kamerappartement, waar ruimte in overvloed was. De keuken is voorzien van oven, kookplaat en koelkast. Er werd gezorgd voor ruimvoldoende bad- en douchelakens en de bedden werden met grote regelmaat verschoond. Wij gaan zéker nog eens terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 4nelis10087709-08-2012

gevaarlijk zwembad , vies ontbijt en schoonmaak

mooie appartementen , echter wel aan kleine kan... bij aankomst kon de airco niet aan ?? , hoezo gewoon geen zin om het computer systeem op te starten ivm pasjes systeem. Er zijn meerdere mensen door de roosters van het zwembad gegaan , iedere dag was er wel weer een kapot rooster. er is er zelfs iemand geweest die hierdoor het been brak. dus pas op. verders slechte schoonmaak. volgens mij doet ze het alleen met water wat na 14 dagen gewoon gaat stinken. al met al voor mij nooit weer.

Gereisd met vrienden in juli 2012

Tjingo

12 tips over Hotel Palatia Village (+app.)

• Erwin jansen, 04-03-2014

Huur een auto of scooter en neem wat te drinken mee naar zwembad

• cr, 13-03-2013

Oud-Chersonissos, goet te doen te voet en zeker de moeite waard. Laat de bevolking zien in hun authentieke omgeving. lekker rustig

• Elise, 20-12-2012

Wij zijn naar een waterpark geweest, 25 euro voor een hele dag! Het eten was er wel niet te eten, dus neem iets mee! We zijn iedere avond uitgeweest en de barstreet is echt leuk. Star beach viel wat tegen omdat er nog niet zoveel volk was en het erg duur was om daar eens langs te gaan.

3 vragen over Hotel Palatia Village (+app.)

• Maike Van den Sigtenhorst-Deen, 22-06-2019

Gezinnen naar Palatia village?

Wie gaat er in de periode van 16-28 juli hier naar toe en heeft kinderen in de leeftijd van 13/14 jaar?

• N. Detiger, 03-02-2019

Ligging, aanrijroute en afstand

We lezen dat t hotel op een heuvel ligt, hoe hoog is t en wat is de wandelafstand naar t strand of is er transport te regelen?

• gasetn uit nieuw beijerland, 05-08-2009

creta 2009

et is hier gwoon bizar relaxed de bar man en zijn assistente zijn grandioos, vraag vooral om de shot ala suu die is cker te nasse , cker de moeite waard om hier te zitten dikke 10 voor deze mensen en axccomodatie

Willem134, 02-07-2012

Leuk voor een keer als je het mij vraagt. Geen plek om jaarlijks naartoe te gaan!

Laura, 29-01-2013

hallo mensen uit nieuw beijerland, ik heb een vraag over het appartement, jullie zijn zo te lezen erg entosjast en dat is mooi.

wij willen dan een appartement met ochtend eten en geen avond eten, maar hoeveel betaal je ongeveer voor het avondeten? want dat staat nergens beschreven. en ben toch wel erg nieuwsgierig vanwege de prijzen.

ik hoop dat ik snel wat van u hoor, Groetjes Laura

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportZeilen