Kleine hotelsWeer vandaag28°24°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Palatia Village (+app.) voor je op een rij gezet:

190 reviews over Hotel Palatia Village (+app.) in het Nederlands

Voor ons nooit meer !!

Co Otte
6-9-2014

Omgeving was leuk maar appartement was vreselijk . We zaten in een appartement boven de eetzaal / receptie het liefst was ik na èèn dag weer terug naar huis gegaan wat gehorig zooitje daar. Als je niet wat bij hun eet zijn ze een stuk minder vriendelijk Zwaaien als je weggaat doen ze dus ook alleen als je daar heb gegeten. ik was na twee dagen helemaal klaar met die gasten.. Kreta zeker nog is maar hier nooit meer .. Begrijp ook echt de 8.2 op Zoover niet ..

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooie tijd gehad

ess79
3-9-2014

Leuk en kleinschalig, wel iets verder lopen naar ht centrum van Chersonissos.We zijn ook naar oud chersonissos geweest dat was wel heel erg mooi en gezellig en het eten was top.

Gereisd Met partner in Thu Mar 01 2001 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geen 4 ster waard!

Nini12
1-9-2014

App.complex ligt in een rustige omgeving. Lopen naar het centrum is te doen (10 min.), maar terug liever met de taxi. Appartementencomplex, zwembad, restaurant en receptie zien er goed uit. De slaapkamers zijn wel ok, maar het keukentje en de badkamer zijn erg verouderd. Roestige oven en koelkast, aanrechtblad versleten, badkuip (ga er niet in liggen! vies) met beschimmelde douchegordijn. Wij hebben 3 kamers gehad in de periode dat we er verbleven, omdat de eigenaren alles volgeboekt hadden, terwijl ze wisten dat we zouden komen. Alle 3 de kamers waren hetzelfde. Geen 4 ster waard! Na renovatie van de keuken en badkamer misschien wel. Schoonmaken werd erg slecht gedaan. Eigenaresse is erg behulpzaam, maar volgens mij vermoeid. Eigenaar totaal niet vriendelijk, komt geen gedag vanaf als hij je ziet. Praat niet professioneel als je een klacht over de schoonmaak wil doorgeven. Erg lang wachten op het eten in het restaurant.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 15 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke vakantie gehad

margriet_bakker
31-8-2014

Wij hadden een groot appartement met prachtig uitzicht. Er was een mooi keukentje in waar je ook echt een maaltijd in elkaar kon zetten. Een nieuw fornuis met oven. Best luxe. We hadden ook een grote koelkast met vriesvak. Vooral dat laatste was handig om brood in te bewaren, zodat je niet iedere ochtend naar het dorp hoeft af te dalen. Dat was toch nog best een vervelend stukje lopen. Terug de berg op in de zon is geen pretje. Ik vond de appartementen een beetje verouderd en de schoonmaak mocht echt wel beter!!!! Daar staat tegenover dat het park erg mooi is, veel bloeiende bomen, het uitzicht is prachtig en de eigenaren zijn vriendelijke mensen. Wij hebben ervan genoten!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Aardig appartementencomplex.Leuk voor één keer.

Filip Jorritsma
12-8-2014

Netjes onderhouden.Leuk voor stellen van 45+ Voor kinderen is er - op het lekkere zwembad na- weinig .De ligging is bijzonder rustig. Nadeel is de afstand tot het centrum; Palatia ligt op een heuvel. Naar beneden lopen gaat, omhoog met boodschappen zweten geblazen. Trottoir ontbreekt .Verkeer raast langs je. Voor jongeren is het minder geschikt. Drankjes aan de bar erg duur. Het eten/snacks zijn wel ok ,maar vaak uur wachten. Schoonmaak was slecht; niet of nauwelijks. Airco noodzakelijk. € 8 per nacht. Bedden lijken wel van steen, zo hard. Gastheer aardig en behulpzaam,echter vooral als er wat te verdienen valt. Toen we minder vaak kwamen eten werd hij afstandelijker,echter nooit onvriendelijk. Leuk zijn de wekelijkse bbq-avonden voor € 10, p.p.

Bij TO geboekte reis was niet al te duur. Als je echter vaak eten bestelt bij de bar/keuken wordt het alsnog een dure vakantie,door het lange wachten bestel je automatisch extra drankjes. Een auto huren is zeer aan te bevelen.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 22 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk voor één keer..

Remco van der Veer
12-8-2014

Het appartement was prima, al kon er wat beter schoongemaakt worden. Roest op gasfornuis en onder het bed was ook een half jaar niet gekeken. Handdoeken en bed werd verschoont, was prima. Eten bij restaurant hebben we bij 1x gelaten, 5 tosti's duurde maar liefst 5 kwartier.

Gereisd Met vrienden in augustus 2014

Prima appartementen!

Patricia van Sinderen
21-7-2014

In juni 2014 een week in Palatia Village verbleven. Prima appartementen, erg ruim, mooi zwembad, leuke bar en ligging is rustig, met loopafstand van de drukte (Chersonissos). Eigenaren zorgen ervoor dat je je gelijk welkom voelt. Heerlijke week gehad op het mooie Kreta!

Gereisd Met vrienden in juni 2014

Goed complex slechte ligging

martijn_leenders1993
14-5-2014

Een redelijk klein, goed onderhouden complex. Ruime kamers en redelijk modern. De afstand tot fijne stranden is niet te doen lopend. De supermarkt is niet heel ver weg maar je moet constant een helling op en af (ongeveer 15min lopen). Het complex ligt namelijk wat hoger op de berg.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ik kom zeker een keer terugi

Erwin jansen
4-3-2014

Mijn indruk van het het app/hotel was zeer goed .de eigennaars waren gezellig .. Het zwembad werd goed onderhouden en bedjes waren ook voldoende .. Kijk het handdoek probleem is ook wel hier maar minder .. Zijn genoeg parasols .. Je kan lekker broodje of salade of patatje tussen de middag eten,isniet altijd goedkoop maar wel lekker.. App waren niet zo groot wij waren met drie pers op een kamer wat een twee pers kamer moest voorstellen .. Airco goed tegen betaling ook kluisje .. Om naar het stadje te gaan moet je redelijk stijl naar beneden lopen klopt wel 15 min omhoog soms erg warm .. Auto of scooter huren aan te raden .. Prijs kwaliteit is goed ..zowel voor kinderen als ouderen goed vertoeven ook jeugd komt daar .george houd ze wel in de gaten eigenaar .. Tuin bij appartementen zien er schoon uit .. Wij hebben er een fijne vakantie gehad in het hoog seisoen met dochter van 15 jaar .. Vertier was er niet op complex dat moet jezelf doen ...

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 12 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima appartement vlakbij centrum

Kim van Os de Man
5-2-2014

De appartementen liggen op 10/15 minuten loopafstand van het centrum en op 5/10 minuten van een grote supermarkt. Appartement ziet er keurig uit, alleen het douchen is een uitdaging aangezien het water bleef staan. Het zwembad is rustig en schoon, met genoeg ligbedden. Eten in het appartement is goed. Voor het bedrag wat je betaald is dit appartement ideaal. Wij zijn in september geweest, dus geen kinderen en heerlijk rustig. Ik zou wel een auto huren, zodat je wat van het eiland kan zien.

Gereisd Met partner in september 2013

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportZeilen
  • BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palatia Village (+app.) in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palatia Village (+app.) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.