Hotel Palatia Village (+app.)

Hotel Palatia Village (+app.)sterstersterster

8.6Fantastisch

Griekenland, Kreta, Chersonissos

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Palatia Village (+app.) voor je op een rij gezet:

• Aan zee

196 reviews over Hotel Palatia Village (+app.)

• 7DJL te Groningen27-05-2010

Pracht locatie, ruime kamers

Dit is een zeer mooi complex. Mooie parkachtige opzet. Allemaal zeezicht. Ongeveer 500 m. van de doorgaande weg van Heraklion naar Agios Nicolea. Vanaf deze weg is het nog 500 m. naar het centrum en strand van Chersonissos. In 2003 is het complex gerenoveerd. De eigenaren zijn behulpzaam en vriendelijk. Ook zijn er wel een paar minpunten: De matrassen zijn keihard (het voelt alsof er 2 snijplanken op de boxspring liggen met veren ertussen en een dun schuimlaagje eromheen). Ook het feit dat er in 1 week tijd geen handdoekenwissel plaatsvond vind ik niet goed (je krijgt 1 grote en 1 kleine handdoek voor een hele week). Ook kwamen ze niet elke dag de bak in de wc (voor het toiletpapier) legen. Qua ligging en opzet zeg ik: een 9. Maar vanwege matrassen, handdoekwissel en het niet frquent legen van de toiletemmer, alsmede het lawaai van de bar en de koelkast 's nachts: een 7.

Alleen gereisd in mei 2010

BeachCheck
BeachCheck

12 tips over Hotel Palatia Village (+app.)

• Erwin jansen, 04-03-2014

Huur een auto of scooter en neem wat te drinken mee naar zwembad

• cr, 13-03-2013

Oud-Chersonissos, goet te doen te voet en zeker de moeite waard. Laat de bevolking zien in hun authentieke omgeving. lekker rustig

• Elise, 20-12-2012

Wij zijn naar een waterpark geweest, 25 euro voor een hele dag! Het eten was er wel niet te eten, dus neem iets mee! We zijn iedere avond uitgeweest en de barstreet is echt leuk. Star beach viel wat tegen omdat er nog niet zoveel volk was en het erg duur was om daar eens langs te gaan.

3 vragen over Hotel Palatia Village (+app.)

• Maike Van den Sigtenhorst-Deen, 22-06-2019

Gezinnen naar Palatia village?

Wie gaat er in de periode van 16-28 juli hier naar toe en heeft kinderen in de leeftijd van 13/14 jaar?

• N. Detiger, 03-02-2019

Ligging, aanrijroute en afstand

We lezen dat t hotel op een heuvel ligt, hoe hoog is t en wat is de wandelafstand naar t strand of is er transport te regelen?

• gasetn uit nieuw beijerland, 05-08-2009

creta 2009

et is hier gwoon bizar relaxed de bar man en zijn assistente zijn grandioos, vraag vooral om de shot ala suu die is cker te nasse , cker de moeite waard om hier te zitten dikke 10 voor deze mensen en axccomodatie

Laura, 29-01-2013

hallo mensen uit nieuw beijerland, ik heb een vraag over het appartement, jullie zijn zo te lezen erg entosjast en dat is mooi.

wij willen dan een appartement met ochtend eten en geen avond eten, maar hoeveel betaal je ongeveer voor het avondeten? want dat staat nergens beschreven. en ben toch wel erg nieuwsgierig vanwege de prijzen.

ik hoop dat ik snel wat van u hoor, Groetjes Laura

Willem134, 02-07-2012

Leuk voor een keer als je het mij vraagt. Geen plek om jaarlijks naartoe te gaan!

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportZeilen