Kleine hotelsWeer vandaag30°24°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Palatia Village (+app.) voor je op een rij gezet:

22 reviews over Hotel Palatia Village (+app.) in het Nederlands

2007

Palatia Village is met name om haar ideale ligging, en een

Bert Nijenhuis
29-8-2007

Palatia Village is met name om haar ideale ligging, uitstekende faciliteiten en een zeer goede keuken een topaccomodatie. De ligging halverwege tussen Chersonissos en Oud-Chersonissos garandeert rust, terwijl het bruisende boulevard- en strandleven van Chersonissos en de authentieke griekse dorpjes Oud-Chersonissos, Piskipiano en Koutouloufari op loopafstand liggen. Een echte aanrader.

Gereisd Anders in Wed Aug 29 2007 12:08:52 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wij zijn inmiddels 4 x in dit appartementcomplex geweest

Robert
5-7-2007

wij zijn inmiddels 4 x in dit appartementcomplex geweest. Geweldig, lekker rustig ideaal voor de rustzoekers die toch dichtbij een druk uitgaanscentrum willen. Kinderbadje voor kleine kinderen, goed restaurant. Geweldige bediening! Een aanrader wat ons betreft!

Gereisd Anders in juli 2007

vanmiddag thuis gekomen van `n 8 daagse lastminutereis

fam. van de Ven
1-7-2007

vanmiddag thuis gekomen van n 8 daagse lastminutereis.n heerlijke vakantie gehad, wel n hittegolf van 45 gr. veel zwemmen aann lekker zwembad. Geen klachten, allemaal leuke gasten, fijn appartement, prima eten. Het appartement ligt op n hele mooie plek. Nogn tip, ga in t begin van je vakantie naar de Spar voor je boodschappen, haaln voorraad water, wijn en je biertjes,grote meloen, en ga met de taxi voor 6 euro terug. Je hoeft dan de hele week niet meer met je zware boodschappen te sjouwen en alleen even n broodje te kopens avonds voordat je weer naar je appartementje toegaat, de bakker en super zijn tot 11.uur s avonds open. De taxi kost € 6,-- per rit, soms kun je afbieden naar € 5,-- Al bij al hebben wij voor heel weinig geldn heerlijke week gehad in Palatia Village en gaan beslist nog `n keer terug! fam. van de Ven, Helmond

Gereisd Anders in juli 2007

Preisdaler

ik ben ook naar palatia village geweest, maar in een jaar

Fam van de Ven
14-6-2007

ik ben ook naar palatia village geweest, maar in een jaar is er HEEL VEEL verandert, het 1e jaar dat wij erheen gingen was het echt heel erg gezellig, de george was erg aardig, en de rest van het personeel ook. alleen het 2e jaar dat we er kwamen mochten we bijna niets meer: niet onderwater zwemmen (alleen met badmuts)je haar moest op een hoge staart(zeg dat maar tegen kleine kinderen), geen lucht bedden meer in het zwembad, geen ballen, je mocht alleen nog rustig zwemmen, en 's avonds aan de bar was het ook neit meer zoals dat geweest was. de muziek ging aan als er volgens george sexy dames aan de bar zaten met voor keur de engelse. en als die dames er niet waren dan ging de bar meteen sluiten. het kleukste van die vakantie was dat we naar huis mochten. en dat de nederlandse jeugd (die toevallig ook naar huis gingen)nog een leuk geschenk voor george achterlieten ;)

Gereisd Anders in juni 2007

Leuk complex met een schitterend uitzicht over de zee en

Chris & José uit Hoogeveen
29-5-2007

Leuk complex met een schitterend uitzicht over Chersonissos, de zee en de dorpjes Koutouloufari en Piskopiano. De appartementen zijn eenvoudig met harde bedden. Het is zo'n 15-20 minuten lopen naar het centrum van Chersonissos. De boodschappen doe je bij de SPAR, de enige grote supermarkt van Chersonissos. De prijzen zijn redelijk hoog. Ons werd verteld dat ze vergelijkbaar zijn met die van de AH maar volgens ons liggen ze hoger! Koutouloufari is erg leuk om op een avond eens te bekijken of er een hapje te eten. Dit geldt ook voor Oud-Chersonissos. Heel sfeervol. Een fijne vakantie gewenst! Wij hebben ons goed vermaakt!

Gereisd Anders in mei 2007
2006

ik ben net terug uit kreta, palatia village is echt het ik

pipe major's Bram
5-8-2006

ik ben net terug uit kreta, palatia village is echt het mooiste waar ik geweest ben. het eten is heel goedkoop en zeer lekker. george maakt er altijd wel een gezellige avond van, zeker als het op woensdag een gratis BBQ is voor alle gasten van palatia. gezinnen, jeugd en alle andere vormen van vakantiegangers leven hier kris kras door elkaar; ideaal. volgend jaar gaan we er weer heen

Gereisd Anders in augustus 2006

ik kom al 8 jaar op palatia en ik vind het helemaal top de

willem
7-7-2006

ik kom al 8 jaar op palatia en ik vind het helemaal top daar de mensen zijn kanjer en heb het daar super naar me zin het is aleen jammer dat de prijzen voor een weekje of 2 daarheen tegaan de pan uit reizen ik vind het een top van een vakantie adres en schattten van mensen groetjes willem en ellen

Gereisd Anders in juli 2006
2005

voor de 2e keer in palatia geweest, vorig jaar ook

2 meiden
11-10-2005

voor de 2e keer in palatia geweest, vorig jaar ook..we hebben het afgelopen jaar veel reclame gemaakt over het app.complex. maar dit jaar viel het tegen de service was eigenlijk gewoon slecht te noemen, de kamers waren bij aankomst vies en de douche kop was kapot, hier heb ik 3x om gevraagd jammer..we waren een week later dan vorig jaar, nu eerste week van oktober, maar het leek wel of ze liever hadden dat we weggingen, eind vh seizoen moeheid misschien, alle begrip maar dat het een lastminute prijs was..nee dat niet, zeker niet. jammer ik hoop dat ze volgend jaar wat meer hun best doen voor hun 'laatste' gasten vh seizoen want anders gaat het snel achteruit, een wereld van verschil met 2004..ik lees dat mensen het wel erg naar hun zin hebben gehad, gelukkig maar dat hadden wij ook heel graag gehad , net als vorig jaar dus...

Gereisd Anders in oktober 2005

Wij zijn net terug van een weekje Palatia Village

Karin
10-10-2005

Wij zijn net terug van een weekje Palatia Village. Bij aankomst werden we echt welkom geheten door George. We hadden een mooi appartement met uitzicht op zee. Dat is het voordeel als je op een heuvel zit! Elke dag een zonsopkomst op je terras. Het complex is aangelegd in Griekse stijl met allemaal kleine paadjes, trappetjes en beplanting. Het appartement was ruim, de bedden wat hard en helaas een wat muffe keuken. De BBQ met traditionele dansen was gezellig en George zorgde er wel voor dat iedereen hieraan actief meedeed. De afstand tot het dorpje was prima te doen (15 min), terug (bergop) was wat zwaarder. Het eten was prima. Eerst wordt het eten van de kleintjes gebracht, zodat je als ouder hen eerst eten kunt geven, zonder dat je eigen eten koud wordt. Wat ons betreft een top lokatie voor een heerlijke vakantie.

Gereisd Anders in Mon Oct 10 2005 13:59:12 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij, 2 meiden van 29 en 35 jaar, zijn net terug

Brenda Ooms
21-9-2005

Wij, 2 meiden van 29 en 35 jaar, zijn net terug....het was super. Leuke mensen die het appartementencomplex runnen. Erg mooi, gezellig, lekker eten...prima dus. Naar het strand en centrum is het ongeveer 10 min lopen. Juist heerlijk dat je wat uit de drukte van Chersonissos bent. Goed te doen dus. (Terug wel even heuvel op)Dus niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn of je moet even een taxi nemen voor 6 euro.

Het is absoluut een aanrader!

Annemiek en Brenda

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportZeilen
  • BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palatia Village (+app.) in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palatia Village (+app.) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.