Kleine hotelsWeer vandaag28°22°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Palatia Village (+app.) voor je op een rij gezet:

43 reviews over Hotel Palatia Village (+app.) in het Nederlands

Vdb
2-2-2019

Een geweldig app.. Voor dit jaar weer geboekt alles was goed! Nergens iets op aan te merken!

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Prachtig!!

Geerts
10-10-2018

Heerlijke locatie prachtig gelegen, veel bloemen en planten.Mooi zwembad.Suzanne is een topper!!Ontbijt goed verzorgd , genoeg keus.Bungalow groot genoeg voor twee personen en bij ons werd om de twee dagen gepoetst bedden gemaakt en emmertjes geleegd.Kortom wij hadden hier een top verblijf!

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Redelijk verblijf.

Hanneke
24-9-2018

Mooi complex. Jammer dat we niet normaal konden douchen. Moesten in teiltje staan in bad omdat water te snel voor overstroming zorgde. DOUCHE stond steeds blank. toilet ook verstopt. Eigenaresse Maria vreselijk chagrijnig. George en Suzanne toppers! Na 2 klagen geen interesse meer in ons.

Gereisd Met vrienden in september 2018

teleurstellend

carlijn
3-10-2017

Net terug van 15dgn Palatia Village. Bij aankomst duurde het even voordat er iemand kwam, toen de eigenaar ons welkom heette was hij erg enthousiast en vertelde over oma in de keuken en op donderdag hij zelf achter de BBQ - dit klonk veel belovend! Het park ziet er prachtig uit, schattige huisjes en mooi aangelegd met bloemen en planten! Ons huisje (nr 36) was klein maar prima (beetje muffig wel), het interieur is aan renovatie toe, het keukentje is niet te gebruiken de 3 pitten zijn verroest. De badkamer is niet fijn, de douche is mini en op de wc zit je met je hoofd in een vies douche gordijn! Ook de schoonmaak maakt niet schoon, jammer! Wij hadden incl ontbijt en diner, kies hier niet voor! Het eten is minimaal (weinig keuze) en niet de moeite - we hoorde daarna ook dat het van een catering komt ipv oma. Ook de BBQ stelt niks voor - ook niemand achter de BBQ maar gewoon buffet.

Wat wij het ergst vonden was de eigenaresse Maria - ze blaft haar personeel af, kijkt altijd boos, groet niet en als ze lacht is het met kiespijn! George, de andere eigenaar, lijkt dit allemaal goed te moeten maken door overdreven aardig/grappig te doen. Mensen die veel geld uit geven of elk jaar terug komen krijgen duidelijk een voorkeursbehandeling!

Voor slaapplek prima maar huur een auto en verken het eiland!

Gereisd Met vrienden in september 2017

Echte aanrader!

Marloes
5-8-2015

Een super mooie plek op loopafstand van de barstreet. Erg vriendelijk personeel en ze stonden altijd voor je klaar of kwamen naar je toe voor een erg vriendelijke praatje. Appartement was klein maar met mooi uitzicht op de bergen. Bedden waren erg hard en er mocht van ons betreft beter schoongemaakt worden. Het zwembad was groot genoeg met genoeg bedden! Wij komen in ieder geval nog een keer terug

Gereisd Met vrienden in juli 2015

Leuk voor één keer..

Remco van der Veer
12-8-2014

Het appartement was prima, al kon er wat beter schoongemaakt worden. Roest op gasfornuis en onder het bed was ook een half jaar niet gekeken. Handdoeken en bed werd verschoont, was prima. Eten bij restaurant hebben we bij 1x gelaten, 5 tosti's duurde maar liefst 5 kwartier.

Gereisd Met vrienden in augustus 2014

Prima appartementen!

Patricia van Sinderen
21-7-2014

In juni 2014 een week in Palatia Village verbleven. Prima appartementen, erg ruim, mooi zwembad, leuke bar en ligging is rustig, met loopafstand van de drukte (Chersonissos). Eigenaren zorgen ervoor dat je je gelijk welkom voelt. Heerlijke week gehad op het mooie Kreta!

Gereisd Met vrienden in juni 2014

Super!

Elise
20-12-2012

Dit complex is echt super! Zeker voor jonge mensen zoals ons! Je kan er de hele dag rusten aan het zwembad, niet te veel volk en genoeg ligbedden. Wij maakten zelf ons eten en soms gingen we eens daar eten omdat we geen zin hadden om te koken. George en Maria zijn echt vriendelijke mensen die altijd klaar stana voor je. Ze slaan een praatje en 's avonds voor je uitgaat kan je daar op je gemak iets drinken. De sfeer zat er ook altijd goed in. Wij waren met 2 meisjes op reis maar we zagen daar ook kinderen. Ze leken hun super goed te amuseren, ook al was er niet zoveel waarmee ze konden spelen. Maar geef hun water en ze amuseren zich. Het was een propere kamer, wat we niet verwacht hadden voor 299 euro voor een hele week. We hadden niets tekort. Echt een aanrader!

Gereisd Met vrienden in juni 2012

gevaarlijk zwembad , vies ontbijt en schoonmaak

nelis100877
9-8-2012

mooie appartementen , echter wel aan kleine kan... bij aankomst kon de airco niet aan ?? , hoezo gewoon geen zin om het computer systeem op te starten ivm pasjes systeem. Er zijn meerdere mensen door de roosters van het zwembad gegaan , iedere dag was er wel weer een kapot rooster. er is er zelfs iemand geweest die hierdoor het been brak. dus pas op. verders slechte schoonmaak. volgens mij doet ze het alleen met water wat na 14 dagen gewoon gaat stinken. al met al voor mij nooit weer.

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige vakantie gehad

Patrick Schouten
9-8-2012

Leuke vakantiebestemming. Het appartementencomplex ligt op een berg dus biedt het uitzicht over Hersonissos, de zee en een heel stuk langs de kust. Het is ongeveer 10 minuten lopen naar de dichtsbijzijnde supermarkt en ik gok 15 minuten naar de barstreet. het Personeel is erg vriendelijk.Er is een restaurant aanwezig waar elke week een lekkere griekse barbeque is. ook is er een lopend buffet en is er een grote keuze uit verschillende gerechten. de kamers zijn in de 10 dagen dat wij er waren 4 keer schoongemaakt. ook is er voor de kinderen een klein kinderbadje van een halve meter diep.

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 30 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportZeilen
  • BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palatia Village (+app.) in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palatia Village (+app.) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.