Kleine hotelsWeer vandaag29°25°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Palatia Village (+app.) voor je op een rij gezet:

16 reviews over Hotel Palatia Village (+app.) in het Nederlands

1e x gast, 2e x inderdaad familie. Top vakantie.

Pim
12-8-2016

Wij gaan eigenlijk nooit voor de 2e keer naar hetzelfde maar de vorige keer was eigenlijk heel goed bevallen. George, Maria, Suzanne en kokkie maken het goed naar je zin. Vooral George is de gangmaker. Of hij nu als Capt. Stubing van de Love Boat moet doorgaan of tijdens happy hour cocktails moeten maken, George is het zonnetje van Palatia. Heb je een probleem of klacht? George lost het indien mogelijk dezelfde dag op.

Natuurlijk....de minpuntje. Appartementen zijn gedateerd maar schoon. Badkamers zijn onlangs vernieuwd. Bedden zijn stevig. Airco is niet gratis. Weinig stopcontacten. Neem een verlengsnoer mee. Hapje en drankje aan de bar zijn niet de allergoedkoopste. Palatia ligt tegen de berg op richting oud Chersonisos. Dus goede kuitentrainer als je geen scooter of auto hebt.

Aanrader aan de bar is de Pitaburger. Damn....wat lekker. Verder is het zwembad schoon, helder en lekker op temperatuur. Zeer goed vertoeven.

Wij gaan er over twee jaar weer naar toe.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Heerlijk verblijf

Anoniem
31-8-2015

We hebben een heerlijk verblijf daar gehad, zwembad is prima en wordt netjes schoongehouden. Wij hadden een groot appartement, heerlijk met 2 kleine kinderen. Maar ik heb in al die weken heel slecht geslapen, de matrassen zijn echt van steen. En de drankjes/hapjes/ijsjes bij de bar van het zwembad zijn veel te duur. Maar afgezien daarvan een heerlijk verblijf gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geen 4 ster waard!

Nini12
1-9-2014

App.complex ligt in een rustige omgeving. Lopen naar het centrum is te doen (10 min.), maar terug liever met de taxi. Appartementencomplex, zwembad, restaurant en receptie zien er goed uit. De slaapkamers zijn wel ok, maar het keukentje en de badkamer zijn erg verouderd. Roestige oven en koelkast, aanrechtblad versleten, badkuip (ga er niet in liggen! vies) met beschimmelde douchegordijn. Wij hebben 3 kamers gehad in de periode dat we er verbleven, omdat de eigenaren alles volgeboekt hadden, terwijl ze wisten dat we zouden komen. Alle 3 de kamers waren hetzelfde. Geen 4 ster waard! Na renovatie van de keuken en badkamer misschien wel. Schoonmaken werd erg slecht gedaan. Eigenaresse is erg behulpzaam, maar volgens mij vermoeid. Eigenaar totaal niet vriendelijk, komt geen gedag vanaf als hij je ziet. Praat niet professioneel als je een klacht over de schoonmaak wil doorgeven. Erg lang wachten op het eten in het restaurant.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 15 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Preisdaler

Ik kom zeker een keer terugi

Erwin jansen
4-3-2014

Mijn indruk van het het app/hotel was zeer goed .de eigennaars waren gezellig .. Het zwembad werd goed onderhouden en bedjes waren ook voldoende .. Kijk het handdoek probleem is ook wel hier maar minder .. Zijn genoeg parasols .. Je kan lekker broodje of salade of patatje tussen de middag eten,isniet altijd goedkoop maar wel lekker.. App waren niet zo groot wij waren met drie pers op een kamer wat een twee pers kamer moest voorstellen .. Airco goed tegen betaling ook kluisje .. Om naar het stadje te gaan moet je redelijk stijl naar beneden lopen klopt wel 15 min omhoog soms erg warm .. Auto of scooter huren aan te raden .. Prijs kwaliteit is goed ..zowel voor kinderen als ouderen goed vertoeven ook jeugd komt daar .george houd ze wel in de gaten eigenaar .. Tuin bij appartementen zien er schoon uit .. Wij hebben er een fijne vakantie gehad in het hoog seisoen met dochter van 15 jaar .. Vertier was er niet op complex dat moet jezelf doen ...

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 12 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plek

Fam de ruiter
10-9-2013

Fantastische plek ,wij zijn er vorig jaar getrouwd, de eigenaar George en zijn vrouw Maria hebben het geweldig georganiseerd ,maar ook de ouders van Maria zijn ook erg betrokken wat er gebeurd ,wij gaan dit jaar alweer voor de 6e keer heen het is net of je thuis komt nogmaals een Fantastische plek,

Gereisd Met jonge kinderen in september 2012

Palatia is the place to be!!

Esther Petrakis
30-7-2013

Palatia Village is the place to be... Of je nou alleen, als stel of met kinderen op vakantie gaat. Wij zijn dit jaar voor de 4de keer geweest met onze meiden van nu 7 en 4 jaar oud en we hebben wederom een top vakantie gehad. Het vertier is allemaal binnen handbereik, maar Palatia zelf ligt buiten alle drukte. Verder is het complex kleinschalig en goed afgesloten zodat onze meiden naar hartelust en zonder dat we ze al teveel in de gaten hoefden te houden lekker hun gangetje konden gaan. Verder is de sfeer onder alle gasten altijd bijzonder goed en is iedereen enorm gastvrij en aardig. Wij gaan volgend jaar zeker voor de 5de keer.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jun 28 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

valt zeer tegen als je met kinderen gaat

j jansen
31-5-2013

Nee echt tegengevallen ,Dit zijn mensen die hun toko runnen en alleen vriendelijk zijn als je daar wat koopt wat zeer duur is bijv 1 flesje cola en 1 flesje water dan ben je 4 euro kwijt belachelijk gewoon . De spar is 2,5 km vederop er is niets anders dichterbij de bakker zit er ook want daar eten is te duur ,Je moet langs de weg lopen en is gevaarlijk vooral savonds in het donker wij namen dan ook een taxi elke dag op terug te komen voor 8 euro .dus als je vanm drukte houd dan moet je hier niet zijn want alles gaat hier gemoedelijk ,het is zeg maar een klein dorpje op op de heuvel .dus als je van rust houd dan zit je daar goed op de krekels na dan want dit gaat dag en nacht door.dit is een family resort zeg maar daarom gingen wij smorgens al heel vroeg weg en kwamen laat terug ,wat wel een aanrader is is Chrissy aumodia 2,5 km veder hier gingen we dagelijhks naar toe met de taxi en hebben hier genoten van een heerlijke vakantie .miniresort zeg maar.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 15 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuk park met kleine minpunten

cr
13-3-2013

leuk opgezet park, alleen jammer van een valse witte hond, die gromt als je bij de poolbar zit te dineren. en jammer dat de winkels wel wat verder zijn dan aangegeven bij touroperator. te voet langs de drukke weg, want voetpad ontbreekt in de hitte valt niet mee met 4 kids. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Appartement voor 6 personen ruim en schoon. regelmatig schoonmaaksters, deze spreken alleen geen engels, gelukkig konden we met handgebaren duidelijk maken dat de knuffel van onze dochter in hun waszak was verdwenen. Prijzen bij poolbar zijn enigszins exorbitant te noemen. Vele malen voordeliger ben je uit bij de winkels verder op.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 13 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

slechte score mbt schoonmaak

gezin
4-9-2011

kamers waren o.i. niet heel erg schoon. Zo werd het appartement geveegd met een bezem, die achter het toilet stond, naast de toiletborstel. Niet fris wanneer je een kruipend kind hebt. Er kwam een vreselijk muffe stank op je af, wanneer je 1 van de keukenkastjes opentrok. Douchegordijn zat onder de schimmel. Wanneer je naar de tegels, kranen etc kijkt, zie je allemaal 'oud' vuil zitten. Tv onder etensresten etc. Schoonmaak is dus zeer beperkt.

Vrouwelijke eigenaar heeft een zeer chagrijnige uitstraling. Niet erg uitnodigend.

Zwembad is erg zout, en wordt naar ons idee niet voldoende gereinigd.

Apart kinderbadje aanwezig, naast zwembad gelegen. Voldoende ligbedden en parasols.

Complex is leuk opgezet, qua verdeling appartementen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Prima, maar niet fantastisch!

Liedje
4-6-2011

Wij hebben een prima vakantie gehad in Palatia Village. Ruim appartement met uitzicht op Chersonissos en de zee. Onze dochter van drie kon na twee traptreden heerlijk in de tuin spelen. Wel helaas erg vochtig in het appartement, waardoor er vaak een schimmelgeur hing en echt ALLES klam aanvoelde (incl. kleding, lakens, vloer). Dochter vond de vele katten op het terrein fantastisch, maar deze zorgden helaas ook voor geluidsoverlast en vervelende geuren. De appartementen zijn sober ingericht, maar prima te doen. Helaas sliepen de bedden niet fijn, omdat de matrassen echt té hard waren. De voorkeursbehandeling waar eerdere gasten al over schreven, heeft volgens ons ook te maken met hoeveel geld je uitgeeft aan de bar. Als je liever in en bij je appartement blijft, krijg je weinig aandacht. Het eten in het restaurant is niet bijzonder en zelfs wat duur te noemen in vergelijking tot prijzen in Chersonissos of Koutouloufari. Een auto is wel aan te raden ivm de klim vanuit het centrum.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun May 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportZeilen
  • BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palatia Village (+app.) in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palatia Village (+app.) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.