Kleine hotelsWeer vandaag28°23°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Palatia Village (+app.) voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Palatia Village (+app.) in het Nederlands

2008

prima accomodatie

Brand
17-8-2008

tussen de gezinnen met kinderen zitten ook veel jongeren welke laat (04.00 / 05.00) thuiskomen en veel herrie maken. Tijdens ons verblijf is het toilet verstopt geweest wat voor het nodige ongemak opleverde

Gereisd Familie in augustus 2008

Mooi complex maar duur

Henk en Hanita
15-8-2008

Het is een heel mooi complex alleen is het zwembad te klein bij een volledige bezetting. Het eten en drinken is er erg duur, maar dat geldt voor heel Kreta. De kwaliteit van het eten is meer dan prima. Ligging is net te ver om even snel naar de winkels of restaurants in de buurt te lopen. Vervoer is wel aan te raden.

Gereisd Familie in Fri Aug 15 2008 09:33:11 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke appartementen voor relaxvakantie

Nicolet
9-8-2008

Leuke appartementencomplex, mooi opgezet met veel bloemen en mooie tuin. Alles netjes onderhouden. Ruime appartement met twee slaapkamertjes, een keukentje en een eenvoudige douche. Voor griekse begrippen allemaal prima. Ligging: ver van het drukke toeristische centrum van Chersonissos, ideaal dus, maar een huurauto heb je dus wel nodig. Zwembad is klein en verder niets te beleven voor kleine kinderen. Een goede accomodatie dus voor stellen zonder kinderen die rust zoeken.

Gereisd Familie in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Topper

Joke Veldhoen
4-8-2008

Net buiten het drukke centrum van chersonissos. Er waren niet alleen jongeren maar ook gezinnen met kinderen. Wij zaten achterin het park waardoor wij geen geluidje van stappende jongelui hebben gehoord. de eigenaars zijn toppers! Doen er alles aan om het naar je zin te maken.

wij hebben er een heerlijke vakantie gehad

Gereisd Familie in juli 2008

Heel goed

G.van der Sluijs
21-7-2008

Het is jammer dat het aan een gevaarlijke weg ligt. Het appartement ligt op een heuvel. De jongeren met quads rijden er als gekken langs, met het gevolg ongelukken. De appartementen waren uitstekend. Uitstekend grieks restaurant Mythos op ongeveer 500 meter. Strand op 750 meter. Veel last gehad van time share gasten. De mensen er voor waarschuwen. De kosten zijn 4500,-- euro.

Gereisd Familie in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima Appartement

Gerard Disseldorp
29-6-2008

Keurig verzorgd appartementen complex, gelegen tussen Cherchonissos en Oud Chersonissos, op een heuvel. Uitzicht op zee. Mooi zwembad. Goed geoutilleerde bar. Goede leiding. Gastvrije sfeer. Kortom, een aanbeveling waard!

Gereisd Familie in juni 2008

Bij aankomst, de avond vóór vertrek en de ochtend van was

M. Roelse
10-5-2008

Bij aankomst, de avond vóór vertrek en de ochtend van vertrek was er geen warm water zodat we niet konden douchen. Er was geen bank om op te zitten, alleen bedden. Er was te weinig serviesgoed en te weinig keukengerei. Geen mierendoosjes.

vriendelijke mensen behulpzaam flexibel over het algemeen

P.J.H. Notten
6-5-2008

vriendelijke mensen behulpzaam flexibel over het algemeen een prettige plek

Gereisd Familie in april 2008

Prachtige lokatie

M.B.H. Ijpelaar
6-5-2008

Prachtige lokatie. 10 minuten lopen de berghelling af naar het lawaaige centrum.

De accomodatie omvat een aantal losse gebouwen waar de en

Ben
5-5-2008

De accomodatie omvat een aantal losse gebouwen waar de appartementen en studios in zijn gehuisvest. Het ligt op een helling buiten het centrum en is uitermate geschikt voor gezinnen met kinderen ( jonge en oudere) De loopafstand naar het centrum is zo'n 20 minuten. Groot voordeel hiervan is de nachtelijke rust die er op de accomodatie heerst. Nadeel is dat de afstanden naar de diverse "hot-spots"op Kreta alleen zijn te overbruggen met een huurauto. Ook de loopafstand naar de dichtsbijzijnde supermarkt is even wennen. De eigenaar en zijn gezin zijn uitermate vriendelijk en hebben hun zaakjes goed voor elkaar. De accomodatie is bijzonder populair bij Nederlandse gezinnen.

Kortom een aanrader.

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportZeilen
  • BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palatia Village (+app.) in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palatia Village (+app.) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.