Kleine hotelsWeer vandaag28°23°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Palatia Village (+app.) voor je op een rij gezet:

81 reviews over Hotel Palatia Village (+app.) in het Nederlands

Geweldig

Henriette
17-6-2019

We zijn 7 dagen in Palatia Village geweest en we hadden ons geen betere vakantie kunnen wensen. We werden meer dan hartelijk ontvangen en hebben ons de hele week thuis gevoeld . We hadden een studio voor 2 en het zag er prima uit netjes en schoon . We hadden half pension geboekt en daar hebben we geen moment spijt van gehad we hebben de hele week heerlijk gegeten. Op donderdagavond was er BBQ met Griekse muziek en op zondag wordt de oven aangestoken en wordt er op tradionele Griekse wijze eten gemaakt . Helaas voor ons hebben we hier niet van mee kunnen eten omdat we naar het vliegveld moesten maar de geur was al genoeg om er enorm van te balen dat we dat net mistten. Dit is zeker een plek om terug te keren want George Maria en Susan doen er alles aan om je een verblijf voor te schotelen die je niet snel meer vergeet .

Heerlijk!

Jeanet
21-5-2019

13 nachten verbleven we op Palatia village.Heerlijk gehad ,mooi appartement eenvoudig maar prima. Mooi uitzicht over zee en dorpjes halverwege de berg. De tuin is een plaatje en heerlijk zwembad. De eigenaren zijn gastvrij! Eten op het complex was ook goed en gezellig! Wij vonden het heerlijk!

Gereisd Met partner in mei 2019

Prima appartement.

Hans Wouters
28-10-2018

Goed, gerenoveerd?, twee kamer premium appartement. Ruim van opzet, goede bedden, voldoende stopcontacten. Goed werkende douche. Heel goede WIFI, zoals het hoort! Geen BVN! Mooi aangelegd complex, gelegen op een berg, auto strekt tot aanbeveling. Ontbijt goed.

Tip: ga eten in oud Chersonissos; heel leuk pleintje met restaurants. Beste is Taverne Harakas; polulairste aan de overkant Zachos.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bijzonder prettige vakantieervaring

Alex
23-7-2018

Erg mooi complex, zeer goed onderhouden tuin met prachtige bloemen en planten. Fijn zwembad, iedere dag wordt deze schoongemaakt. Ontbijt is uitstekend én met een schitterend uitzicht. Prima service. George, Maria en Suzanne zijn ontzettend aardig. Kortom: zo moet vakantie zijn!

Gereisd Met partner in mei 2018

Geweldig alles goed verzorgd alles schoon gastvrij

Rita
17-9-2017

Drinken was wel aan de prijs

Gereisd Met partner in augustus 2017

Fantastische plek

Ben Huitink
24-6-2017

Diverse keren hier geweest echter nu weer na 11 jaar terug van weg geweest. Nog steeds top verzorgd en George is niks veranderd. Prima gastheer met doorlopende humoristische opmerkingen e.d. Echte aanrader.

Geweldig, gemoedelijk, gastvrij en heel gezellig

Joke van het Ende
8-5-2016
  • Heerlijk, eigenaar is heel gastvrij en doet er alles aan om het zijn gasten naar de zin te maken Er heerst een gemoedelijke sfeer rond het heerlijke zwembad. Lekker rustig, geen schallende muziek.
    • drankjes bij de bar zijn nogal duur
Gereisd Met partner in september 2015

gezellig met vrienden feestjes vieren

Yvonne en Jan, Vwrd
17-1-2016

Goed dat je een eigen keuken hebt, en eigen appartement, ruimte om feestjes te organiseren, alleen je moet dan wel je onderburen uitnodigen, anders krijg je klacht over lawaai. Je dient wel rekening te houden met elkaar, niet midden in de nacht met tafels of stoelen schuiven, dit klinkt erg door naar onderburen. Verder een super appartementencomplex met hotel faciliteiten. Zwembad dat altijd zuiver is. Eten en drinken wanneer je wilt, zowel aan het zwembad of op het aangrenzende terras. Wij hebben het al enkele jaren erg naar ons zin, en komen ook graag weer terug. Dat zegt al voldoende. En ja bedden zijn hard in Griekenland.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

1x genoeg

G. de Git
17-9-2014

Park ziet er mooi uit, veel fruitbomen. Plus punten Mooi park met veel privacy Mooi zwembad. Voldoende stoelen bij zwembad. Min Punten Bedden zo hard als steen. Appartementen slecht schoongemaakt Douche gordijn hangt 1/2 in de douchebak. Prijzen aan de bar erg duur. Airco 8 euro p. nacht Internet 7 euro p.d. Tv niet te regelen 30 jaar oud. Airco zit vol met stof.
Wij hadden appartement 11 vlak bij de riool zuivering, regelmatig stank. 1 keer voldoende voor ons deze appartementen.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor ons nooit meer !!

Co Otte
6-9-2014

Omgeving was leuk maar appartement was vreselijk . We zaten in een appartement boven de eetzaal / receptie het liefst was ik na èèn dag weer terug naar huis gegaan wat gehorig zooitje daar. Als je niet wat bij hun eet zijn ze een stuk minder vriendelijk Zwaaien als je weggaat doen ze dus ook alleen als je daar heb gegeten. ik was na twee dagen helemaal klaar met die gasten.. Kreta zeker nog is maar hier nooit meer .. Begrijp ook echt de 8.2 op Zoover niet ..

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportZeilen
  • BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palatia Village (+app.) in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palatia Village (+app.) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.