Hotel Palatia Village (+app.)

Kleine hotelsWeer vandaag25°16°
Hotel Palatia Village (+app.)
8,6

12 tips over Hotel Palatia Village (+app.)

nance, 9-9-2017

Huur een auto en trek de bergen in. Ook een dagje een Quad huren is erg leuk om te doen (route richting Agios Nikolaos door de bergen), mooie route.

ess79, 3-9-2014
jeep safari gedaan was erg leuk
Remco van der Veer, 12-8-2014
Let wat meer op je gasten bij het restaurant, extra omzet te behalen.

We hebben een aantal aanbieders voor Palatia Village (+app.) voor je op een rij gezet:

Erwin jansen, 4-3-2014
Huur een auto of scooter en neem wat te drinken mee naar zwembad
cr, 13-3-2013
Oud-Chersonissos, goet te doen te voet en zeker de moeite waard. Laat de bevolking zien in hun authentieke omgeving. lekker rustig
Elise, 20-12-2012
Wij zijn naar een waterpark geweest, 25 euro voor een hele dag! Het eten was er wel niet te eten, dus neem iets mee! We zijn iedere avond uitgeweest en de barstreet is echt leuk. Star beach viel wat tegen omdat er nog niet zoveel volk was en het erg duur was om daar eens langs te gaan.

nelis100877, 9-8-2012

pas op voor de rooster in het zwembad. neem een luchtbed mee voor de harde bedden.( ohja en als je echt nederlands wilt ontbijten ga dan naar villa myrto dicht bij starbeach want dat droge brood en beleg van george

sommigen vinden het wel mee vallen nou ik vind het niet te eten.

Patrick Schouten, 9-8-2012
het is slechts een kwartiertje lopen naar de barstreet in hersonissos. ook is er een mogelijkheid om naar een waterpark te gaan of om een andere excursie te doen. de eigenaar van het appartement regelt de taxi en zelf hoef je niets meer te doen.
mzuidam2, 24-7-2012
In tegenstelling tot de huidige informatie is Palatia Village toegankelijk voor gasten met een beperking. Niet het gehele complex, maar wat je nodig hebt is bereikbaar. Eigenaar George heeft gezegd dat hij de informatie daarover gaat aanpassen, want hij doet zichzelf tekort.
Robert-Jan Pastoor, 24-7-2012
Zorg zéker dat je 's morgens eens een zonsopkomst ziet. Vanaf een balkon een prachtig gezicht over de fantastische bloemenpracht en de berghelling naar Chersonissos en de zee!