3 vragen over Hotel Palatia Village (+app.)

• Maike Van den Sigtenhorst-Deen, 22-06-2019

Gezinnen naar Palatia village?

Wie gaat er in de periode van 16-28 juli hier naar toe en heeft kinderen in de leeftijd van 13/14 jaar?

• N. Detiger, 03-02-2019

Ligging, aanrijroute en afstand

We lezen dat t hotel op een heuvel ligt, hoe hoog is t en wat is de wandelafstand naar t strand of is er transport te regelen?

• gasetn uit nieuw beijerland, 05-08-2009

creta 2009

et is hier gwoon bizar relaxed de bar man en zijn assistente zijn grandioos, vraag vooral om de shot ala suu die is cker te nasse , cker de moeite waard om hier te zitten dikke 10 voor deze mensen en axccomodatie

Laura, 29-01-2013

hallo mensen uit nieuw beijerland, ik heb een vraag over het appartement, jullie zijn zo te lezen erg entosjast en dat is mooi.

wij willen dan een appartement met ochtend eten en geen avond eten, maar hoeveel betaal je ongeveer voor het avondeten? want dat staat nergens beschreven. en ben toch wel erg nieuwsgierig vanwege de prijzen.

ik hoop dat ik snel wat van u hoor, Groetjes Laura

Willem134, 02-07-2012

Leuk voor een keer als je het mij vraagt. Geen plek om jaarlijks naartoe te gaan!