Villa Nine Muses

Meer villainfo

58 reviews over Villa Nine Muses

• 9Susan20-09-2014

Super vakantie

Wij zaten met 6 vrienden in een villa van nine muses. Het was echt super, eigen zwembad wat groot genoeg was! Je kon relax in de zon liggen en er waren 2 zitjes in de schaduw. De villa was ook prima, wel veel last van mieren. En voor zoveel personen was er maar 1 badkamer die we moesten delen, dit is zeer weinig. Wel een extra aparte wc! Alex was heel behulpzaam, om uit te leggen waar we zeker heen moesten. Hij heeft mee een auto geregeld en we mochten ook spullen voor op het strand lenen! Bijna elke dag komt de poetsvrouw en de tuinman. Hier heb je geen last van. Het enige nadeel is dat de bus er niet kan komen en je moet dus met je koffers de berg op, maar er staan genoeg taxi's die je zo weg brengen voor paar euro. Lopen naar het centrum is goed te doen! Top vakantie!!

• 10nathalie aniba09-09-2013

Super Villa

Super Villa (Clio) beter dan dat we hadden verwacht. Alles goed onderhouden, dagelijks bezoek van de tuinman,schoonmaak en de pool-boy. Goede tips en tool gekregen van beheerder Alex, heel hulpvaardig hij heeft zelf een masseur geregeld die bij ons huisje kwam om ons daar te masseren. Leuke restaurant tips gekregen, echt een goede service. De locatie was voor ons ook goed te doen, als je wat slechter te been ben is het wel een aardige klim omhoog. Maar je zit wel overal dichtbij.

• 8Henk12-08-2013

Super villa

Prima villa, gast vrije receptie, elke dag werd het huis en zwembad schoon gemaakt. Alles wat je verwacht is aanwezig en werkt naar behoren. Enige minpunt is de slecht verlichte weg vanaf de doorgaande weg naar de villa's toe, in de week dat wij er zaten zijn er meerdere mensen van hun geld en telefoons berooft. Eigenaar zegt dat hij hier niks aan kan doen omdat het een openbare weg is.

• 8xxxdemelzaxxx25-09-2012

prima

Wij zaten in villa therpsihori wat verouderd maar nog in prima staat. Alles aanwezig in de keuken wat er nodig is. Er werd dagelijks schoongemaakt en 2x in de week nieuwe handdoeken/ schoon beddengoed gehad. Dagelijk schoonmaak van de tuin en het zwembad voor dit werd voor 10u gedaan. Complex zag er verzorgd en schoon uit. Op loopafstand van het centrum/spar. Er is tevens een bar op het complex die s'avonds geopend is.

• 1yvonnevangulden03-09-2012

vila? een kraakpand ziet er knapper uit

ik snapte de verschillende reactie's nooit nu wel bij mazzel krijg je een vila met pech een hondenhok zoals wij.geen bank geen salon tafel geen gordijnen in een van de kamers veel stuk bad geen stop meer gat in de deur rot in het hout werk afzuigpak vies rottende banaan op de keuken tuin en zwembad personeel lopen door de tuin alex niet vriendelijk meer als hij niks extra aan je kan verdienen. Reisleiding deed er niks aan .receptie open 11t/m14 uur maar vaak niemand aanwezig. laatste dag €50.- flesje drinken €3,- oven vies schilderij waar achter de kluis zit met gebroken glas. 2 pannen en 2 koekenpannen om te koken.bed slecht lattebodem losse planken.geen scotter plaatsen a alex is dreigend en lokt problemen graag uit.. er wordt geen nederlands gesproken. tv kabel was weg telefoon was er niet.er zijn 6 huisjes voor nl beschikbaar. 2 nette rest is puin. geen wasmachine waar wij zaten.als nl weg zijn en er komen grieken komen er meer spullen in het huisje en wordt alles opgeknapt.

Met oudere kinderen

• 1larissa31-08-2012

Absoluut geen aanrader!

Nederlanders zijn niet welkom bij deze baas.. Je ziet op foto's alleen de mooie huisjes Jongeren worden in een krot gezet en de eigenaar boeit het niet hij is alleen aardig als je hem geld geeft.. ik heb een RAMP vakantie gehad privetuin was het al niet bij ons huisje de zwembad jongens en tuinmannen lopen de hele dag door de tuin..

Met oudere kinderen

• 9Tim Baars20-08-2012

Super vakantie gehad in Nine Muses.

We hebben een week met z'n 4-en in Nine Muses gezeten en een perfecte vakantie gehad. De beheerder Alex is echt erg vriendelijk en behulpzaam, hij doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Hij is erg streng tegen groepen jongeren maar dit zorgt er wel voor dat anderen geen last van ze hebben. De ligging is erg goed(vlakbij het centrum) en het terrein en accommodatie worden goed onderhouden. De inrichting was wel gedateerd maar de Villa was schoon en alles functioneerde naar behoren.

• 9Gert-Jan17-08-2012

Zeker de moeite waard!

Nine Muses is mooi rustig en iets hoger gelegen. Je hebt er alle rust en privacy. Het uitzicht is goed en je kijkt ver weg richting de zee. De villa was goed ingericht en van alle gemakken voorzien. Een airco is in de zomermaanden zeker een aanrader. Tegen kleine meerprijs krijg je deze dan ook aangesloten. De tuin, het zwembad en de terrassen zijn allemaal erg netjes en goed onderhouden. Het zwembad is erg ruim, diep water en heel erg schoon. met 10 minuten lopen ben je midden in het centrum, dus dit kon perfect per voet, al was de stijle weg naarboven best een klim. De beheerder Alex was uiterst vriendelijk, behulpzaam en gastvrij. Wij delen dan ook zeker de mening van bepaalde eerdere berichten over Alex zeker niet. Borg hoefden we niet te betalen en hij kwam echt niet zo ineens naar je toe. Het zijn vooral de jongeren groepen die hij strak in de gaten houdt. Dit is maar goed ook, want zo blijft het heerlijk rustig op het park. Al met al dus echt top!!

• 8Martina11-10-2011

Leuke plek

We hebben een leuke tijd gehad in onze villa (Thalia/Nymfe). De ruime villa ziet er mooi uit en heeft een mooie diepe zwembad met ruime tuin. Onderhoud kan inderdaad wel iets beter, maar het was zeer ruim. We waren er in het naseizoen, dus lekker rustig. Alex was aardig en ondanks de voorgaande verhalen hebben we geen borg hoeven te betalen en kwam hij ook niet onverwacht langs of iets dergelijks. De steile weg valt behoorlijk mee en binnen een paar minuten zit je in in het centrum. We hebben nog een dag in villa Terpsihori gezeten op onze laatste dag en hoewel deze van binnen luxer was, vonden we Nymfe toch leuker omdat deze ook meer privacy heeft dan Terpsihori.

• 8reiber.16-09-2011

echt te gek

Wij zijn in 2009 in villa nine muses geweest, Ik moet toegeven het was nog veel groter dan ik van te voren had gedacht. Zijn met 4 personen geweest. Genoeg ruimte, elke dag schoonmaak en goed schoon hoor boven en benden. 2 toilets en 1 badkamer. Ruime keuken met grote koelkast. Het prive zwembad was top! Geen gezeur met mensen die hun badjes al reserveren smorgen vroeg!

2 tips over Villa Nine Muses

• yvonnevangulden, 03-09-2012

let goed op vraag van te voren welk huisje je krijgt en wat er in zit. p.s veel nederlanders moeten met hun koffer de berg op lopen omdat ze in een groote bus zaten die er niet kan komen en er geen taxi geregeld is de berg op.heb je de laatste dag een avond of nacht vlucht en boek je niet bij is er geen zwemgelegenheid enz.zwembad slecht verzorgt wat bij blondhaar zorgt dat je haar groen wordt.

• Martina, 11-10-2011

Als je met een huurauto gaat is Nine Muses in het donker moeilijk te vinden. Het is als je Cherso in rijd aan de rechterkant bij de Spar en tegenover de Spar rij je de verhoogde smalle weg op. Aan de linkerkant is even verderop een hekwerk en een hekwerk met tractoren en hier moet je in. De hoofdweg dus niet volgen, want dan rij je de bergen in. Aan het hekwerk hangt ook een bord van de Nine Muses aan de binnenkant en is niet goed vanaf de weg te zien.

8 vragen over Villa Nine Muses

• Ronny, 27-11-2014

handdoeken

Zijn er handdoeken in de villa of moeten we dit zelf meenemen?

• Saskia, 02-10-2013

afstand starbeach

Hoelang is het vanaf de villa lopen naar Starbeach?

Susan, 20-09-2014

Ik denk 25 minuten, wij hebben een taxi genomen. Voor 7/8 euro.

• Marije, 21-10-2012

Boeken via eigenaar?

Ik heb gehoord dat er ook geboekt kan worden via de eigenaar in plaats van het reisbureau omdat het een stuk goedkoper is, klopt dat? Hoe kan ik in contact komen met de eigenaar? Is er een adres waar naar ik kan mailen o.i.d.?

Susan, 20-09-2014

Daar heb ik geen idee van, de eigenaar heet ALEX. Je kunt een beetje googlen misschien

Villa info

• Aanbod voor kinderenWaterpark

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats