Appartement Nikolas Villas

Kleine hotelsWeer vandaag16°12°
Appartement Nikolas Villas
8,9

Omschrijving
Appartement Nikolas Villas in Chersonissos ligt in een rustiger gedeelte van de stad. Het is een kleinschalig complex met een zwembad waar altijd genoeg plek is. In Appartement Nikolas Villas (Kreta) wordt dagelijks grondig schoongemaakt. Het verblijf ligt op loopafstand van het strand. Een aanrader is om eens naar waterpark Acqua Plus te gaan.

271 reviews over Appartement Nikolas Villas in het Nederlands

super geweldig

fam ubeda
25-8-2015

het was zoals ieder jaar weer een top verblijf het is en blijft een mooie accommodatie . min punten hebben wij helaas niet .nu weer een jaar wachten.

Aan te bevelen!

Marielle van 't Erve
30-7-2015

Nikolas Villages juli 2015 met 2 volwasennen/2kids. Hadden appartement bij het zwembad. Elke ochtend een sprintje en dan plons. Inrichting vrij simpel, 2 losse bedden voor kids als je binnenkomt bij de keuken niet ideaal maar ging goed, konden 's avonds lekker buiten zitten. Appartement is echt goed schoon en wordt gedurende de vakantie elke dag schoongemaakt. Door vriendelijk personeel. Ook gehele omgeving ziet er verzorgd uit. Bomen in grappige vormen en tuinman die regelmatig de plantjes verzorgd. Ligging appartement ideaal, korte afstand tot fraai strand met hoge golven (voorbij Star Beach). Supermarktje in de buurt. Goedkoper: Liddl, ligt net iets verder als de drukke winkelstraat.

Klein verbeterpuntje voor Nikolas Villas: vertrokken pas om 15 uur vanaf appartement. Mochten tot die tijd wel gebruik maken van zwembad maar moesten wel helaas al 11 uur uit appartement. Was reeel geweest als er weer nieuwe mensen kwamen maar dat was niet het geval. Beter communicatie misschien?

Prima toeven bij Nikolas Villas

Cees
29-5-2015

Heerlijk 2 weken een studio gehad in het voorjaar (begin mei).

Erg rustig nog. De behuizing is prima als je toch weinig aanwezig bent. Elke dag een opgeruimde kamer en opgemaakte bedden en schone handdoeken.

Prima op loopafstand van het strand en ook lopen naar het oude chersonissos is goed te doen. Zeker als je toch geen haast hebt. Van de eigenaar begrepen dat ze overwegend Nederlandse toeristen hebben. Als je zelf boekt kun je er ook prima met het OV (bus) komen. Wel nog een klein stukje lopen, maar dat is maar 5 a 10 minuten.

altijd thuis komen

m_waal5
18-3-2015

het blijft een gezellig rustig appartement met een prima verzorging

Heerlijk rustig hotel

Van Eekelen
3-12-2014

Topvakantie gehad in Nikolas Villas! Heerlijk rustig gelegen hotel, waar je toch zo in het bruisende Chersonissos zit. Hotel heeft een fijn zwembad, voldoende ligstoelen en een fraaie tuin. De kamer (studio) was klein maar netjes en schoon. Het balkon was ruim en we hadden een uitzicht over zee. Vlakbij het hotel bevinden zich een aantal supermarkten en restaurantjes. Een aanrader is restaurant Yamas, waar je heerlijk kunt eten onder het genot van live muziek en dans. Het is ook heel leuk om een quad te huren en de omliggende dorpjes te verkennen (bergdorpje Koutouloufari en het strand bij Malia). Koutouloufari kun je ook gemakkelijk te voet bereiken om lekker een hapje te eten. Bij een volgend bezoek aan Kreta, zullen wij zeker weer voor deze accomodatie kiezen!

Aan te bevelen maar geen 9 of 10

Niels
2-10-2014

Prima vakantie maar een 9 of 10 zou ik nooit geven.

Plussen:

+ Ruime appartementen

+ Elke dag schoonmaak

+ Om de dag schone handdoeken

+ Ligging: Het centrum van nieuwe deel van Cherso, het strand en de gezellige dorpjes op de berg zijn binnen 10 minuten lopen te bereiken.

+ complex is heel mooi en heel schoon. Dagelijks zijn de schoonmakers en tuinmanen in de weer om alles goed bij te houden.

Minnen:

- Veel te kleine badkamer met een mini douchebak en douchegordijn. De badkamer stond elke keer blank na het douchen. Een aantal keer hebben we zelf moeten dweilen omdat het water niet goed wegliep.

- Ons appartement (nummer 12) lag naast de ruimte waar de schoonmaakspullen liggen. Om 0700 al wakker door hard pratende Griekse schoonmaaksters.

- Twee persoonsbed is een twijfelaar. Niet heel breed en niet heel lang. Ook is het bed aan de harde kant.

Voor de rest is een simpel ruiim appartement zonder tv. Maar dikke prima voor de prijs.

Fantastisch "Echte aanrader"

Alie + Harry
20-9-2014

20ste keer chersonissos maar eerste keer Nicholas Villas ,15 dagen zijn omgevlogen.Je voelt je echt deel van de familie.......Ruime 2 ka app met 2 balkons,Elke dag schoonmaak,elke dag schone handdoeken,bed opgemaakt.Zwembad/tuin alles heel goed onderhouden.Ideaal voor kinderen.Nicholas Villas ligt rustig gelegen!.wel een stukje naar beneden lopen.Je kan als je wilt bij de bar ontbijten,maar sävonds is het ook gezellig aan de bar (tot 0.30u open)Poppy (grieks meisje)was druk bezig met haar nederlandse woordjes......

Mooi klein appartementencomplex

Els
8-9-2014

Appt. Nikolas Villas is een mooi en schoon complex. Kamers en badkamer zijn klein en summier ingericht. De twee broers zijn aardig en hulpvaardig. In 5 min. loop je naar Chersonissos. De kamers zijn wel gehorig, maar zeker een aanrader.

Nikolas Villas, daar voelt men zich thuis !

Fred H.D. Meere
3-9-2014

Het appartementencomplex Nikolas Villas is rustig gelegen op een heuvel aan de rand van Chersonissos. Onderaan de heuvel kun je alle kanten op. Linksaf naar het levendige centrum en de haven, rechtsaf richting Stalis en Malia. Nikolas Villas is een familiebedrijf van de familie Mountrakis. Vader Nikos beheert de nabijgelegen Supermarket Manos en de broers Manos en Giorgos runnen het appartementencomplex. Nikolas Villas is een kleinschalig complex. De appartementen zijn keurig onderhouden, worden dagelijks schoongemaakt, handdoeken en en lakens worden regelmatig verschoond. Kluisjes in 't appartement. Er is een groot zwembad plus een kinderbadje, grasgazon, gratis ligstoelen, gezellige poolbar met TV en terras aan de voorzijde met prachtig uitzicht op de bergen. Gratis Wifi. Internetaansluiting. Het complex is geschikt voor zowel gezinnen met kinderen als voor alleenreizenden en ouderen. Nikolas Villas kent veel repeaters, mensen die steeds weer terugkomen.Een absolute aanrader.

Geweldig!

Lummy
12-8-2014

Ik sluit me bij alle positieve geluiden over dit complex aan.

Er hangt een familiaire sfeer maar wil je daar niet aan meedoen is dat ook prima.

Ik zou het zeker aanraden voor zowel jong als de wat ouderen.

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nikolas Villas in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nikolas Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.