Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag15°9°
8,9

Omschrijving
Appartement Nikolas Villas in Chersonissos ligt in een rustiger gedeelte van de stad. Het is een kleinschalig complex met een zwembad waar altijd genoeg plek is. In Appartement Nikolas Villas (Kreta) wordt dagelijks grondig schoongemaakt. Het verblijf ligt op loopafstand van het strand. Een aanrader is om eens naar waterpark Acqua Plus te gaan.

271 reviews over Appartement Nikolas Villas in het Nederlands

Prima appartement

Annelies
19-5-2016

Het is een prima appartement , prijs / kwaliteit is goed maar een 9,1 is wel overdreven.

Plus: heel schoon, we hebben 2 balkons dus kunnen altijd in de zon zitten. Je loopt binnen 10 min naar het centrum en ook naar koutouloufari , een heel leuk dorpje.

Min: klein, hard bed, alleen kuipstoeltjes buiten en een kleine badkamer met een tekort douchegordijn. Een basic inrichting, geen tv en lawaaiig in de avond van het nabij gelegen All inclusive resort.

Al met al prima maar verwacht geen luxe en daarom vanons ong een 7,5.

Gereisd met partner in mei 2016

Heerlijk verblijf

smit
2-5-2016

Prachtig, rustig gelegen verblijf op loopafstand van Chersonissos.

Vanwege ligging halverwege steile heuvel minder geschikt voor mensen die niet goed ter been zijn.

Schone appartementen, fijn zwembad, supervriendelijk personeel.

Goede supermarkt onderaan de heuvel, evenals bushalte

Gereisd met partner in augustus 2015

goed appartement

mw. B
31-1-2016

Mooi complex.

Nadeel: veel wespen bij het zwembad

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Fantastisch!

Daniëlle
15-10-2015

Echt een super tijd gehad! Heerlijk zwembad lekkere lunch en prima kamers.

Wij hadden een appartement met zeezicht nergens geen last van muggen of ander ongedierte.

De appartementen zijn eenvoudig maar wij ondervonden geen hinder, aangezien we altijd buitenshuis gingen eten. Ontbijt haalden we elke dag bij de supermarkt die op 5 minuten loopafstand is. op 10 á 15 minuten lopen van Starbeach en ongeveer een half uur ben je op de boulevard waar je enorm veel lekkere restaurants hebt.

Gratis wifi is het appartement alleen airco tegen betaling, maar geen extreem bedrag.

wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in juli 2015

als je hier geweest ben wil je niet anders meer

y van der heide
27-9-2015

helemaal toppie heerlijk rustig gelegen maar niet ver lopen van de drukte personeel erg vriendelijk en behulpzaam de kamers worden elke dag schoongemaakt om de dag schonen handdoeken

Gereisd met partner in september 2015

Wederom fantastisch !

Fred Meere
20-9-2015

Nikolas Villas, een bestemming waar men zich thuis voelt! Ik ben inmiddels 13 keer naar de Appartementen Nikolas Villas geweest. Het complex is rustig gelegen op een heuvel aan de rand van Chersonissos. Onderaan de lichtglooiende helling kun je alle kanten op. Linksaf naar het levendige centrum en de haven of rechtsaf richting Stalis en Malia. Het is een familiebedrijf van de familie Mountrakis. Nikolas Villas is een kleinschalig complex met diverse soorten appartementen en studios. De appartementen zijn keurig onderhouden, worden dagelijks schoongemaakt, handdoeken en en lakens worden regelmatig verschoond. Kluisjes in 't appartement aanwezig. Groot zwembad plus kinderbadje, gazon, voldoende (gratis) ligstoelen, gezellige poolbar met TV en terras aan de voorzijde. Ontbijt en eenvoudige maaltijden mogelijk. Gratis Wifi. Geschikt voor zowel gezinnen met kinderen als voor alleenreizenden en ouderen. Nikolas Villas kent veel repeaters. Wat mij betreft een absolute aanrader.

Gereisd alleenreizend in september 2015

Wederom goed!

Tamara
20-9-2015

Voor de 2e keer waren wij hier nu.

En het is nog steeds goed.

Appartementen zijn eenvoudig, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Om de dag schone handdoeken en iedere dag wordt er schoongemaakt.

Het complex is niet groot, waardoor er een gezellige sfeer is.

Het ligt op ongeveer 20 minuten lopen van het centrum van Chersonissos en het strandje van Star Beach is op 10 minuten lopen.

De supermarkt is 5 minuten lopen en daar zijn smorgens vanaf 8 uur verse broodjes.

Doe geen ontbijt bijboeken, het ontbijt is zeer eenvoudig, en voor hetzelfde geld [ €7,-pp] kan je genoeg boodschappen doen om te ontbijten.

Er is een koelkastje aanwezig, evenals een koffiezetter, waterkoker en magnetron.

Het elektrisch 2 pitskooktoestel moet je ff uitvinden hoe het werkt.

Gereisd met partner in september 2015

Een heerlijk park zeer goed verzorgd

Wim en nel
18-9-2015

Erg goed geen gevecht met ligbedden voldoende aanwezig appartement was lekker ruim elke dag wordt het schoongemaakt gratis WiFi ontbijt was ook prima allleen afstand naar zee was ietsje verder dan wij dachten personeel was erg aardig een aanrader die van rust houden

Gereisd met vrienden in september 2015

Fantastisch!

Fam Meij
14-9-2015

Dit kleinschalige appartementen complex is gezellig opgesteld en de punten die ze hebben zijn ze ook echt waard, de bedden slapen goed, alles is ook echt goed schoon en netjes, het ontbijt is simpel maar goed, je kunt er prima lunchen en avondeten, vriendelijk personeel, de wifi is gratis en werkt prima, is er iets kapot wordt t meteen gemaakt! Alleen de afstand naar de zee is langer als wat er in de gegevens staat maar te doen!

Gereisd anders in september 2015

altijd the best

vd waal
7-9-2015

Perfect voor gezinnen die zijn er dan ook rustig maar toch levendig en altijd schoon

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nikolas Villas in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nikolas Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.