Appartement Nikolas Villas

271 reviews over Appartement Nikolas Villas in het Nederlands

volgend jr weer

ramona
16-7-2017

Voor de 4e keer kreta chersonissos eerste keer nikolas villas maar we waren enorm tevreden aardige mensen het ligt centraal goed appartement. Wij komen weer terug!

Als je hier voor het eerst aankomt denk je, waarom scoort deze accommodatie zo hoog. Maar na een paar dagen begin je het te begrijpen. De ligging is perfect, vrij centraal om naar de boulevard te lopen en je kunt ook naar de 3 bergdorpen lopen (of met auto of scooter). De appartementen zijn basic, maar alles wat je nodig hebt, dat is er. De douche is weliswaar klein, maar voor een vakantie moet het te doen zijn. Bedden zijn niet heel lang, dus als lang persoon (boven de 1.80m), kom je iets te kort. Alles rond het complex; de tuinen, zwembad en de taverne zijn in keurig staat. Eigenaar is vriendelijk, en ook de medewerkers van de taverne bij het zwembad.Wij hebben enorm genoten en de 11 dagen vlogen om. Kleine tip, neem een kamer met zeezijde, heel mooi uitzicht en lekker rustig. Als we weer naar Chersonissos gaan, komen we zeker terug bij Nikolas Villas

oase vlak bij alle drukte van starbeach

eric
30-6-2017

gewoon goede gastvrijheid

behulpzaam

netjes en verzorgd

uitstekende ligging

Tjingo

erg gemoedelijk en voor herhaling vatbaar

familie pierlo
28-5-2017

begin mei zijn niet alle accommodaties geopend maar wij vonden dat juist erg prettig

Prachtige locatie

JTM Berentsen
9-5-2017

Voor de tweede keer op Kreta, voor de eerste keer in Nicolas Villas.

Het is een zeer schoon en mooi appartementen complex niet te groot maar wel alles aanwezig, behalve dan eenradio of tv, maar je moet je afvragen of je deze ook nodig bent. Wat de muziek betreft hebben we Spotify met een smartfone.

De ligging is prachtig centraal enalles wat je nodig hebt is op loop afstand, ook de mensen zijnzeer vriendelijk en staan altijd klaar.

Zeer zeker een aanrader.

Alweer geweldig genoten 2e keer, Nikolas Villas.

Edwin en Ellen
28-9-2016

Voor de 6e keer op Kreta , 2e keer Nikolas Villas.

Weer een super leuke ervaring , wat een mooie tuin, schone kamers, en leuk personeel hebben ze toch in Nikolas villas.

Rustig afgelegen maar toch dichtbij de hoofdstraat perfecte locatie.

Elk jaar leren we meer mensen kennen , en naar een jaar verder en 20000mensen herkennen ze je toch weer en word je met open armen ontvangen.

Giorgos Manos en fam,, en ''Amy Toppertje!! Christof ''James"" Jaahaa,, doen zeer goed hun best om iedereen een goed vakantie gevoel te geven.

Het is er schoon Mooi onderhouden en iedereen zeer vriendelijk

voor een zeer goeie prijs kwaliteit verhouding.

Zeer geschikt voor gezinnen met jonge kids

En stelletjes om lekker bij te komen jong en oud.

Manos supermarkt vlak om de hoek met een goeie scooterverhuur er naast.

Zeer vriendelijke man een echte dierenliefhebber zoals wij, thmsup..

Kreta chersonissos is stil the place to be voor ons.

waarom zou je ergens anders heen gaan.

Dikke 10.

Gr Edwin en Ellen..

top appartement

marcel
16-9-2016

altijd netjes schoon en rustig heerlijke plek

Geweldige vakantie bij een knus Nikolas Villas!

Jeannette Borsboom
16-9-2016

Wij zijn samen met onze jongens van 17 en 19 jaar deze zomer hier naar toe geweest. Ook onze vrienden waren er. Wij hebben de beste vakantie ooit gehad. Een rustig gelegen apartementencomplex. Netjes en schoon van een lieve familie.

De drukte kon je opzoeken door naar beneden te lopen naar het centrum van Chersonissos. Starbeach ben je binnen 10 minuutjes lopen maar je hebt geen last van het geluid in het apartement. Je bent ook zo in de knusse dorpjes hogerop gelegen..Koutouloufari, Piskopiano en Oud Chersonissos. Wij hebben heerlijke dagen op het complex vertoeft. Na een excursiedag een dagje bij het zwembad liggen en genieten van het weer en de mensen om ons heen. Je kon via de familie scooters huren wat wij ook gedaan hebben. Wel met helm maar erg handig. Wij komen zeker terug.

Place to be!

Agnieszka Maluchnik
8-8-2016

Heel mooi appartementencomplex en rustig gelegen, ook erg schoon en vriendelijk personeel. Dicht bij Starbeach,het strand,boulevard,drukke winkelstraat en restaurants.

Gewoon goed!

Jack van de Logt
7-8-2016

Net terug uit Kreta. Dus gelijk maar even een review, nu alles nog vers is... Bij aankomst was het weer even wennen. Wij hadden een 2 kamerappartement met zijn vieren (ouders en 2 grote jongens). Het was klein. In de "woonkamer" stonden 2 bedden die de ruimte vulden. Een kleine tafeltje met 4 stoeltjes waar je nauwelijks aan kon zitten. Keukentje voor een hapje maar niet om uitgebreid te koken. Dat ga je daar trouwens ook niet doen... Uit eten is heerlijk. Douche en toilet ook klein. Maar alles was schoon en wordt dagelijks schoongemaakt. Om de 2 dagen schone handdoeken en linnengoed. We waren een superluxe appartement van vorig jaar gewend in Spanje. Dus ons verwachting was ietwat gekleurd... Maar dit was ook 1000 euro duurder, dus.... Uiteindelijk wel het besef; dit is Griekenland! Zo ziet het eruit en daarom ben ik ook zo gek op dit land!

Nikolas Villas is gewoon een prima verblijf! Ik vond de ligging echt super! Relatief rustig t.o.v. Chersonisos. In de avond wel muziek van een ander complex maar niet hinderlijk. Je kunt de heuvel op naar Koutouloufari met zijn heerlijke restaurants of naar beneden naar het strand of naar de strip. Star Beach ligt vlakbij en dit vond ik een erg mooie plek om te vertoeven.

Zwembad is lekker en niet te druk. Vooral (vroeg) in de ochtend voor ons alleen en hebben onze baantjes getrokken. Personeel is vriendelijk en behulpzaam maar ook niet overdreven. Supermarkten dichtbij; alles is lopend te doen (ook met 30 graden).

Een 9 zal ik er niet voor geven. We kregen het idee dat er veel jaarlijks terugkerende bezoekers zijn. Die kropen ook gelijk bij elkaar bij het zwembad. Niet zo ons ding maar ieder zijn meug. Ik durf het echter zeker eenieder aan te raden! Verwacht geen riant onderkomen maar prijs / kwaliteit is goed en als uitvalsbasis is het een prima plek om wederom te genieten van het heerlijke Griekenland.....

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nikolas Villas in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nikolas Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.