Appartement Nikolas Villas

Kleine hotelsWeer vandaag17°7°
Appartement Nikolas Villas
8,9

Omschrijving
Appartement Nikolas Villas in Chersonissos ligt in een rustiger gedeelte van de stad. Het is een kleinschalig complex met een zwembad waar altijd genoeg plek is. In Appartement Nikolas Villas (Kreta) wordt dagelijks grondig schoongemaakt. Het verblijf ligt op loopafstand van het strand. Een aanrader is om eens naar waterpark Acqua Plus te gaan.

Laatste review

Wederom fantastisch !

Fred Meere,
20-9-2015

Nikolas Villas, een bestemming waar men zich thuis voelt! Ik ben inmiddels 13 keer naar de Appartementen Nikolas Villas geweest. Het complex is rustig gelegen op een heuvel aan de rand van Chersonissos. Onderaan de lichtglooiende helling kun je alle kanten op. Linksaf naar het levendige centrum en de haven of rechtsaf richting Stalis en Malia. Het is een familiebedrijf van de familie Mountrakis. Nikolas Villas is een kleinschalig complex met diverse soorten appartementen en studios. De appartementen zijn keurig onderhouden, worden dagelijks schoongemaakt, handdoeken en en lakens worden regelmatig verschoond. Kluisjes in 't appartement aanwezig. Groot zwembad plus kinderbadje, gazon, voldoende (gratis) ligstoelen, gezellige poolbar met TV en terras aan de voorzijde. Ontbijt en eenvoudige maaltijden mogelijk. Gratis Wifi. Geschikt voor zowel gezinnen met kinderen als voor alleenreizenden en ouderen. Nikolas Villas kent veel repeaters. Wat mij betreft een absolute aanrader.

Kenmerken

5 reviews over Appartement Nikolas Villas in het Nederlands

Wederom fantastisch !

Fred Meere
20-9-2015

Een complex waar men zich thuis voelt !

MEERE / Fred
5-11-2013

Het appartementencomplex Nikolas Villas is rustig gelegen op een heuvel aan de rand van Chersonissos. Onderaan de heuvel kun je alle kanten op. Linksaf naar het levendige centrum en de haven, rechtsaf richting Stalis en Malia. Nikolas Villas is een familiebedrijf van de familie Mountrakis. Vader Nikos beheert de nabijgelegen Supermarket Manos en de broers Manos en Giorgos runnen het appartementencomplex. Nikolas Villas is een kleinschalig complex. De appartementen zijn keurig onderhouden, worden dagelijks schoongemaakt, handdoeken en en lakens worden regelmatig verschoond. Kluisjes in 't appartement. Er is een groot zwembad plus een kinderbadje, grasgazon, gratis ligstoelen, gezellige poolbar met TV en terras aan de voorzijde met prachtig uitzicht op de bergen. Internetaansluiting in de receptie. Het complex is geschikt voor zowel gezinnen met kinderen als voor alleenreizenden en ouderen. Nikolas Villas kent veel repeaters, mensen die steeds weer terugkomen. Een absolute aanrader.

PARADIJSJE!!!

Chantal
8-7-2012

1 maand in Nikolas Villas verbleven...en echt...een paradijsje..

De ligging is perfect..toch rustig maar toch ook niet ver van alles vandaan..

Mooie kamers, en schoon!! Kom al 12 jaar op Kreta en zo schoon heb ik het nog nooit gezien. De prachtige tuin waarin je alles vindt, citroenen van alles!

Groot zwembad wat veilig afloopt naar het diepe... En de bar waar je lekker kan eten en waar Giorgos zorgt dat het je aan niks ontbreekt.. Niks is te gek en alles kan geregeld worden.. Een aanrader voor iedereen die van dit mooie eiland wil genieten! Ik kom zeker terug, net als vele anderen die ook altijd weer terugkomen.

Giorgos schatjuh...thanxx for everything!! Nikolas Villas is the BEST!!

Tjingo

Al sinds jaren mijn vaste vakantiebestemming

F.H.D. Meere
29-8-2011

Het appartementencomplex Nicolas Villas is een ideale bestemming voor zowel gezinnen met kinderen als voor 30+'ers. Geen lawaai van jeugdige toeristen. Gelegen op een (niet steile) heuvel, buiten de drukte van Chersonissos-centrum. Alle faciliteiten op loopafstand (bushaltes, strand, winkels, bars, restaurants, etc.). Keurig verzorgde appartementen met eigen terras of balkon met zitje. Zwembad en kinderbad in een mooie groene tuin. Poolbar incl. gezellig terras met keuze uit diverse kleine gerechten en sbacks. Het appartementencomplex Nikolas Villas wordt geleid door de bekende Nikos Family. Naast de appartementen exploiteren zij ook het nabijgelegen Restaurant Tarantella en de Supermarkt Manos waar echt alles verkrijgbaar is. En alle drie op loopafstand van elkaar gelegen. Het Restaurant Tarantella is ruim en gezellig ingericht. En, er klinkt nog echte Griekse muziek i.p.v. moderne "disco-stampers" die we thuis ook kunnen horen. Nikolas Villas is een aanrader !

Prima!!!

Eric & Maria
5-4-2009

We hebben geweldig genoten aardige mensen en erg gast vrij we gaan volgend jaar zeker terug...

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nikolas Villas in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nikolas Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.