Appartement Nikolas Villas

Kleine hotelsWeer vandaag17°7°
Appartement Nikolas Villas
8,9

Omschrijving
Appartement Nikolas Villas in Chersonissos ligt in een rustiger gedeelte van de stad. Het is een kleinschalig complex met een zwembad waar altijd genoeg plek is. In Appartement Nikolas Villas (Kreta) wordt dagelijks grondig schoongemaakt. Het verblijf ligt op loopafstand van het strand. Een aanrader is om eens naar waterpark Acqua Plus te gaan.

Laatste review

Fantastisch!

Fam Meij,
14-9-2015

Dit kleinschalige appartementen complex is gezellig opgesteld en de punten die ze hebben zijn ze ook echt waard, de bedden slapen goed, alles is ook echt goed schoon en netjes, het ontbijt is simpel maar goed, je kunt er prima lunchen en avondeten, vriendelijk personeel, de wifi is gratis en werkt prima, is er iets kapot wordt t meteen gemaakt! Alleen de afstand naar de zee is langer als wat er in de gegevens staat maar te doen!

Kenmerken

14-9-2015

Aan te bevelen!

Marielle van 't Erve
30-7-2015

Nikolas Villages juli 2015 met 2 volwasennen/2kids. Hadden appartement bij het zwembad. Elke ochtend een sprintje en dan plons. Inrichting vrij simpel, 2 losse bedden voor kids als je binnenkomt bij de keuken niet ideaal maar ging goed, konden 's avonds lekker buiten zitten. Appartement is echt goed schoon en wordt gedurende de vakantie elke dag schoongemaakt. Door vriendelijk personeel. Ook gehele omgeving ziet er verzorgd uit. Bomen in grappige vormen en tuinman die regelmatig de plantjes verzorgd. Ligging appartement ideaal, korte afstand tot fraai strand met hoge golven (voorbij Star Beach). Supermarktje in de buurt. Goedkoper: Liddl, ligt net iets verder als de drukke winkelstraat.

Klein verbeterpuntje voor Nikolas Villas: vertrokken pas om 15 uur vanaf appartement. Mochten tot die tijd wel gebruik maken van zwembad maar moesten wel helaas al 11 uur uit appartement. Was reeel geweest als er weer nieuwe mensen kwamen maar dat was niet het geval. Beter communicatie misschien?

Fantastisch "Echte aanrader"

Alie + Harry
20-9-2014

20ste keer chersonissos maar eerste keer Nicholas Villas ,15 dagen zijn omgevlogen.Je voelt je echt deel van de familie.......Ruime 2 ka app met 2 balkons,Elke dag schoonmaak,elke dag schone handdoeken,bed opgemaakt.Zwembad/tuin alles heel goed onderhouden.Ideaal voor kinderen.Nicholas Villas ligt rustig gelegen!.wel een stukje naar beneden lopen.Je kan als je wilt bij de bar ontbijten,maar sävonds is het ook gezellig aan de bar (tot 0.30u open)Poppy (grieks meisje)was druk bezig met haar nederlandse woordjes......

Geweldig!

Lummy
12-8-2014

Ik sluit me bij alle positieve geluiden over dit complex aan.

Er hangt een familiaire sfeer maar wil je daar niet aan meedoen is dat ook prima.

Ik zou het zeker aanraden voor zowel jong als de wat ouderen.

't was weer geweldig

M. van Pelt
25-7-2014

Pas teruggekeerd van de 14e vakantie. Het appatement was wederom netjes, schoon. Het complex rustiggelegen, gemoedelijk en de luch op het terras, verzorgd door Poppy, heel lekker.

George en Manos wederom hulpvaardig.

Het complex op loopafstand van Chersonissos en bushaltes.

2007

leuk complex met leuke mensen heb het erg naar mijn zin gehad hier werden we elke ochtend verwent bij het ontbijt door diana deze nog erg bedankt

Van 17 mei / 31 mei

Ed & Hammie
17-6-2007

Van 17 mei / 31 mei.

Nicolas Villas is een erg mooi, schoon en netjes appartementencomplex met een fijn zwembad. Internet bij de receptie. TV bij de receptie en bij de Bar. De bar / snackbar / terras naast het zwembad was wel gezellig met Diana (die een lekker ontbijtje en Hamburgers maakt, en een vlotte babbel heeft) en Eduart is ook een vlotte knul.

Er zijn erg goede en gezellige restaurantjes in de omgeving.

Als ik weer een vakantie zou boeken naar Cherosonissos, zou ik zeker hier nog een keer terug komen.

Riky

Gisteren thuis gekomen 27 mei maar het was in een woord geweldig zo als altijd.

Dianna en Eduward zijn 2 toppers die voor iedereen klaar staan.

Wij hopen weer gauw terug te komen om weer een hele goede vakantie te hebben in Nikolas Villas.

Beslist een aanrader voor iedereen.

De groetjes van de Brabanders.

ik kan niet anders zeggen dat het top was

Nelly en de rest
9-5-2007

ik kan niet anders zeggen dat het top was.We zijn net terug,dus in deze periode(mei)was het wel erg rustig.Maar niks te klagen, lekker een prive zwembad dus. Om de dag schone handdoeken.Het is er erg schoon en mooi. In de bar was het wel erg rustig,maar werden prima vermaakt.Hier komen we zeker nog eens terug.

Beetje late reactie, is namelijk alweer een half jaar geleden dat wij er waren. Op zich een mooi complex, echter de bedden sliepen niet lekker. Ook de kussens waren niet fijn. Met pijn en moeite kreeg een andere vakantieganger een extra matras, maar de overige gasten hadden pech. Wat wij ook jammer vonden was dat je 's avonds na 20.00 uur geen gebruik meer mocht maken van het zwembad. Vooral als het erg warm is, is het wel lekker om verkoeling te zoeken. Voor de rest waren de appartementen perfect. Het waren ruime appartementen, met alles er op en eraan. Ook aan de bar was het altijd wel gezellig. Het was dichtbij het strand, winkeltje en boulevard. Heerlijk. Al met al een perfecte last-minute reis.

Groetjes

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nikolas Villas in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nikolas Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.