Appartement Nikolas Villas

Kleine hotelsWeer vandaag17°7°
Appartement Nikolas Villas
8,9

Omschrijving
Appartement Nikolas Villas in Chersonissos ligt in een rustiger gedeelte van de stad. Het is een kleinschalig complex met een zwembad waar altijd genoeg plek is. In Appartement Nikolas Villas (Kreta) wordt dagelijks grondig schoongemaakt. Het verblijf ligt op loopafstand van het strand. Een aanrader is om eens naar waterpark Acqua Plus te gaan.

Laatste review

Top locatie.

Wim,
26-10-2018

Nikolas Village appartementen in Chersonissos. Top.

Kenmerken

47 reviews over Appartement Nikolas Villas in het Nederlands

Top locatie.

Wim,
26-10-2018

Nikolas Village appartementen in Chersonissos. Top.

Fantastisch een pareltje in Chersonisos

Martin Brouwer,
21-6-2018

Alles is schoon en goed onderhouden.

Mankeert er iets en je meld dit wordt dit snel en vrijwel meteen verholpen.

Het ligt tussen Chersonisos en Koutouloufari dus voor mensen die niet van lopen houden is een auto of scooter een uitkomst. De bedden zijn inderdaad voor ons langere Nederlanders te kort maar ik vind dat geen probleem lig meestal toch niet onder dekens of lakens en dat mijn voeten dan over de rand hangen vind ik zelf dan wel prettig. Kom er al jaren en hier wordt tenminste niet aan handdoekje leggen gedaan. S'avonds aan de bar gezellig zitten met andere gasten en in geval van Ek of Wk voetbal daar op groot scherm kijken.

Heerlijk rustige plek

Waal,
1-9-2017

Het is een echt gezinnen complex netjes en schoon

Tjingo

erg gemoedelijk en voor herhaling vatbaar

familie pierlo,
28-5-2017

begin mei zijn niet alle accommodaties geopend maar wij vonden dat juist erg prettig

goed appartement

mw. B
31-1-2016

Mooi complex.

Nadeel: veel wespen bij het zwembad

Fantastisch!

Daniëlle
15-10-2015

Echt een super tijd gehad! Heerlijk zwembad lekkere lunch en prima kamers.

Wij hadden een appartement met zeezicht nergens geen last van muggen of ander ongedierte.

De appartementen zijn eenvoudig maar wij ondervonden geen hinder, aangezien we altijd buitenshuis gingen eten. Ontbijt haalden we elke dag bij de supermarkt die op 5 minuten loopafstand is. op 10 á 15 minuten lopen van Starbeach en ongeveer een half uur ben je op de boulevard waar je enorm veel lekkere restaurants hebt.

Gratis wifi is het appartement alleen airco tegen betaling, maar geen extreem bedrag.

wij gaan zeker nog eens terug.

Een heerlijk park zeer goed verzorgd

Wim en nel
18-9-2015

Erg goed geen gevecht met ligbedden voldoende aanwezig appartement was lekker ruim elke dag wordt het schoongemaakt gratis WiFi ontbijt was ook prima allleen afstand naar zee was ietsje verder dan wij dachten personeel was erg aardig een aanrader die van rust houden

Heerlijk rustig hotel

Van Eekelen
3-12-2014

Topvakantie gehad in Nikolas Villas! Heerlijk rustig gelegen hotel, waar je toch zo in het bruisende Chersonissos zit. Hotel heeft een fijn zwembad, voldoende ligstoelen en een fraaie tuin. De kamer (studio) was klein maar netjes en schoon. Het balkon was ruim en we hadden een uitzicht over zee. Vlakbij het hotel bevinden zich een aantal supermarkten en restaurantjes. Een aanrader is restaurant Yamas, waar je heerlijk kunt eten onder het genot van live muziek en dans. Het is ook heel leuk om een quad te huren en de omliggende dorpjes te verkennen (bergdorpje Koutouloufari en het strand bij Malia). Koutouloufari kun je ook gemakkelijk te voet bereiken om lekker een hapje te eten. Bij een volgend bezoek aan Kreta, zullen wij zeker weer voor deze accomodatie kiezen!

PRIMA appartement

r de vries
7-8-2013

Netjes, schoon, niet duur, op loopafstand van het busstation, strand,supermarkt en Star beach. Uitgaansgelegenheden met taxi, ong 7 euro. Gratis wifi, maar alleen bij de receptie. Wij vonden het ontbijt mager. Wel vers eten, maar elke dag hetzelfde. Eenvoudig, weegt niet tegen de kosten op. Voor iedereen geschikt, geen jongerenhonk, maar wel gezellige, rustige sfeer. Je kunt er een biertje drinken als je wilt of een hapje eten. Wij hebben genoten!

Fijn appartementencomplex

Marc
5-7-2013

Wij kozen Nikolas Villas puur om de goede recensies. Wat ligging, vriendelijkheid en dat alles netjes en schoon is klopt het zeker. Het 'zeer ruime appartement' hebben we niet ervaren. Het was groot genoeg voor twee personen, maar niet ruim. De sfeer in Nikolas Villas is prima, al viel het "vernederlandste" van het geheel ons erg op, daar moet je van houden. Authentiek Grieks in taal en sfeer moet je echt gaan opzoeken. Het zwembad is heerlijk, al moet je het prettig vinden om er dagelijks met buurvrouw Joke te liggen roddelen. Voor vermaak ben je absoluut op jezelf aangewezen, maar Chersonissos en omgeving lenen zich daar zeker voor. De douche was heerlijk, maar kon niet gehangen worden. met een eigen constructie is dit toch prima gegaan. Koffiezetapparaat, waterkoker en oventje aanwezig. Zelf koken was een drama op de kleine pitjes en met de aanwezige pannen.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nikolas Villas in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nikolas Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.