Appartement Nikolas Villas

Kleine hotelsWeer vandaag17°7°
Appartement Nikolas Villas
8,9

Omschrijving
Appartement Nikolas Villas in Chersonissos ligt in een rustiger gedeelte van de stad. Het is een kleinschalig complex met een zwembad waar altijd genoeg plek is. In Appartement Nikolas Villas (Kreta) wordt dagelijks grondig schoongemaakt. Het verblijf ligt op loopafstand van het strand. Een aanrader is om eens naar waterpark Acqua Plus te gaan.

Laatste review

Heerlijk knus alles aanwezig wat je nodig heb.

Niet van dat grote kolossale gebeuren waar ze komen zeuren elke 5 min hier heb je echt vakantie!

Mooi zwembad hele dag de zon aanwezig.

Erg vriendelijk personeel.

We hebben hier erg genoten met ons zoontje die niet weg te slaan was bij het zwembad.

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Airco
Restaurant

11 reviews over Appartement Nikolas Villas in het Nederlands

Fantastisch komen hier zeker volgend jaar terug

Schagernees,
17-7-2018

Heerlijk knus alles aanwezig wat je nodig heb.

Mooi zwembad hele dag de zon aanwezig.

Erg vriendelijk personeel.

volgend jr weer

ramona,
16-7-2017

Voor de 4e keer kreta chersonissos eerste keer nikolas villas maar we waren enorm tevreden aardige mensen het ligt centraal goed appartement. Wij komen weer terug!

altijd the best

vd waal
7-9-2015

Perfect voor gezinnen die zijn er dan ook rustig maar toch levendig en altijd schoon

altijd thuis komen

m_waal5
18-3-2015

het blijft een gezellig rustig appartement met een prima verzorging

Nikolas Villas, daar voelt men zich thuis !

Fred H.D. Meere
3-9-2014

Het appartementencomplex Nikolas Villas is rustig gelegen op een heuvel aan de rand van Chersonissos. Onderaan de heuvel kun je alle kanten op. Linksaf naar het levendige centrum en de haven, rechtsaf richting Stalis en Malia. Nikolas Villas is een familiebedrijf van de familie Mountrakis. Vader Nikos beheert de nabijgelegen Supermarket Manos en de broers Manos en Giorgos runnen het appartementencomplex. Nikolas Villas is een kleinschalig complex. De appartementen zijn keurig onderhouden, worden dagelijks schoongemaakt, handdoeken en en lakens worden regelmatig verschoond. Kluisjes in 't appartement. Er is een groot zwembad plus een kinderbadje, grasgazon, gratis ligstoelen, gezellige poolbar met TV en terras aan de voorzijde met prachtig uitzicht op de bergen. Gratis Wifi. Internetaansluiting. Het complex is geschikt voor zowel gezinnen met kinderen als voor alleenreizenden en ouderen. Nikolas Villas kent veel repeaters, mensen die steeds weer terugkomen.Een absolute aanrader.

Suoer mooie accomodatie.

Thei
15-10-2013

Een super geweldige vakantie gehad in Nicolas Villas in Chersonissos, Griekenland. Een mooi verzorgd appartementen complex waar Giorgos, Chantal en alle andere medewerkers er alles aan doen om jouw een geweldige vakantie te bezorgen.

Dit is bij ons in ieder geval heel goed gelukt!!!

mooi, kleinschaliig complex

Diane007
9-9-2013

Leuk appartementencomplex, goed onderhouden. Lekker zwembad. appartement zelf is erg basis, douche zelfs klein, wel schoon. Wordt dagelijks schoongemaakt, erg prettig. Prijs/kwaliteitverhouding is top. Complex biedt weinig voor kleine kinderen, wel peuterbadje, verder geen speelfaciliteiten.

Ben echt tevreden, maar vind de 9,2 die hier wordt gegeven niet realistisch.

goede prijs/kwaliteit....

erik
9-9-2013

heel schoon en heel goed onderhouden. aardig personeel, maar aardige mensen troffen we overigens op geheel Kreta. een ervaring apart :-). als je laat moet vertrekken op de laatste dag, kan je douchen in een daarvoor bestemde ruimte. mooi complex! niet al te grote kamers, dichtbij het drukke centrum van chersonissos en ook dicht bij koutoulifari (heel leuk 'stadje'om te eten). voor kinderen niet echt ideaal. geen speeltuin, slechts twee kleine speeltoestellen en geen glijbaan oid in het zwembad. er is wel een peuterbad. er waren slechts twee, op het oog nette nederlandse senioren, die het nodig vonden om hun handdoeken 's ochtens op een bedje te zetten. beetje jammer....maar voor de rest kon iedereen zich gedragen. in en bij het zwembad is het goed toeven, hoewel er wel een nederlands tintje heerst en iedereen elkaar al snel kent. dat kan prettig zijn voor aanspraak en wil je het niet, dan kun je je daarvan uiteraard onthouden.

alles wat je nodig hebt!!!

chantal
16-7-2013

nikolas villas heeft alles wat je nodig hebt. nette en vooral schone appartementen. zwembad schoon en voldoende bedjes. ook een klein kinderbadje. er heerst een rustige ontspannen sfeer. op onze vertrek dag gebruik gemaakt van de douches die ze hebben bij de wc's en die zagen er keurig uit. wil je een ontspannen vakantie en niet direct in het centrum, maar wel op loopafstand, dan is nikolas villas een aanrader.

geweldig fijne vakantie

Denize
13-8-2012

Het is een gezellig appartementen complex. zeer geschikt voor fam. met jongere kinderen. De mensen zijn heel vriendelijk. veel aanspraak met mede vakantievierders. mooie schone appartementen.(ze worden elke dag schoongemaakt) het ligt mooi rustig uit het feestgedruis van de jongeren halverwege een berg. Makkelijk te lopen met een mooi uitzicht op de bergen van kreta. Personeel zeer vriendelijk en staan gelijk voor je

klaar.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nikolas Villas in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nikolas Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.