Appartement Nikolas Villas

Kleine hotelsWeer vandaag17°7°
Appartement Nikolas Villas
8,9

Omschrijving
Appartement Nikolas Villas in Chersonissos ligt in een rustiger gedeelte van de stad. Het is een kleinschalig complex met een zwembad waar altijd genoeg plek is. In Appartement Nikolas Villas (Kreta) wordt dagelijks grondig schoongemaakt. Het verblijf ligt op loopafstand van het strand. Een aanrader is om eens naar waterpark Acqua Plus te gaan.

Laatste review

Leuk maar te basic

Annetta Meijer,
2-9-2018

Keurig schoon appartementen complex.

Op goede locatie van chersonisos.

Netjes onderhouden.

Alleen de apartementen vielen erg tegen.

Heel erg basic vooral de keuken en was niets comfortabels aan .

De bedden lagen vreselijk en je had heen stoel waar je na een lange dag even lekker op kunt zitten.

Ook zijn de apartementen erg klein.

Verder wel erg schoon en vriendelijk personeel. Wij kiezen meestal voor een appartement Ivm dieet van ons kind zodat we zelf kunnen koken.

Er was 1 kookplaat + 1te grote van een schoteltje waar je geen 2 pannen op kunt zetten.

NIet handig OOK weinig bestek en andere keuken materiaal. Geen opschep lepels ed

Kenmerken

29 reviews over Appartement Nikolas Villas in het Nederlands

Leuk maar te basic

Annetta Meijer,
2-9-2018

Keurig schoon appartementen complex.

Op goede locatie van chersonisos.

Netjes onderhouden.

Alleen de apartementen vielen erg tegen.

Heel erg basic vooral de keuken en was niets comfortabels aan .

Ook zijn de apartementen erg klein.

Super leuke vakantie!

Reehorst,
25-8-2018

Leuk zwembad, eenvoudig maar schoon appartement!

Geweldig!!!!

Co,
17-8-2018

Alle positieve opmerkingen uit onderstaande reviews zijn meer dan waar. Ik begrijp heel goed waarom vele Nederlanders hier elk jaar terug komen. Nikolas Villas is een perfecte accommodatie voor een heerlijke vakantie op Kreta.

Geweldig complex !

Peter,
7-8-2018

Wij waren hier met onze twee zonen. Geweldige vakantie gehad, voldeed compleet aan onze verwachtingen en aan wat we gelezen hadden in de reviews. Mooi complex en ligging, schone appartementen, mooi zwembad groot genoeg voor het aantal gasten en altijd wel een bedje vrij. Tijdens ons verblijf was er toch wel veel jeugd maar dit gaf geen problemen, leverde toch wel gezelligheid op en de eigenaar trad op waar het nodig was. In het bijzonder een compliment voor de 3 dames van de schoonmaak, 7 dagen in de week maken ze alles keurig schoon, altijd vriendelijk. In de bar stond overdag Elena die erg haar best deed ! In de avond stond Tasos in de bar, enthousiaste gozer alleen was het niet alle avonden druk in de bar maar hij probeerde het er het beste van te maken. In de haast zijn we na afloop vergeten Elena te bedanken, bij deze zoals beloofd de review en je was een geweldige gastvouw Elena !

Zeker een aanrader, heerlijke vakantie gehad.

M. Van Riet,
4-8-2018

Mooie plek. Rustig maar toch vlakbij het centrum. Starbeach op paar minuten afstand. Appartement simpel maar wel ontzettend schoon. Elke dag schoonmaak en om de 2/3 dagen schone handdoeken en lakens. Goedwerkende airco wat zeker nodig is in deze hete periode. Zwembad altijd netjes en schoon, genoeg bedden en parasols, is er tekort komen er direct nieuwe bij. Het leuke is dat er gezinnen zijn maar ook groepen jongeren die hier vakantie houden. Dit maakt het erg gezellig. Overlast heb je er niet. Verder kun je goed zijn bij de pool bar.

Rustig en toch dichtbij de drukte.

Fam Rijnsewijn,
6-6-2018

Alle voorgaande reviews zijn waar. Nikolas Villas is top! Eigenlijk geschikt voor iedereen, jong en oud. Alles schoon en netjes. Géén tv en géén radio, maar die hebben we geen moment gemist. Gewoon via de npo app het nieuws volgen. De bedden zijn inderdaad aan de korte kant. Wat simpele planken aan de muur om wat op te leggen zou een uitkomst zijn. Voor onze kids (16 en 20) gekozen voor deze plek vlakbij Chersonisos, maar dit kon hun niet echt bekoren.

fantastisch komen er al jaren top 2018 al geboekt

famjohn ubeda,
14-10-2017

super accommodatie geweldige eigenaar plus personeel appartementen super schoon en mooi .de meeste gezinnen komen er al jaren dus dat zegt wat ,vandaar dat we ieder jaar weer teug gaan

Hele fijne appartementen

Natasja,
22-8-2017

Alles was prima. Hele fijne appartementen, goede ligging, rustig maar op loopafstand van Chersonissos en Koutoulafari. Appartementen worden iedere dag schoongemaakt. Handdoeken worden om de 2 dagen verschoond. Heel fijn zwembad met apart kinderbad. Airco gehuurd voor 7 euro per nacht, geen spijt van gehad. En ook kluisje gehuurd, 10 euro per week. Zeker aanrader! Auto kan geparkeerd worden tegenover complex. Iedere dag vers brood gehaald bij supermarkt Manos, op loopafstand van appartement. Wij vonden Chersonissos echt vreselijk, hierheen gegaan omdat wij oudere kinderen hebben, maar zelfs onze kinderen vonden het vreselijk. Zou zelf niet meer naar Chersonissos teruggaan. Appartementen waren top!

Geweldig kleinschalig complex

C van Loon,
21-8-2017

Erg mooi aangelegd complex met mooie tuin. Lekker rustig buiten de drukte van chersonissos. Voor meer vertier is het 10 minuten lopen naar Star Beach. Volop zonnebaden bij het zwembad. Uiteten in koutouloufari is een aanrader. B.v. The Alchemist, Steki en Esperos. Er zijn eigenlijk geen slechte restaurants en veel gemoedelijker dan centrum chersonissos.

Al met al een aanrader.

top appartement

marcel
16-9-2016

altijd netjes schoon en rustig heerlijke plek

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nikolas Villas in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nikolas Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.