Appartement Nikolas Villas

Kleine hotelsWeer vandaag17°7°
Appartement Nikolas Villas
8,9

Omschrijving
Appartement Nikolas Villas in Chersonissos ligt in een rustiger gedeelte van de stad. Het is een kleinschalig complex met een zwembad waar altijd genoeg plek is. In Appartement Nikolas Villas (Kreta) wordt dagelijks grondig schoongemaakt. Het verblijf ligt op loopafstand van het strand. Een aanrader is om eens naar waterpark Acqua Plus te gaan.

20 reviews over Appartement Nikolas Villas in het Nederlands

2008

Leuk en gunstig gelegen

Vivien,Kees en Daniel
5-10-2008

Nog even vanaf 11 september een beetje zon "gepakt". Gunstig gelegen en goed verzorgd complex. App. aan de kleine kant. Prima personeel in de poolbar (Reinier). Voor Griekenlandgangers zeker een aanrader...!

klasse!!!

Rob
25-8-2008

met verbazing heb ik het onderstaande verhaal gelezen! Wij waren in die periode ook in Nikolas Villas en hebben dus met eigen ogen kunnen zien hoe "netjes" het balkon van deze 2 dames was. Als zij het normaal vinden om een pan als afvalbak te gebruiken en om over te geven in handdoeken van het app dan wil ik niet weten hoe het er bij hun thuis uitziet! Het is niet prettig om met je kinderen langs z'on puinhoop te lopen!

Het app ligt inderdaad iets van het centrum verwijderd maar is zowel lopend als met een taxi goed te bereiken. Wil je lekker uit eten ga dan naar de bovengelegen dorpjes! Nikolas Villas, we will be back!

fantastisch

patricia
13-8-2008

nikolas villas is echt een fantastisch complex we zijn er al vijf keer geweest en zeker niet de laatste keer ben al weer wat weekjes thuis maar heb nog steeds heimwee het is eigenlijk een tweede thuis geworden dit jaar drie weken geweest maar het had nog wel veel langer mogen duren veel leuke mensen ontmoet wat ik wel jammer vind is dat de helft van het complex tegenwoordig verhuurd wordt aan olympia tours in het verleden waaren het alleen nederlanders en dat vond ik persoonlijk toch wel veel gezelliger en de bbq is erg gezellig maar is wel dik betaald in vergelijking met wat voor eten je krijgt en dat zijn eigenlijk de enige twee minpuntjes savonds is het erg goed veroeven in de bar bij reinier die ook heel goed kan koken we hebben nog nooit zo vaak gegeten bij het complex als dit jaar en hij kan ook super goed coctails maken dus nikos reinier is the best we ever had at nikolas villas so keep him!!! ook is nikolas villas te vinden op hyves op www.nikolas-villas.hyves.nl

geweldig

Boshouwers
10-8-2008

Prachtig complex, heel schoon en fijn zwembad.Prima gelegen op korte loopafstand van leuke dorpjes en strand.

Natasja ,heerlijk waren je ontbijtjes en Reinier is een geweldige barman voor jong en oud.Komen vast nog eens terug.Gr Peter/Jolanda/Nick/Charissa

harstikke leuk

REINALDA
15-7-2008

wij hebben het ergnaar onze zin gehad het complex was schoon en netjes Vooral de mensen aan de bar waren geweldig .Reinier kan ontzettend goed koken vooral de mousaka in de leuke bakjes deden het heel goed. alleen jammer dat we net de bbq hebben moeten missen verder is het een aan rader voor iedereen

Wij waren voor de 4e keer in NIkolas Villas, niet aaneensluitend, maar we genieten toch elke keer weer van het complex. Jammer dat ons favoriete appartementengebouw aan Scandinaviers is verhuurd, Wel erg leuk dat we Jacqueline, Gerrit en Wim weer getroffen hebben, was gezellig aan de bar voor een praatje. Reinier is een relaxte barman, hoop dat hij het verder naar zijn zin heeft. In de Meivakantie was het erg rustig in de bar. We komen nog een keer terug.

De eigenaar kon zomaar ineens tarieven veranderen, het commerciele stuk stond vooraan ipv dat de bezoekers met een goed gevoel hun vakantie beleefden. Er werd slecht schoongemaakt en de bedden sliepen ronduit verschrikkelijk

wij zijn er al 4 keer geweest is prima verzorgt kamers zien er heel netjes uit en het park word keurig verzorgt

2007

Ben net 2 dagen terug uit Kreta en kijk er met veel plezier op terug.

De appartementen zijn gewoon simpel en goed. Ik en mijn broer hebben ook niet meer nodig gehad omdat wij veel buiten waren.

Helaas zijn de matrassen wel wat hard.

De omgeving is rustig en er zijn zeer leuke tavernes in de buurt om een lekker hapje te eten.

De ontbijtservice is zeer aan te raden!

Diana, ik mis de overheerlijke eitjes en je gezelligheid nu al!

Groetjes en misschien tot volgend jaar.

Zelfs in het naseizoen een leuke vakantie geweest! Top Lekker wakker worden met ontbijt, om de rest van de dag te plannen. Na een het snuiven van de cultuur op Kreta is er nog een plons in het zwembad te nemen. Vlakbij de authentiekere lokale restaurants in Koutouloufari en Piskopiano om de dag af te sluiten en op loopafstand van nieuw Hersonissos om tot in de late uurtjes door te gaan.

Gezellige mensen, Top!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nikolas Villas in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nikolas Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.