Appartement Nikolas Villas

Appartement Nikolas Villas
8,9

18 tips over Appartement Nikolas Villas

fam.Rijnsewijn, 6-6-2018
Een auto huren is bijna een must. Voor de kids (en eerlijk gezegd voor mezelf ook) is een dagje aquaplus onvergetelijk. Spinalonga doen met eigen vervoer, maar met gids! Verder gewoon een keer doelloos het achterland inrijden. Eten doe je het lekkerste in Koutouloufari of omgeving. Thallos de barman maakt graag een praatje aan de bar bij het zwembad.
Niels , 2-10-2014
Ga vooral eten in de gezellige dorpjes op de berg liggen. Voor 35 heb je een heeriljk avond voor 2 met lekkere tapas (veel beter dan het droge vlees) en heerlijke huiswijn. Wil je op je strand liggen: loop juist van Cherso vandaan, voorbij StarBeach. Daar zijn betere stranden. Bedje kost € 2 per dag. Neem geen excursie naar de zigeunermarkt. De helft van deze (veel kleiner dan verwachte) markt bestaat uit etenswaren (kun toch niet kan meenemen). Hooguit handig in het begin van de vakantie.
Lummy, 12-8-2014

Huur lekker een fiets en verken op een sportieve wijze de omgeving,

als je rechtsom de straat uitloopt heb je een grote supermarkt waar zelfs Berenburg en hagelslag te koop zijn maar ook bv heerlijke verse Tzatziki

We hebben een aantal aanbieders voor Nikolas Villas voor je op een rij gezet:

Monique Noteboom Heidema, 15-6-2014
Restaurant Soraya in Chersonisos, lekker eten en vriendelijke bediening.
sanne, 22-2-2014

- Restaurant Galini's in Koutouloufari.

- Griekse avond in Oud Cherssonisos.

- Zoek je drukte en hou je van mensen kijken, middagje Star beach..

Jan, 21-9-2013

Wil je zelf soms koken let op , maar 1 gr,1kl electrisch kookplaatje.

Met kinderen of slecht ter been vraag om op de begane grond een kamer.

Doe een try-out ontbijtje indien u dit lekker vind oke, anders genoeg aanbod voor 4>7 euro

erik, 9-9-2013
als je iets leuks zoekt voor een reis met jonge kinderen, kijk dan eens bij club martha's, calo d'or Mallorca. veel grotere kamer en keuken, veel groter balkon. prijs/kwaliteit is hetzelfde. verbaast ons dan ook dat die een lager cijfer heeft, wij zouden het eerder omkeren ook al willen we nikolas app niets te kort doen.
r de vries, 7-8-2013

-Wij gingen vaak naar het strand in Malia met de bus, mooier strand.Overal zijnligbedden te huur voor ong 5 euro.

-Spinalonga

-Kataloufari ( naar toe wandelen, lekker eten )

Simone, 2-8-2013

Scooters huren en naar Malia Beach gaan. Is z'n 25 minuten rijden. Erg mooi strand, kraakhelder water, Gezellige plek om te liggen is bij Dolphin. Hier kan je ook lekker eten en drinken.

In Koutouloufari moet je zeker gaan eten bij de Alchmist, super gezellig en erggg lekker. Ook Jokasti is een aanrader.

Peter te Riele, 22-7-2013

Het zou goed zijn als toeristische tips beschikbaar zijn: actueel en 'off the beaten track' : Onbekende kloven, trips om er zelf op uit te trekken, kleine rustige strandjes.

Ik zou in het zwembad meer materiaal beschikbaar stellen. Banden, luchtbed, ballen, e.d.

We hebben een aantal aanbieders voor Nikolas Villas voor je op een rij gezet: