Appartement Nikolas Villas ****

Review geschreven door Peter

Geweldig complex !

Peter
7-8-2018

Wij waren hier met onze twee zonen. Geweldige vakantie gehad, voldeed compleet aan onze verwachtingen en aan wat we gelezen hadden in de reviews. Mooi complex en ligging, schone appartementen, mooi zwembad groot genoeg voor het aantal gasten en altijd wel een bedje vrij. Tijdens ons verblijf was er toch wel veel jeugd maar dit gaf geen problemen, leverde toch wel gezelligheid op en de eigenaar trad op waar het nodig was. In het bijzonder een compliment voor de 3 dames van de schoonmaak, 7 dagen in de week maken ze alles keurig schoon, altijd vriendelijk. In de bar stond overdag Elena die erg haar best deed ! In de avond stond Tasos in de bar, enthousiaste gozer alleen was het niet alle avonden druk in de bar maar hij probeerde het er het beste van te maken. In de haast zijn we na afloop vergeten Elena te bedanken, bij deze zoals beloofd de review en je was een geweldige gastvouw Elena !