Hotel Nikis

Hotel Nikis
7,7

70 reviews over Hotel Nikis in het Nederlands

goed gelegen ,prijsverhouding voor wat je gewoon mag verwachten .Het restaurant daarentegen is uitgebreid van kaart , lekker en zeker de moeite waart ,zeer goed op elkaar afgestemd personeel en een behulpzame lady of the house .DE kamers zijn voldoende en worden dagelijks schoongemaakt .

Gereisd alleenreizend in september 2014

Nooit meer

Marcotti David
28-9-2013

Overboeking waardoor er 3 dagen in een andere hotel door gebracht. Geen buffet gezien enkel eten gekregen waar de kok goesting in had. Elke dag soep, frieten, rijst, groenten en 1 stukje vlees/vis of kip. Kamer wordt zondags nooit gepoetst en ook geen zuivere handdoeken. Hotel is wel heel goed gelegen en de garcons zijn heel vriendelijk. Kreta is een heel mooi eiland maar niki's hotel is niet aan te bevelen. Geen mensen gezien van touroperaator i.v.m excursies of dergelijke...

Gereisd met partner in september 2013

Nooit meer naar NIki's

Marga
11-9-2013

Het schijnt standaard te zijn dat je eerst 2 tot 3 dagen ergens anders mag bivakkeren. De eigenaar doet net of dat het nooit voorkomt vervolgens zie je dat er dagelijks mensen slachtoffer zijn van zijn praktijken.

Gereisd met partner in augustus 2013

We hebben een aantal aanbieders voor Nikis voor je op een rij gezet:

Niet snel meer naar hotel nikis

Willem
8-9-2013

Hotelkamer was overboekt wat bij grote regelmaat schijnt te gebeuren en hoteleigenaar krijgt dan over de ruggen van vakantiegangers gewoon nog eens extra inkomsten aan provisie.

Gereisd alleenreizend in augustus 2013

Nooit meer in mijn leven !

Bogaerts
21-8-2013

Op woensdag toegekomen rond 23u, stonden aan de balie ongeveer 30 minuten te wachten zonder ontvangst tot er een jonge kerel ons bagage kwam nemen en tekens deed dat we moesten meekomen. Hij bracht ons naar een hotel wat verder in de straat en daar kregen we te horen dat we daar voor 1 nacht moesten overnachten omdat hotel Niki's overboekt was. De volgende ochtend kregen we in hotel Niki's weer te horen dat we voor nog 2 extra nachten in het andere hotel moesten verblijven. Na 1 nacht kregen nochmaals te horen dat we nog eens van hotel moesten veranderen omdat we ook in dit hotel niet meer mochten verblijven. Dus uiteindelijk op zaterdag kregen we de sleutel van onze kamer in Niki's zonder enige excuses van de uitbater. Ook hadden wij avondeten bijgeboekt maar hebben dus van woensdag tot zaterdag helemaal niets van ontbijt + avondeten gekregen.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

Geweldige vakantie

gineke ter borch
27-6-2013

Net terug van hotel Niki's. Het hotel staat op een A locatie, het personeel is super vriendelijk, kamers zijn schoon en netjes. Het ontbijt is niet super luxe maar wel lekker, je neemt je ontbijtje mee en zit heerlijk aan de zee te genieten. 's Avonds is het een en al drukte, gezellige drukte en het eten bij Niki's is heerlijk.

Het hotel ligt aan het strand maar 100 meter verwijderd van de "hoofdstraat", perfecte locatie dus.

Wil je aan het strand liggen, ook geen probleem. Zowel links als rechts van Niki's kun het bedden huren en heerlijk vertoeven op het strand.

Wij gingen altijd naar restaurant Nautica waarvan de eigenaresse Nederlandse is. Tevens is daar een stukje strand waar een jongen werkt die alles doet om jou verblijf tot een succes te maken, een topper.

Kortom, zouden wij weer naar Chersonissos gaan, boeken we zeker weer bij Niki's. Gegarandeerd van een top vakantie.

Gereisd met partner in juni 2013

nooit meer van me leven

merel de klein
22-9-2011

ik ben met mijn vriend afgelopen zomer bij niki's geweest gewoon een regelrechte ramp voor de airoce moest je minstens 50 euro per dag betalen en eten in de ochtend was oud en in de avond kreeg je gewoon wat hun maken het eten daain tegen bij hun restaurant is pico bello in orde het personeel doet er echt alles aan om het naar je zin te maken de ligging is goed gelijk aan de zee achter je ligt de winkelstraat alles is op loopafstand

gr merel

Gereisd met partner in juli 2011

Geweldig uitzicht!

Jan en Karin
29-6-2011

Hotel "Niki" is TOP! De voordelen wegen op tegen de enkele nadelen en maken het verblijf helemaal goed!

Voordelen: super gezellig, behulpzaam en vriendelijk personeel, uitzicht vanaf balkon helemaal TOP, eten erg lekker, schoonmaak prima.

Nadelen: de douche (erg klein) en het bed is een beetje hard.

Kortom wij hebben een heerlijke vakantie-week gehad, mede dankzij de lokatie, het personeel, het heerlijke eten, de zon, de prijs.

EEN AANRADER!

Gereisd met partner in juni 2011

Erg gezellig

Manon
31-1-2011

Afgelopen hoogseizoen heb ik samen met een vriendin bij Niki's mijn vakantie gevierd. De kamers waren nogal klein, de bedden van steen en de douche 1 bij 1. De airco erbij boeken is wel echt een must, wij hadden dit niet gedaan, maar onze schakelaar van de airco stond nog wel aan, waardoor onze airco dus niet meer uit ging, wat ook geen pretje was, haha. Maar zonder airco is het wel echt bloedverziekend heet..

De locatie ligt wel erg goed, het is zo'n 10 minuten lopen naar het uitgaansgedeelte en je loopt leuk dus dat is allemaal goed te doen. Ook is er een supermarkt vlakbij het hotel, alleen daar moet je geen bananen kopen want die kosten een euro per stuk, kortom je word er vet opgelicht.

Van het eten daar moet je je ook niet teveel voorstellen. Toen wij er waren hield ook niemand in de gaten of je het erbij had genomen dus iedereen kon er eten. Het ontbijt was een mand oud stokbrood, pakjes boter, oude kaas en worst.

Maar we hebben het er wel leuk gehad, en veel gelachen!

Xx Manon

Gereisd met vrienden in augustus 2010

lieve gasvrije mensen

kooi / eggers
6-7-2010

het hotel ligt niet in het drukste gedeelte, wat wel z,n voodeel heeft.

het hotel viel mij een beetje tegen , eten op het terras was goed , maar binnen bij de reservering viel het me erg tegen , ook de boodmaaltijd was erg sober .

zou het dus ook afraden het erbij te reserveren .

de kamers zijn niet erg groot , en ook de badkamer was niet erg schoon .

verder een leuk hotel voor alleen overnachten .

aico erbij moeten boeken in het hotel zat niet bij de prijs in wat niet bij de boeking vermeld staat.

verder hele lieve en gastvrije mensen , erg veel loff,, als ze wat voor je kunnen betekenen doen ze het met plezier zodat je het wel naar je zin hebt .

bediening prima .

heb er wel een hele leuke vakantie gehad ,

Gereisd met vrienden in juni 2010

• VerzorgingHalfpension

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nikis in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nikis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.