Appartement Neptune

Meer appartement info

159 reviews over Appartement Neptune

• 2019
    7Anne29-08-2019

Prijs/kwaliteit verhouding is prima!

Met 3 vriendinnen(20-25 jaar) zijn wij eind augustus afgereisd naar Chersonissos. Niet om te feesten, maar om nog even een weekje goedkoop vakantie te vieren. We betaalden voor een 8 daags verblijf €379. Vooraf hadden wij al een aantal mindere recensies gelezen over appartementencomplex Neptune en de verwachtingen waren hierdoor niet hoog gespannen. Eenmaal aangekomen bleken wij te kunnen inchecken in het appartement met het mooiste uitzicht(kamer 201). De kamer was netjes en schoon, maar wel simpel. Twee sterren waardig en eigenlijk datgene wat je kunt verwachten voor het geld wat je betaald. Hier en daar wat achterstallig onderhoud zoals de koelkast die niet meer goed sluitte en een loshangend lampje. Wijzelf hebben de hygiëne van de badkamer als minder prettig ervaren. Het toilet was niet goed schoon en de douche was klein waardoor het douchegordijn niet te gebruiken was, omdat het om je heen plakte. Douchen zonder douchegordijn wa

• 3Maikel23-08-2019

Nooit meer neptunes.

Slechtste appartement waar ik ooit ben verbleven. Badkamer zat vol met schimmel, de spinnewebben zaten nog gewoon aan het plafon, als je op de bedden lag voelde je de veren van het matras in je rugsteken. De eigenaar was de eerste dag vrij vriendelijk toen we de borg moeste betalen hierna kwam er geen vriendelijk woord meer uit en keek hij altijd maar wat moeilijk. De poetsvrouw kwam sochtens gewoon binnen zonder te kloppen en als je dan vroeg of ze later terug kon komen zij ze no quick en begon ze gewoon. Ze duuwde je spulle gewoon opzij en begon te dwijle terwijl je naast haar in bed licht. Hierna hebben we ook 3 dagen geen nieuw bedde goed gekregen. Het enige wat top was aan dit appartement was de ligging, het uitzicht als je het juiste appartement hebt en het zwembad. De poetsvrouw dreigde ook 1 morgen dat we onze borg niet terug zouden krijgen als we haar geen fooi zouden geven. Cherso is top maar boek dit appartement zeker niet.

• 5Sofie12-08-2019

Eens en nooit meer.

11 dagen in dit appartement verbleven samen met een vriendin. We beschikten over het grootste balkon van het hele complex. Hier hebben we dan ook gebruik van gemaakt door in te drinken met andere groepen. Al snel werden er 's nachts allerlei dingen gegooid op ons balkon zoals bezems, kapotte tafels etc. waar wij niks vanaf wisten. De schoonmaakster Katharina stormde elke dag tussen 9 en 10 binnen en begon dan als een malle te schreeuwen en belde meteen de huisbaas die ons dan de schuld gaf hiervan. Van de 100 euro borg in totaal is 28 euro ingehouden vanwege deze kapotte spullen. Geen denken aan namelijk dat wij dit niét gedaan konden hebben. Ook hebben wij de eerste 5 dagen zonder airco moeten doen, omdat de receptie simpelweg bijna nooit open is. Vaak alleen vroeg in de ochtend, maar dan slapen we. In kamer 301 (vol in de zon) was dit bijna niet te harden. Uiteindelijk airco kunnen regelen voor (8!)eu per DAG die amper functioneerde. Over het zwembad niets te klagen. Tegenover app. een leuke, betaalbare beachclub. 20 Min. lopen naar de strip en 10 min. naar starbeach. Beide bestemmingen 7 euro met de taxi. Een paar keer te weinig handdoeken gekregen van de schoonmaakster, maar dit lag aan ons volgens de huisbaas. Maar niet meer in discussie gegaan. Uit de douch kwam tussen 18 en 19u vaak een ministraaltje en alleen maar koud water, gelukkig deed de airco het bijna niet waardoor je het zo weer warm had (haha). Lamp op het balkon was kapot waardoor het 's avonds pikkedonker was. Strand was erg klein en je moest voor alle ligbedjes betalen. Al met al toch een hele leuke vakantie gehad door de mensen die we hebben leren kennen en de ligging en het zwembad van Neptune. Vanwege geschreeuw en veel geluid 's nachts alleen geschikt voor jongeren. Bij het uitchecken vermeld dat we niet meer terugkomen maar ''that's not important to me''. Denk aub 2x na voordat je dit boekt!

• 5Jan11-05-2019

niet voor herhaling vatbaar

zeer sombere en donkere studio raam had geen gordijn maar er was een handdoek voorgespannen je krijgt in deze studio echt geen vakantiegevoel. Er staat een tafeltje met twee stoelen voor de ingang van de studio waar de andere gasten ook gewoon langs je door lopen je hebt dus helemaal geen prive terras of balkon bij nummer 12. Met uitzondering van de poetsvrouw was het personeel en de eigenaar niet vriendelijk er kon geen goedemorgen vanaf. Het enige positieve aan dit complex is de mooie ligging. Wij hebben ondanks alles een leuke vakantie gehad maar voor ons nooit meer Neptune.

Gereisd met partner in mei 2019

• 7Sanne14-03-2019

Top appartement

Samen met twee vriendinnen hier verbleven. We hadden twee super grote balkons. Appartementen werden elke dag schoongemaakt. Schoonmaaksters maakten wel veel lawaai en kwamen vaak onaangekondigd binnen. Ook zijn er bij ons de eerste nacht 20 euro en 2 pakjes sigaretten verdwenen. Wij verdenken de schoonmaaksters maar hebben natuurlijk geen bewijs. Meerdere mensen uit het appartement hadden ook last van verdwenen spullen. Veder super schoon appartement en zwembad. Eigenaar is bijna nooit aanwezig en er wordt totaal niet moeilijk gedaan over mensen meenemen en/of 's avonds laat op je balkon zitten. Het is ongeveer 20 minuten lopen naar de strip (of je neemt de taxi dat kost ongeveer 10,-) en 10 minuten lopen naar Starbeach. Ik raad dit appartement echt aan alle jongeren aan.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 2018
    8Judith de Fluiter03-12-2018

Wij komen hier zeker terug!

Wij verbleven bij Neptune appartments. Prachtige ligging midden in het centrum maar toch rustig. Prachtig uitzicht over zee. Stel echter niet teveel eisen, het complex kan wel wat onderhoud gebruiken. Prijs - kwaliteitverhouding is prima!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 2L.A Bras04-11-2018

Nooit meer Neptune.

Slecht appartement,donker en geen balkon.Zwembad is schoon,maar er omheen alles vet door de keuken.Doordat ze daar koken stinkt het er verschrikkelijk. On gezellig en een eigenaar die nog geen goedemorgen zegt. Schoonmaaksters waren goed bezig,zodat er nog iets positiefs was. 18 jr komen we al op Kreta en we zijn wat gewend,maar dit hadden we nog nooit meegemaakt. Wat een vreselijk complex.

• 9Adrienne en Jos30-10-2018

Nooit meer

Voor de derde keer naar deze appartementen geweest. Alles was zoals voorgaande jaren. Appartement netjes doch niet aangepast. Aanwezig twee pits kookplaat koelkast magnetron, voldoende koppen/schotels enz. Alleen de matrassen waren bar slecht, slechter dan voorheen. Volgens de schoonmaakster is dit div.malen bij eigenaar aangekaart, doch deze reageerde hier niet op en inversteerdt kennelijk niet meer in dergelijke zaken. Het gerucht gaat dat hij de zaak wil verkopen. Buiten de rugpijn, geen slechte vakantie gehad, appartementen liggen centraal, direct bij het centrum en eigen strand. Maar helaas geen vierde keer meer.

• 9Nicole23-10-2018

Spartaans top

De Spartaanse inrichting (bedden gemetseld met lattenbodem en spiralen matras)moet je voor lief nemen Daar in tegen maakt de vrolijke poetsvrouw met haar 3 x in 8 dagen tijd nieuw beddengoed veel goed Ook iedere dag schone handdoeken Het zwembad is altijd netjes en schoon en het keuken personeel bij het zwembad is altijd vrolijk en zorgt voor entertainment Ook dit jaar weer zeer tevreden

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

9Inge25-11-2017

Het was een super appartement. Wij zaten met veel jonge lui,maar goed daarmee hebben we veel gelachen. We zijn zelf ook jong geweest. Eigenaar en het personeel waren echt super vriendelijk. In 2017 weer naar kreta geweest maar dan naar een hotel wat meer voor kinderen te doen was aangezien er nu kinderen bij waren. En de eigenaar herkende ons gelijk. Super

Gereisd met partner in juli 2016

3 tips over Appartement Neptune

• Manou, 30-09-2013 Rapporteren

Ga met een taxi naar boven naar oud-cherso. Daar kun je heerlijk vis eten! En een taxi kost maar 8 euro. Lopen naar beneden is makkelijk te doen.

• H.v.Rijswijk, 31-10-2013 Rapporteren

301--302--303 wil je wat zien dan moet je een auto huren doe dit bij een vertrouwt adres wij hadden hem van Corendon

• ahghakkert, 20-11-2012 Rapporteren

ligt zeer dicht aan de hoofdstraat aan de kant van star beach

10 vragen over Appartement Neptune

• Iris, 04-05-2016 Rapporteren

Bedden

Ik zie op de foto's vaak twee aparte bedden staan i.p.v. een geheel twee persoons bed, is dit in de 2-persoons studio's ook het geval?

• sonja, 02-06-2015 Rapporteren

2persoons bedden?

Op de foto's zie ik vaak bedden die uit elkaar staan, die je niet tegen elkaar aan kunt schuiven. Mijn vraag is of je in een 2 persoons appartement standaard 2 persoons bedden of 2 bedden naast elkaar hebt?

• jaap, 30-01-2015 Rapporteren

strand/ontbijt

kan iemand mij vertellen hoe het strand is. Kan je ontbijten/eten bij appartement. Wat zijn de prijzen hier van. Gr Jaap.

Appartement Neptune info

• Aantal personen2 tot 4