Hotel Memory

3 reviews over Hotel Memory in het Nederlands

Nooit weer

Henk
28-2-2018

Het hotel ligt in centrum van chersonissos erg veel geluids overlast ook hoorbaar op de hotel kamer tot 4 s’morgens. Het moet volgens touroperator een 4* hotel zijn maar dat is het totaal niet, vieze kamer schimmel op muur zowel in de kamer als in bad kamer , heel klein balkon te klein om op te zitten . Openbaar toilet in hotel was er vies en stonk Slechte bedden een massief houten bak met daar op de matrassen. Zwembad bij het hotel heel klein in de houtenvlonder om het zwembad zit gaten met scherpe randen. Weinig vertier bij het hotel s’avonds ook weinig vakantiegangers die bij het hotel bleven. Eten was heel matig , weinig keus iedere dag bijna het zelfde ( pasta met een soort tomaten saus ) Het hotel staat in een smal straatje wel vlakbij het strand Personeel was wel vriendelijk en behulpzaam

Gereisd Met partner in september 2017

Aardig

Mark
30-12-2012

Keinschalig complex met een goede ligging ten opzichte van Star Beach en uitgaansleven. De kamers verschillen onderling ontzettend van grootte, met name de balkons. Je moet dus een beetje geluk hebben. Prima uitvalsbasis voor een feestvakantie.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2001 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2004

Op zich wel een leuk hotel, alleen waren er wat minpunten

Iris
31-1-2004

Op zich wel een leuk hotel, alleen waren er wat minpunten aan, zoals schoonmakers die 's ochtends aan je tenen trekken dat je eruit moetn komen om het bed te verschonen. Een verschrikkelijk klein Balkon!!geen airco....wat uitslapen onmogelijk maakt.De eigenaar is wel erg vriendelijk, de lokatie is perfect, vlak aan het strand...en het centrum. Chersonissos zelf is wel super...en ga dit jaar ook zeker trug alleen dan kies ik voor een andere accomodatie.

Gereisd Anders in januari 2004

• Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Memory in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Memory zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.