Appartement Marinet

• 7.5Inrichting
  • 8.3Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

54 Reviews over Marinet

• 9Aat12-03-2013

Als of je thuis komt :-)

Wij komen hier nu al zo'n 7 jaar achter elkaar en hebben een meer dan geweldig contact met de eigenaars (familie). je wordt door hun als familie ontvangen. zelfs je verjaardag wordt gevierd als je er bent met een taart etc. afgelopen vakantie ben ik ziek vertrokken van af Nederland en toen heeft Marina ( de eigenares) 3 x per dag 1 1/2 week lang kosteloos voor me gekookt. Kortom friends for ever :-)

• 9Marion en Hans16-08-2011

Super centrale plek!!!!

Voor een slaapplek in het feestgedruis een prima locatie om te vertoeven. Kamer is wel een beetje basic maar de schoonmaakster doet haar werk erg goed. Handdoeken en linnengoed worden op tijd gewisseld. Keukenblok en en inventaris zijn wel een beetje minimaal; er was bijv. geen koffiezetapparaat. 2 electra kookpitten kun je ook niet zo heel veel mee maar het eten in chers. is goed te doen in de vele restaurant en een goed ontbijk wordt overal aangeboden. Supermarken (ook spar en lidl) zijn er haast evenveel als verhuurbedrijven. De uitstraling van Marinet is er een van gemoedelikheid en is een familiebedrijf. Het app.complex wordt bestiert doe pa en ma doet de keuken. Het restaurant doen de kinderen. Het zwembad is niet zo groot maar superschoon en een fijne plek om even rustig te badderen of de ochtenddouche te nemen. Het app. is zoals gezegd basic met eenvoudige bedden en een minimale douche/toilet. Wel was er altijd warm water. Een echte aanrader als je geen hoge eisen stelt.

• 7Andre de Nooijer en Elly14-07-2011

Voor de prijs een prima verblijf

Je bent op onderdak bij een prima griekse familie . En je kan er prima ontbijten. Kamers zijn schoon en groot genoeg met een prima zwembad. Je zit wel aan de hoofdstraat , winkeltjes genoeg en in de kamer hoor je niets. En vlak bij zee.

• 8party18-06-2011

prima plek voor jongeren en ouderen

Marinet ligt precies in het midden van de hoofdstraat dus ong 15 min. lopen naar star beach en 20 min naar het uitgaanscentrum. Dit is ideaal! Aardige eigenaren met de regel na elf uur geen lawaai meer. (soms werd die regel wel overschreden en werd er onmiddelijk ingegrepen door Nikos) De appartementen zijn vrij groot en worden elke dag schoongemaakt! Houd er wel rekening mee dat je in chersonissos bent en dat er veel jongeren in Marinet zitten. De ligging is fantastisch voor zowel de jongeren als ouderen!

• 10Renate07-06-2011

fantastische mensen

Komen al een paar jaar bij Nikos en zijn familie. Het app. is gewoon goed. De inrichting misschien wat basic maar dar hebben alle app op Kreta.het is er geweldig schoon, en dat is dus niet zo bij veel appartementen in de buurt. De vriendelijkheid van de eigenaren en hun personeel is een heel leuke ervaring. Cafe woodpecker naast marinet is ook van hun en daar is het gezellig zitten. Vooral met Nikos en Katherina kan je gezellig praten en advies inwinnen over de omgeving en things to do. Het is geen jongerenapp al ontkom je daar in het hoogseizoen natuurlijk niet aan. Maar Nikos is erg streng en wil geen overlast dus ook voor ouderen is het de ideale omgeving. Wij zijn nu in mei geweest en dan zitten er veel gasten die daar ook al veel vaker zijn geweest. Dat zegt toch wat. Je zit midden in het centrum, het strand op 50 mtr. Kortom de ideale omgeving voor jong en oud. Nikos en familie bedankt voor wederom een fantastische vakantie!

• 7Wilco02-03-2011

Geweldige Ligging!

Ideale appartementen voor jongeren. Begin Augustus geweest in 2010. Appartementen zijn simpel ingericht en soms aan vervanging toe. Bij ons was het voornamelijk de douche die aan vervanging toe was. Maar dat was maar een kleinigheidje. Elke dag kregen we nieuwe handdoeken en om de 2 dagen word het schoongemaakt. Ook heb je er een zee van ruimte, de kamers zijn erg groot. (ligt er natuurlijk ook aan wat voor appartement je boekt). Kwa ligging is het helemaal ideaal. Je ligt precies tussen starbeach en het centrum in. Dus alles is te lopen. Loop afstand naar starbeach is ong. 6 min. En naar het centrum ong. 10 min. 10 min. lijkt veel maar het is echt dichter bij dan je denkt. Verder beschikken de kamers over een kluis en een airco waar je natuurlijk wel voor moet betalen. Eind conclusie: Ideeaaaalll appartement voor jongeren met niet al te hoge eisen aan het appartement.

• 9Michel07-09-2010

Super appartement!

De appartementen zijn heel degelijk, gewoon precies goed als je er alleen heen gaat om te feesten. Beneden kun je heerlijk zitten, veel tv's en voor de voetballiefhebbers onder ons hebben ze ook een groot scherm met beamer. Voordat je gaat stappen kun je prima aan de bar alvast een paar drankjes nemen en gezellig kletsen en ouwehoeren met Niko, de eigenaar. Als je goed voor hem bent, zorgt hij nog beter voor jou net als het overige personeel. Het is echt enorm klantvriendelijk en ik zou alleen al terugkomen om Niko, geweldige gast!

• 7L01-09-2010

Leuk appartement

werd elke dag goed schoongemaakt, mooi zwembad en leuke eigenaren. Het enige minpunt was de douche vaak koud water en soms de hele badkamer nat doordat het putje overliep

• 9Arie van oordt18-05-2010

Geweldig

we hebben nu nu voor de 4e x onze vakantie daar door gebracht we zijn nog steeds zeer te spreken over de eigenaren (en hun kinderen en personeel) Als je je netjes gedraagt dan beschouwen ze je als familie vaak stoppen ze je ook wat lekkers toe en krijg je zomaar wat knuffels van ze kortom het is een geweldig complex met dito mensen.

• 8Maaike Rigterink23-08-2009

Leuk leuk leuk

We hebben een erg leuke tijd gehad in Marinet!! Het personeel is hardstikke aardig en de accomodatie is goed in orde. (Het is geen grote luxe, maar dat kan je ook niet verwachten) Toch was het erg goed te doen. We hadden veel ruimte en er kwam regelmatig een schoonmaakster om alles schoon te maken. Hiernaast was het super leuk om beneden in de bar een drankje te doen of om lekker in het zwembad te zwemmen! De ligging is ook super goed want het ligt tussen starbeach en de boulevard in, dus dan hoef je niet telkens een taxi te nemen, maar kan je ook lekker lopen! Voor de rest hebben wij een super tijd gehad in Chersonissos en als ik weer terug ga zou k weer voor marinet gaan.

Appartement Marinet info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij