Tijdelijk €25 aanbetaling

Marianna

6.3VoldoendeScore uit 22 reviews

6.3VoldoendeScore uit 22 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

22 Reviews over Marianna

• 5Sheila Bergman13-08-2010

Dit hotel stelt vrij weinig voor.

Ik ben hier 10 dagen samen met 3 vriendinnen geweest. Wij kwamen naar Chersonisoss natuurlijk om te feesten. Wij lagen vaak 's middags bij het zwembad. Hier was het vaak lekker rustig. De mensen die het hotel beheren, zijn al bejaard en zeggen geen woord. De kamers zijn klein, oud en vies. De douchekop moet je vasthouden tijdens het douchen, en het douchegordijn sluit slecht. Toen wij aankwamen, lag er een dode kakkerlak in de kamer die pas na 3 dagen is weggehaald. Ook hebben we in die tien dagen maar 1x schone handdoeken en lakens gekregen. De locatie is wel top! 2min van het uitgaan, de bank, restaurants en winkeltjes. Als je voor het uitgaan komt, is het wel top om alleen te slapen!

• 7Sanne03-08-2010

Heerlijke vakantie gehad!

In juli 2007 ben ik in dit Hotel geweest met een vriendin. Het is een rustig hotel, maar binnen 2 minuten ben je bij het bruisende uitgaansleven: ideaal dus. Starbeach is een eind weg, maar dat weet je als je hier boekt. De service was erg goed, er werd genoeg schoongemaakt en het personeel was erg behulpzaam. Behalve op onze eigen kamer, konden we ook bij het zwembad douchen: handig. Daar waren ook wc's.. ook handig. Er werd nooit geklaagd over dat we teveel lawaai maakten, ondanks dat er heel wat gezinnen in het hotel zaten. Het ontbijt is niet aan te raden, dat was van 7 tot 9.. Dit hebben wij ook nooit gehaald haha. Airco was heel goed!! Ik vond de bedden ook goed te doen.

• 6Maudy04-03-2010

Alleen voor te slapen!!

Wij waren hier in de zomer van 2009! Het hotel ligt wel lekker dichtbij het uitgaanscentrum! Als je naar starbeach wilt, moet je toch echt een taxi nemen. Ik sliep op een matras van 5 cm dik, en voelde af en toe de latten in mn rug.. niet echt comfortabel al zeg ik het zo! haha! Het ontbijt was scraal, sneetjes bruin brood, kaas en worst en wat zoete jus'dorange! Bleeh! Ik zeg: GEEN AANRADERRRRR!

• 3appie01-02-2010

never weer

wat een * hotel -uitzicht op een afgetrapt hotel ofzo -hotelmanager die geen woord engels kan -ligging was wel goed -eten zo droog als wat en haast geen keus -kamers echt slecht alles heel oud douche kop zelf vast houden alleen 3 bedden op de kamer verder geen ruimte en mini balkon

• 2albert18-08-2009

Echt een hel wat een slechte zaak daar zo

geen eten niks geen lawaai kamers waar je je kont nog niet kan keren vieze douchjes wc kortom hele wasbak -1 .

• 7Jan18-08-2009

echt een beetje jammer!

Stamt dit hotel uit het Stalin tijdperk? Of gaat het eerdaags tegen de vlakte? Sorry dat ik zo negatief ben, maar het is helaas de realiteit...

• 4Roy15-08-2009

Rijp voor de sloop!

De ligging van dit hotel is best goed. Slechts 2 min lopen naar het uitgaanscentrum.

Verder vond ik het hotel echt rijp voor de sloop. de kamers hebben enorm achterstallig onderhoud. (schimmelplekken op het plafon in de badkamer, lekkende wc, douche kop moet je vasthouden tijdens het douche, vloeren zijn kapot en vuil. enz.)

mijn mening: veel te veel geld voor wat je er voor krijgt.

P.S. (inmiddels is de site van Xtravel wel aan gepast met betrekking op de fasiliteiten)

• 4anno02-08-2009

ik ben beter gewend

Het hotel dichtbij het uitgaansleven, een half uur lopen van starbeach maar je kan ook met de taxi gaan voor een paar euro. De kamers zijn erg verouderd, de douche is klein (zo'n vies douchegordijn tegen je benen) en als er word ingebroken dan mag je hopen dat het ook op een andere kamer is gebeurd anders denkt de nachtportier dat het een grapje is. voor de rest is het personeel erg vriendelijk.

overigens was de poolbar gesloten toen wij er waren omdat daar vorig jaar te weinig mensen waren geweest, terwijl wij er toch met een aardig groepje zaten.

een hotel om alleen maar te slapen niet meer dan dat! voor deze prijs heb ik wel in betere hotels gezeten

• 8Kim14-07-2009

Het ging wel...

De ligging van het hotel is perfect. Het ligt tegen het centrum aan, maar je hebt geen last van 'het uitgaansleven'. Het personeel kun je beter te vriend houden. Ze zijn erg streng, vooral wanneer je 's nachts/'s ochtends terug komt van het uitgaan. Je mag niet praten in de gangen (in je kamer mag je ook niet al te hard praten),je mag niet rennen, je moet zeker niet proberen om iemand van buitenaf mee naar je kamer te nemen. Nee, ik kom niet meer terug. Ligging is perfect maar daar blijft het bij.

• 8Jetjes29-12-2008

Super om met vrienden heen te gaan

Wij zijn hier geweest en als je met vrienden of vriendinnen gaat is dit perfect! De ligging is helemaal super, wij waren met meiden maar je kon naar huis wanneer je wou omdat het bijna midden in het centrum ligt! Aanrader dus!

Hotel Marianna info

• Adresgegevens