Appartement Maria

6.5Voldoende

Griekenland, Kreta, Chersonissos

Op vakantie geweest naar Maria?

6.5Voldoende

18 reviews over Appartement Maria

• 2019
    8Dhr.Jitan -mevr.Siwpersad16-08-2019

Fijne vakantie gehad op Kreta bij Maria Appartemen

De appartement was goed en hygiënisch . Winkels waren op loop afstand Strand was op loop afstand. Kerk was op loop afstand. De medewerkers waren heel vriendelijk. Prachtige zwembad. Goede ervaring bij Maria Appartement.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Erik Brand09-07-2019

Zou het zo weer doen.

Juni2019 hier een weekje verbleven met 4 gasten. Uiteraard lekker goedkoop geboekt, dus de verwachtingen waren laag. Echter zijn deze zeker overtroffen! Staff is super chill, Andreas de barman maakt het gezellig elke avond en elke ochtend bijkomen in het zwembad is ook geen straf. Oude recensies zijn niet meer van toepassing, staf is nieuw en het complex heeft een kleine make-over gehad.

Voor degene die lekker goedkoop dicht bij de strip wil zitten is dit hotel zeker een aanrader! Als je goed omgaat met hun, doen ze dat ook met jou.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
    3Justin20-08-2018

Appartement met waslijst aan regels

Slechte appartementen complex Tien x niks poolboy is net zo wisselvallig als t weer ene moment maakte de grootste lol en probeert je erin te betrekken andere moment gaat hij helemaal door t lint omdat je je biertje op de grond zet en dreigt je borg in te houden En dan nog niet te beginnen over de mega onklantvriendelijke baas altijd chaggerijnig kan geen goedemorgen of lachje vanaf blijkbaar mocht je geen toiletpapier doorspoelen staat nergens aangeven wij deden dit dus wel gwn hierdoor moest de wc ontstopt worden dit koste ons 40 eu van de borg ! Verder moet je om 2200 stil zijn doe je dit niet wordt er ook een bedrag van je borg in gehouden

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 3Redmer18-08-2018

Geen aanrader

Van 8tm15 augustus in dit appartement verblevenmet 4 vrienden, bij aankomst moet je direct je borg betalen 75pp en wordt niet eens even hartelijk ontvangen, dan heb je nog een zwembad/barman die je de hele vakantie moeilijk gaat maken met regeltjes zoals: Geen eigen drinken/eten meenemen naar het zwembad, alles moet je bij hem kopen(is niet goedkoop) 3euro voor een biertje 5euro voor een mixdrankje terwijl de supermarkt vlakbij is en een heeeel stuk goedkoper is. Je moet om 22:00 stil wezen anders houden ze je borg in. Verder zijn de kamers bloedheet, en bedden liggen voor geen meter. De barman/zwembadman Maakt vreemde opmerkingen naar de hotelgasten leek wel alsof die de hele dag onder invloed was... en er is nog een receptionist(prutser) die gaat dreigen als je met een klein beetje spetters door het hotel gaat lopen je borg in te houden.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 6Niels27-07-2018

Erg simpel, vervelende poolboy

Reken 75 euro (de borg) per persoon extra. De poolboy doet er alles aan om deze voor zichzelf te houden. Voorbeeld: Handdoeken waren een beetje vies (zand), dit is echter makkelijk te wassen --> 45 euro van de borg. Hem te vriend houden heeft geen zin. Locatie is top. Appartement simpel en het zwembad fijn. Wij hadden liever een ander appartement gehad en zouden dit appartement zeker niet aanraden.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

10Joris03-08-2017

GEWELDIG!

Ik heb met 2 vrienden op feestvakantie verbleven in appartementen Maria. Echt een geweldige tijd gehad waarbij het appartement en de huisbaas Alwyn zeker aan mee hebben geholpen! De appartementen zijn gericht op jongeren en is daarom ook geweldig voor die doelgroep. Er zijn wat regels waaraan men zich moet houden maar die regels zijn zeer redelijk. Verder spreken mijn beoordelingen op de bovenstaande punten boekdelen. En als je een beetje vrienden word met Alwyn ga je hele leuke dingen beleven!!!

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 7Jeroen28-07-2017

Basic appartement met een perfecte locatie

Onlangs een week bij Maria verbleven. De locatie is top, het is nog geen 5 minuten lopen voor je midden op de strip bent. Starbeach is wel wat verder lopen maar met al die patsers die daar rondlopen hoef je daar eigenlijk ook niet naartoe. Het appartement is vrij klein, je kunt er niet koken, je mag geen meubels verplaatsen (anders 50 euro boete), muziek moet voor elf uur uit. Er was geeneens een fatsoenlijke tafel om met z'n vieren aan te zitten. Iemand meenemen die ergens anders verblijft kost je 25 euro. Je mag niks meenemen naar het zwembad. De barman (Alwin) is Afrikaans, dat is vooral te merken aan zijn werktempo. Alwin slaapt ook regelmatig in de lobby, wat opzich wel enigszins grappig is als je met je zatte kop terug komt van de kroeg. Ik heb ondanks dat het appartement heel erg basic is wel een hele leuke tijd gehad met mijn vrienden.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 8Cherso11-08-2015

Goede ligging, prima appartement

Appartement: eenvoudig (balkon wat klein) Ligging: perfect. 3 min en je staat op de boulevard voor het hof van Holland. Supermarkt 5 min lopen (staan ook alle taxi's) Zwembad: klein maar fijn Airco: niet optimaal (best duur 7,50 per dag) Borg: 50 euro pp. (Als je alles heel laat, heb je het zo terug) Starbeach: AANRADER. In de middag gratis, net te ver om te lopen. Taxi kost 7 euro per persoon. Bedje 2 euro en genoeg te beleven. Wij verbleven hier bijna alle middagen!

Kortom super! Goed eten, niet duur en veel feesten!

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 4max30-10-2014

Kansloos Appartement

Toen we aankwamen hebben we 2 dagen met 6 man op een kamer die ingericht is voor 3 personen moeten slapen, dit door een overboeking. Je mag niet zelf eten en drinken meenemen aan het zwembad of überhaupt in het hotel, doe je dit wel ben je je borg kwijt. Je kunt alleen bij Alwin de barman bestellen maar hier is het nog duurder als op de barstreet. Alwin vergeet ook de helft van wat je besteld en let nooit goed op. Hij kan ook plotseling heel agressief worden en gaat dan brabbelen in het zuid Afrikaans. Ik zou dit appartement aan niemand aanraden alleen de ligging is redelijk maar als je bijvoorbeeld naar Starbeach wil moet je 50 minuten lopen.

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 8Patrick 26-09-2014

Heerlijke tijd

Net twee dagen terug. Omdat wij in het naseizoen gingen was het er erg rustig en hadden we het zwembad soms voor ons eigen. Een leuk appartement op het eerste gezicht vooral voor jongeren ingericht. Vriendelijk geholpen door aanwezige jongen die goed de Nederlandse taal beheerst. Omgeving is gunstig en dichtbij de strip. Raad wel een auto aan als je naar de mooiere stranden en/of erop uit wilt. Balkon was lekker groot en uitzicht op een wat drukke straat. Restaurantjes genoeg in de buurt en de beste was Mythos! (100 meter van het app) Kamers prima schoon volgens mij 2 keer schoongemaakt in de week dat we er waren. Handdoeken worden dan ook verschoont dus handig is om wat extra handdoeken mee te nemen.. In het naseizoen heerlijk om even uit te rusten van alle stress.

Gereisd met oudere kinderen in september 2014

Appartement Maria info