Appartement Maria Flora

82 reviews over Appartement Maria Flora in het Nederlands

Super appartement!

caroline
13-7-2008

Na het lezen van het bericht over kakkerlakken e.d. met vrees naar Maria Flora gegaan. Dit was nergens voor nodig, want het appartement was perfect. Het zwembad en de appartementen zijn schoon en de service is erg goed. Wij sliepen aan de straatzijde en hadden nauwelijks last van het verkeer. Ik had me geen beter appartement kunnen wensen en zou m'n vakantie zo weer hier boeken!

Gereisd met vrienden in juli 2008

Chersonissos - Maria Flora

N. Bruijn
2-7-2008

Gezien de prijs-kwaliteitverhouding was te verwachten dat het 3-kamerapp. zeer sober is ingericht [o.a. weinig serviesgoed en bestek en onmogelijke stoelen]. Als je je daar op instelt, is het goed te doen! Gelukkig had het app. 2 balkons met tuinstoeltjes. De ligging is goed [net buiten het centrum, vlakbij de supermarkt] al is de naastgelegen weg 's avonds wat lawaaiig. Het zwembad is klein maar schoon. De schoonmaakster Michaella werkt hard en is altijd bereid iets extra's voor je te doen.

Minpuntjes:

1. De doucheruimte staat na iedere douchebeurt blank ivm het ontbreken van een douchegordijn. 2. De airco moet per kamer worden betaald [dus 2x] a € 7 per dag.

3. Er is regelmatig helemaal niemand aanwezig van het personeel. Het zwembad en de bar kunnen dan ook gesloten zijn.

Gereisd familie in juni 2008

Ik sluit me bij de vorige beoordeling aan, alleen vind ik een 1 nog teveel.

Goor, ik snap niet dat iemand deze appartementen nog verhuurd.

We hadden ontbijt geboekt 3 toostjes en wat jam, voor een 2e koffie moest je 2 euro pp betalen.

Juni 2008

Johan Boone
24-6-2008

Erg gezellig appartement. Maria Flora doet alleen zaken met nederlandse touroperators, dus er zitten alleen nederlanders, waardoor er met elkaar een enorme gezelligheid ontstaat!

Voor ons is het zeker voor herhaling vatbaar. net weg uit de drukte. Het is goedkoop, en zeker geschikt voor mensen die niet veeleisend zijn.

Gereisd met partner in juni 2008

Juni 2008 Een kwelling! Kakkerlakken in de ondergrondse keuken, kraan waaruit water sijpelde als je hem vol opendraaide, muggen. Airco kost 50 € p/w extra.

Slapen kan je vergeten vanwege de herrie vd weg dat 24uur per dag leek door te gaan, het leek alsof je naast een crosscircuit sliep, mocht je toch in slaap vallen dan heb je als je wakker wordt rugpijn vanwege het kindermatrasje waar je op slaapt. Je moet er echt geen diarree krijgen, xtra toiletpapier krijg je niet, 1 rol p/week moest voldoende zijn. Wel een tafeltje buiten op je miniterrasje, maar zonder stoelen. Iedereen pikte elkaars stoelen als je er even niet was, veel irritatie daardoor. Veel ratten gezien die op balkons snuffelde, bleek van een vuilnisbelt ergens achter het komplex. We zijn terug en weer aan vakantie toe! Mensen ga er niet heen!! een NUL waard!!

Gereisd met partner in juni 2008

Het ontbijt, is erg slecht

Elsbeth Migchels
17-6-2008

Het ontbijt, is erg slecht. Elke dag hetzelfde, en aangebrande toast. Ook lang wachten. Verder is het appartement zelf erg eenvoudig. Ook missen er wel een aantal dingen in de keuken. Het hoogste appartement, waar ik zat, was goed ivm wind. Schoonmaken wordt met de franse slag gedaan. Ons werd niet verteld dat we om 12 uur uit de kamer moesten zijn. dat werd dus betalen. Onze vakantie kostte niet veel, waardoor je niet te kritsch moet zijn, maar er zijn wel verbeterpunten. Wel fijn dat het net buiten het bruisende centrum ligt, dus ook iets rustiger.

Gereisd familie in mei 2008

Het appartement was Ok! gezien de prijs verwachten we niet veel. Er werd om de dag schoongemaakt (behalve in het weekend), je had de beschikking tot een eigen keuken. Een supermarkt was op loopafstand te vinden en je bent er binnen 10 minuten in de hoofdstraat(centrum).De service viel tegen omdat er niet altijd iemand aanwezig is op de receptie.

Gereisd met vrienden in mei 2008

Vakantieperiode sept 07

Xandra
11-5-2008

Vakantieperiode sept 07. Via brandtrap naar appartement. Vooral met koffer onhandig. Brandtrap zat met tape/snoer vast. Gevaarlijk! Geen trap voor hoge hakken. Schoonmaak slecht. De tandpasta van de vorige bezoekers zat nog in de wasbak. Douche erg klein. Verlichting ongezellig. Aan het eind van het seizoen geen bediening bij het zwembad. Personeel gemaakt vriendelijk. Ligging prima. Op 10 minuten van strand. 6 euro voor taxi Old Chersonnisos. Geen aanrader.

Gereisd familie in september 2007

Gezellige en ruime kamers

. Fawwaz
4-1-2008

Gezellige en ruime kamers. Mooi appartement, service liet wat te wensen over.

Gereisd met partner in september 2007
2007

Prima accomodatie

Gebor
18-10-2007

Prima accomodatie. De eigenaresse hebben we 1x gezien, een Iron Lady. Maar goed, daar hadden we weinig mee te maken. Het personeel verder bestaat uit een Roemeense, die zo'n beetje alles doet. Niets was haar te veel. Verder Dimitri, die het werken niet had uitgevonden, maar het complex buiten bijhield. Zwembad was echt schoon. Nagenoeg elke dag veel schone handdoeken. Volgens de gids van onze touroperator zou er 2x per week worden schoongemaakt, maar dat is in de praktijk vaker. Je zit overal lekker dichtbij, winkels, strand en terrasjes. Kortom voor weinig geld een prima accomodatie.

Gereisd met vrienden in oktober 2007

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Maria Flora in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Maria Flora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.