Appartement Maria Flora

SUPER VETT APP!!!!!!:D:D:D

basz
23-7-2009

Heeeeey,

Ik ben dit jaar (2009) in het app maria flora geweest. En heb voor dat ik op vakantie ging ook de reacties gezien van vorig jaar. en was dus ehct bang voor hoe het er uit zeg en hoe schoon het er was.

Er word elke dag schoongemaakt in het app. elke dag voor ieder 2 schone handdoeken. en 1 keer in de 3 dagen schoon beddegoed. Het was one eigen schuld dat er niet elke dag werd schoon gemaakt omdat we dan nog lagen te tukken van de nacht daar voor.

Ik heb hier echt een top vakantie gehad. 1- puntjes is dat er weinig pannen zijn.

kakkerlakken zijn er wel maar die zijn overal in griekenland je ziet ze ook op straat

voor iedereen die hier nog heen gaat VEEL PLEZIER WANT HET IS HIER ECHT TOP!!!!! JE MAG ECHT ALLES DAAR!!!!

Gereisd anders in juli 2009
2007

Als je het vergglijkt met de prijs kwaliteit verhouding vind ik het best oke. Oke schoonmaken is niet de sterkste kant, maar als je het aan het meisje vroeg kreeg je gewoon schone handdoeken en beddengoed. De baas was zeker niet vriendelijk, maar hebben we ook weinig contact mee gehad. Zwembad was klein en niet schoon. de muziek bijbhet zwenmbad vond ik wel chill, beetje jamme rdat onze buren jan smit en andre hazes ZOVEEL draaiden en elke keer hetzelfde lied. niet echt lekker als je appartement pal naast het zwembad is! verder was het gewoon top!

Gereisd anders in augustus 2007

De eerste week in 2007 dat Maria Flora open was. In een woord grandioos. Het is geen 5-sterren-appartement, maar de prijs-kwaliteitverhouding is erg goed.

En het restaurant Sokaki van Katerina (eigenaresse) is het beste wat er in Chersonissos te vinden is.

Gereisd anders in mei 2007

2006

Leuk appartement, erg leuke kamers heel romantisch 3 woonlagen beetje grot achtig. Weinig luxe maar wel goed verzorgd en de mensen zijn super aardig en netjes, (minpuntjes zijn verouderde badkamertje, en versleten bad en bed linnen, wel schoon)leuk klein zwembad en heerlijke ligbedden.

Het bed was wat aan de harde kant maar dat kan ook persoonlijk zijn.

Algemene indruk: morgen gelijk weer boeken!!!!

Gereisd anders in september 2006

hoi eenvoudig maar goed appartement dicht bij de supermarkt en het centrum lekker zwembad midden in de nacht om 3 uur ontvangen met drinken . en de barbecue 2x gehad wat een sfeer en er werd rekening gehouden met mensen die geen lamsvlees wilden. prijs/kwaliteit prima.,mensen die thuis niks gewend zijn zeuren het hardst op vakantie,als die nou thuisblijven in het vervolg,dan wordt het voor ons alleen maar gezelliger

Gereisd anders in augustus 2006

Wij zijn van 13 t/m 20 Augustus in Maria Flora geweest. Echt een top tijd daar gehad. Elke dag komen ze schoonmaken en de vernieuwing van handdoeken e.d. waren gewoon goed. Het appartement is eenvoudig maar goed verzorgd.5 Minuutjes lopen en je bent er. De supermarkten zijn ook dichtbij dus wat wil je nog meer. Bij het zwembad leuke muziek en een gezellige sfeer.

Gewoon een top vakantie gehad!!!

Gr. Peter en Jeroen

Gereisd anders in augustus 2006

Wij zijn 13 t/m 25 augustus in Maria Flora geweest.

We hadden ons op het ergste voorbereid, maar het viel 100% mee! De appartementen zien er leuk en eenvoudig uit. De ligging is perfect, met 5 minuten ben je in het centrum. De schoonmaakster komt elke dag en ze is erg aardig.

Dus laat je niet afschrikken door de onderstaande verhalen!

Een hele fijne vakantie!

Groeten Collin en Moniek

Gereisd anders in augustus 2006

Ik ben samen met een vriendin geweest en we lazen al die verhalen en we dachten echt het ergste maar het was echt juist superleuk!! Iedere dag wordt je app schoongemaakt, leuk roze kleurtje van het app, schoon en de mensen zijn vriendelijk, leuke muziek bij het zwembad. de ligging is ook supergoed, vlakbij het centrum misschien 5 min lopen. Echt een toffe vakantie gehad!!

Gereisd anders in augustus 2006

Vandaag terug gekomen van Maria Flora, al die slechte verhalen die eronder staan, klopt voor geen meter, echt super vakantie gehad, super leuke mensen en super sfeertje!klein zwembadje met een lekker muziekje, waar je wat simpele hapjes kan bestellen, zeker een aanrader voor alle jongeren!! leeftijd lag er tussen de 17 en 26 jaar, echt toptijd gehad daar. ligging ten opzichte van t centrum helemaal top, alleen van starbeach iets verder,maar voor 5 euro ben je dr met de taxi of lopend, voor de gene voor wie dat is weggelegd tenminste doe je er 20 minuutjes over ofzo

geweest van 2 t/m 16 juli 2006 Erg gezellig knus (al de

Lisa en Sandra (en wuppie)
1-8-2006

geweest van 2 t/m 16 juli 2006

Erg gezellig knus appartement (al was het meer een huisje!)

Erg dicht bij de discotheken, alleen Starbeach was iets verder lopen (30 min, maar is zo voorbij). Aardige mensen daar, organiseren ook bbq voor hele appartement, ook erg leuk! Sfeer tussen iedereen was super, maar geen aanrader voor jonge gezinnen! (en buitenlanders, want er zitten alleen maar nederlanders!)

Erg hygienisch ook, mijn inziens wat overdreven om de schoonmaakster elke dag te laten komen, maar ach..

We hebben een leuke tijd gehad!

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Maria Flora in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Maria Flora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.