Appartement Maria Flora

2008

super tijd

patricia
1-10-2008

we hadden een hele leuke tijd in griekeland alleen was het jammer dat het in het boek mooier werd neer gezet en groter dan het was. Wees in de papieren en in het boek eerlijk over hoe een apartement er uit ziet inplaats van mensen lekker maken met wat niet waar is. De service van het appartement was voortreffelijk altijd schoon altijd vriendelijk en ook heel hulpzaam. De gastvriendelijkheid verdient een 10+ alleen de bedden en stoelen zijn er wel aan vervanging toe want ze waren wel heel erg oud en er waren niet altijd mensen van het appartement aanwezig maar daar hadden wij geen moeite mee. Maar ondanks dat hebben we een top tijd gehad in griekenland en ook in het appartement. We hadden weinig te klagen.

Gereisd familie in september 2008

Chersonissos - Maria Flora

N. Bruijn
2-7-2008

Gezien de prijs-kwaliteitverhouding was te verwachten dat het 3-kamerapp. zeer sober is ingericht [o.a. weinig serviesgoed en bestek en onmogelijke stoelen]. Als je je daar op instelt, is het goed te doen! Gelukkig had het app. 2 balkons met tuinstoeltjes. De ligging is goed [net buiten het centrum, vlakbij de supermarkt] al is de naastgelegen weg 's avonds wat lawaaiig. Het zwembad is klein maar schoon. De schoonmaakster Michaella werkt hard en is altijd bereid iets extra's voor je te doen.

Minpuntjes:

1. De doucheruimte staat na iedere douchebeurt blank ivm het ontbreken van een douchegordijn. 2. De airco moet per kamer worden betaald [dus 2x] a € 7 per dag.

3. Er is regelmatig helemaal niemand aanwezig van het personeel. Het zwembad en de bar kunnen dan ook gesloten zijn.

Gereisd familie in juni 2008

Het ontbijt, is erg slecht

Elsbeth Migchels
17-6-2008

Het ontbijt, is erg slecht. Elke dag hetzelfde, en aangebrande toast. Ook lang wachten. Verder is het appartement zelf erg eenvoudig. Ook missen er wel een aantal dingen in de keuken. Het hoogste appartement, waar ik zat, was goed ivm wind. Schoonmaken wordt met de franse slag gedaan. Ons werd niet verteld dat we om 12 uur uit de kamer moesten zijn. dat werd dus betalen. Onze vakantie kostte niet veel, waardoor je niet te kritsch moet zijn, maar er zijn wel verbeterpunten. Wel fijn dat het net buiten het bruisende centrum ligt, dus ook iets rustiger.

Gereisd familie in mei 2008

Vakantieperiode sept 07

Xandra
11-5-2008

Vakantieperiode sept 07. Via brandtrap naar appartement. Vooral met koffer onhandig. Brandtrap zat met tape/snoer vast. Gevaarlijk! Geen trap voor hoge hakken. Schoonmaak slecht. De tandpasta van de vorige bezoekers zat nog in de wasbak. Douche erg klein. Verlichting ongezellig. Aan het eind van het seizoen geen bediening bij het zwembad. Personeel gemaakt vriendelijk. Ligging prima. Op 10 minuten van strand. 6 euro voor taxi Old Chersonnisos. Geen aanrader.

Gereisd familie in september 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Maria Flora voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Maria Flora in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Maria Flora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.