Appartement Maria Flora

Review geschreven door Voorthuizen

Voor jongeren prima!

Voorthuizen,
27-9-2011

Zomer 2011, 3 jongens van 20 jaar. Kamer: Bedden= 6,Redelijk lakens wel schoon.

Keuken= een mager 5,5je beschimmelde pannen en koud water echter zelf pannen beetje schrobben en prima te gebruiken. Badkamer = 6je koudwater voor de rest erg basic maar voldoet.

Zwembad: Prima water lekkere temperatuur en bar aan het zwembad keurige prijzen kwa drinken eten prijzen waren ook goed echter niet gegeten dus kan niet oordelen over de kwaliteit voorbeelden prijzen: Bier (Mythos) 0,4L Fles 2 euro! top dus! en heerlijk koud! Cola of Icetea in beker 0,5L en ijsklontjes 2 euro!

Savonds kan je tot zeer laat muziek luisteren en alcohol nuttigen bij je apartement tot je het bruisende centrum van Chersonissos onveilig gaat maken! Dit omdat de dame die alles regelt daar om half twaalf weggaat dan zegt ze muziek wat zachter maar als ze weg is kan je dus gewoon weer volluit gaan!

Kortom prima appartementen complex voor weinig eisende jongeren! Verwacht je wat luxe boek dan aub wat anders!

Gereisd met vrienden in augustus 2011