Appartement Maria Flora

Review geschreven door Annee

Uitgebreide omschrijving

Annee,
24-8-2010

Het klopt dat de inrichting sober is, maar het is wel redelijk schoon. Bedden waren wel hard, maar daar hadden we geen last van. In de keuken ontbraken een paar dingen. De schoonmaakster komt iedere dag langs.Onze pannen waren wel vies, maar dat lag aan de mensen voor ons die niet het fatsoen hadden om dat schoon te maken. Ff zelf gedaan, en het probleem was opgelost. De douche heeft geen douchegordijn, maar dat is daar normaal. Het appartement ligt aan het begin van de heuvel, je hoeft helemaal niet te klimmen. Best te doen voor kinderen met een zwembad en een speeltuin+trapveld tegenover het hotel! Supermarkt en centrum/zee zijn vlakbij, maar je hebt niet de geluidsoverlast,ideaal! Beheerder spreekt gebrekkig Engels,maar is wel behulpzaam als je een nette gast bent. Over het eten daar kan ik niks zeggen,altijd zelf gekookt of in het centrum wat gegeten. (Restaurant Acropolis is een grote aanrader!) Al met al redelijke kamers,maar niet teveel van verwachten (ook gezien de prijs ;) )

Gereisd met partner in augustus 2010