Appartement Maria Flora

Review geschreven door denise

leuke vakantie

denise,
9-5-2010

Ik en een vriendin samen hebben hier natuurlijk een super vakantie gehad! Het appartement is voor jongeren goed te doen. Er waren wel een aantal dingen die eigenlijk niet kunnen maar goed we kwamen er om te feesten en te beesten en niet om te zeiken. Ik wil het toch wel even op een rijtje zetten voor de mensen die daarom misschien af zouden haken. We hadden 2 aparte bedden. De 1 was prima maar de ander was helemaal doorgezakt... Gevolg was dus dat mijn vriendin met flinke rugpijn wakker werd en we af en toe van bed moesten wisselen. Ook bij de aankomst stond er urine in de douche en kwam er vies water uit de kraan. Ook de deur van de badkamer kan niet op slot en de schuifdeur werkt erg slecht. Nou natuurlijk ook het positieve vertellen .. Onze kamers werden elke dag prima schoongemaakt... Onze spullen die we lieten slingeren zoals kleding papiertjes , flesjes etc werden netjes opgeruimd/opgevouwen??? raar maar waar. Het personeel was super en het stappen ook!! de zee niet

Gereisd met vrienden in juli 2009