Appartement Maria Flora

82 reviews over Appartement Maria Flora in het Nederlands

Groepsvakantie Kreta 2013

Andre doedeijns
30-5-2013

Appartement Maria flora chersonisos. Wij hebben het hier ontzettend naar ons zin gehad . De prijs kwaliteit verhouding.was goed,de appartementen werden dagelijks schoongemaakt, we kregen elke dag schone handdoeken en schone lakens het bijgeboekte ontbijt was erg goed en uitgebreid, het personeel was vriendelijk en hebben ons goed verzorgd het enige minpuntje was de douche de druk van het water wisselde nogal vaak en de temperatuur ook ene keer warm andere keer koud

Voor jongeren prima!

Voorthuizen
27-9-2011

Zomer 2011, 3 jongens van 20 jaar. Kamer: Bedden= 6,Redelijk lakens wel schoon.

Keuken= een mager 5,5je beschimmelde pannen en koud water echter zelf pannen beetje schrobben en prima te gebruiken. Badkamer = 6je koudwater voor de rest erg basic maar voldoet.

Zwembad: Prima water lekkere temperatuur en bar aan het zwembad keurige prijzen kwa drinken eten prijzen waren ook goed echter niet gegeten dus kan niet oordelen over de kwaliteit voorbeelden prijzen: Bier (Mythos) 0,4L Fles 2 euro! top dus! en heerlijk koud! Cola of Icetea in beker 0,5L en ijsklontjes 2 euro!

Savonds kan je tot zeer laat muziek luisteren en alcohol nuttigen bij je apartement tot je het bruisende centrum van Chersonissos onveilig gaat maken! Dit omdat de dame die alles regelt daar om half twaalf weggaat dan zegt ze muziek wat zachter maar als ze weg is kan je dus gewoon weer volluit gaan!

Kortom prima appartementen complex voor weinig eisende jongeren! Verwacht je wat luxe boek dan aub wat anders!

Redelijk appartement

Ellen
26-9-2011

Ligt dichtbij het uitgaansleven, misschien 10 minuutjes lopen. Het appartement is best groot voor 2 a 3 personen. Het had misschien wel iets schoner gemogen. En een het zwembad was best klein voor alle appartementen.

nooit meer

de wit
19-9-2011

opzich leuke appartementen,alleen als je binnen in het appartement komt.

de ijskast was een bonk roest,wij hadden de eerste twee dagen geen warmwater.

schoonmaakmaak wat is dat,zijn bij ons niet geweest om schoon te maken.

wij hebben ook geen schone lakens gekregen,schone handoeken hebben we zaterdags gekregen omdat we daar zelf om vroegen.

de vuile handdoeken lieten ze gewoon liggen.

er liepen ook muizen en ratten rond.

klantvriendelijk waren ze ook niet,de bar was altijd dicht.

en als je bij de bar ging zitten,dan zat de bar man achter de pc of hij lag op de bank en zij geen boe of ba tegen ons.

viel erg tegen er zat nog een koppel die gingen woensdags naar huis en zondags werd hun appartement pas zuiver gemaakt omdat er nieuwe mensen kwammen.

dit is toch niet normaal ook omdat je het wc.papier in een emmer moeten gooien,lekker fris zijn ze daar.

bij het complex was ook een aparte wc en douche die zat helemaal vol poep ik bedoel maar hoezo schoonmaak.bah bah

alleen voor de echte die hards

Tessa
23-12-2010

Het is een verschrikkelijk appartement als je naar de prijs kwaliteits verglijking kijkt. Het water bleef bij ons in de douche staan, er was geen douchegordijn. We konden niet naar binnen via de deur waardoor er via het balkon geklommen moest worden. Het zwembad is vies en veels te veel chloor. Het is dat we er zelf een geweldige tijd van hebben gemaakt maar het app. was niet goed.

Uitgebreide omschrijving

Annee
24-8-2010

Het klopt dat de inrichting sober is, maar het is wel redelijk schoon. Bedden waren wel hard, maar daar hadden we geen last van. In de keuken ontbraken een paar dingen. De schoonmaakster komt iedere dag langs.Onze pannen waren wel vies, maar dat lag aan de mensen voor ons die niet het fatsoen hadden om dat schoon te maken. Ff zelf gedaan, en het probleem was opgelost. De douche heeft geen douchegordijn, maar dat is daar normaal. Het appartement ligt aan het begin van de heuvel, je hoeft helemaal niet te klimmen. Best te doen voor kinderen met een zwembad en een speeltuin+trapveld tegenover het hotel! Supermarkt en centrum/zee zijn vlakbij, maar je hebt niet de geluidsoverlast,ideaal! Beheerder spreekt gebrekkig Engels,maar is wel behulpzaam als je een nette gast bent. Over het eten daar kan ik niks zeggen,altijd zelf gekookt of in het centrum wat gegeten. (Restaurant Acropolis is een grote aanrader!) Al met al redelijke kamers,maar niet teveel van verwachten (ook gezien de prijs ;) )

niet meer

ria
22-7-2010

leuk complex om er een keer geweest te zijn vonden de appartementen wat sober en een nadeel dat je iedere keer tegen een hoogte op moest lopen om bij appartement te komen klein zwembad

leuke vakantie

denise
9-5-2010

Ik en een vriendin samen hebben hier natuurlijk een super vakantie gehad!

Het appartement is voor jongeren goed te doen.

Er waren wel een aantal dingen die eigenlijk niet kunnen maar goed we kwamen er om te feesten en te beesten en niet om te zeiken.

Ik wil het toch wel even op een rijtje zetten voor de mensen die daarom misschien af zouden haken.

We hadden 2 aparte bedden. De 1 was prima maar de ander was helemaal doorgezakt... Gevolg was dus dat mijn vriendin met flinke rugpijn wakker werd en we af en toe van bed moesten wisselen.

Ook bij de aankomst stond er urine in de douche en kwam er vies water uit de kraan. Ook de deur van de badkamer kan niet op slot en de schuifdeur werkt erg slecht.

Nou natuurlijk ook het positieve vertellen ..

Onze kamers werden elke dag prima schoongemaakt... Onze spullen die we lieten slingeren zoals kleding papiertjes , flesjes etc werden netjes opgeruimd/opgevouwen??? raar maar waar.

Het personeel was super en het stappen ook!! de zee niet

aan te raden superrrrrrrrr goede bedden goede service en aardige mensen en lekker eten echt de moeite waard om een keertje heen te gaan

Standaard appartement

Martijn
30-8-2009

Wij hadden appartement nummer 11.

Een aantal gebreken:

- Het stukje ijzer wat de flessen in de deur van de koelkast tegenhoud zat los, met als gevolg dat er vaak flessen uit de koelkast vielen.

- De deur van de badkamer kon niet op slot, en hing scheef in de scharnieren.

- Er is geen douchegordijn, dus badkamer is nat na het douchen.

- Er hangt een elektriciteitsvoorziening boven de douche.

Verder is was het een prima appartement, 2 balkons. Schoonmaak was ook best goed.

We hebben een aantal aanbieders voor Maria Flora voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Maria Flora in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Maria Flora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.