Appartement Mareva

Appartement
Appartement Mareva

3 tips over Appartement Mareva

Peter Huibers, 12-8-2014
Er worden vele excursies aangeboden. Vooral Spinalonga is een aanrader (varen, bbq op de boot, bezoek aan lepraeiland en stadje Agios Nikolaos). Ook een top excursie was naar het eiland Crissi, een parelwit zandstrand en zeer heldere zee.Daarnaast zitten er vele leuke eettentjes aan het strand en de haven van Chersonissos. Ook aanraders zijn de bovenliggende plaatsjes Piskopiano en Koutouloufari (uitzicht op zee) Ook leuk is de Griekse avond in oud-Chersonissos op maandagavond (wel reserveren!).
Kandil, 10-8-2014
Lekker aan zee eten in buurdorp stalis, EN sStarbeach op loopafstand als je van dance muziek houdt
Mike, 14-8-2013
Voor een geweldig uitzicht tijdens het eten ga je naar Koutoulafari, Aan de boulevard kun je goed eten bij Palmera en Manos. Wij raden persoonlijk Niki's af, we vonden de bediening niet leuk en het toilet zat onder de rare vliegjes en kakkerlakken daarnaast viel het eten ons tegen. De bar "Roze maandag" is een leuke en gezellige homovriendelijke bar!(vooral een aanrader voor homo's)

We hebben een aantal aanbieders voor Mareva voor je op een rij gezet:

Corendon
Corendon