Appartement Mareva

39 reviews over Appartement Mareva in het Nederlands

Fantastish

Amanda
1-10-2018

Een super fijn appartement! Vriendelijk ontvangst gehad, leuke mensen die er werken. Als er iets is, word er gelijk wat mee gedaan. De locatie was prima, zit wel ong op het midden van een heuvel/berg, maar als je vanaf het appartement omhoog loopt kom je in een gezellig en knus dorpje uit, waar je overal lekker kan eten, en als je naar beneden loopt kom je bij het centrum van chersonisos waar je uitgaansgelegenheid heb en veel winkels. Mijn vriend en ik hebben er erg van genoten! Het is een aanrader!

Gereisd Met partner in september 2018

Top vakantie!

Lisanne
11-8-2018

Voor ons ideaal stekje! Met kleine 10 minuten lopen ben je bij de strip. Alleen de berg weer op terug moet je maar zin in hebben maar als je dampend uit de club komt is het wel lekker om even te wandelen. Ook naar Star beach is het prima te doen lopend, eigenlijk alles wel. Het ligt wat rustiger dus dan kan je tenminste goed je nacht rust pakken. Alles schoon en wel door de lieve schoonmaakster, typisch griekse appartementen. Wij hebben de tijd van ons leven gehad! Kleine tip het blijkt dat onze vrienden die last minute hadden geboekt wel goedkoper uit waren, ondanks dat was het ons geld wel waard.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Perfect voor een betaalbare vakantie

Kiki
21-6-2018

Mareva is een mooi appartementencomplex dat ik iedereen kan aanraden. De prijs-kwaliteitverhouding is goed. Het is basic, maar de perfecte bestemming als je op zoek bent naar een betaalbaar appartement. Mareva ligt halverwege een heuvel/berg, wel iets om rekening mee te houden als je niet zo’n goede conditie hebt of slecht ter been bent.

De eigenaren zijn gezellig en hulpzaam. Toen de douchekop kapot bleek, werd die direct vervangen. De badkamer was aan de kleine kant, maar dit vonden wij niet zo erg.

Je hebt er genoeg ligbedden naast het zwembad en een leuke bar met overdekt terras. Het enige waar wij zuinige Hollanders een beetje tegenaan liepen, waren de drankjes bij de bar. Die vonden we wat prijzig. Je betaalt voor een kleine bier 2,50 euro en een grote 3 euro. Deze prijzen zijn vergelijkbaar met die van barretjes en restaurants in Chersonissos en omgeving.

Tip: loop voor lekker eten verder de berg op.

Gereisd Met partner in juni 2018

D-reizen

Bijzonder gastvrij en persoonlijk.

Heleen
25-9-2016

Prima appartement. Basic maar alles aanwezig wat nodig is. Heerlijk zwembad en de eigenaar Yianis doet er alles aan om je thuis te voelen. Echt een super vriendelijke en gastvrije man die zijn vak verstaat. De gasten zijn over het algemeen Engelsen. Het strand is ook verder weg dan aangegeven in de beschrijving en is een rotsstrand of een heel klein zandstrandje wil je naar een echt strand moet je dat per bus of taxi doen. Belachelijk dat touroperator je met dus bus op de doorgaande weg in Chersonissos eruit zet en en je dus met je koffer een aardige heuvel moet belopen. (zeker 600 mtr) Ik dacht betaald te hebben voor vlucht en transfer tot aan appartement maar bij touroperator dus niet. Jammer. Voor de rest een topvakantie.

Gereisd Alleenreizend in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

top vakantie

rianne
20-7-2016

we zijn hier negen dagen verbleven, alles wat goed gegegeld, het personeel is zeer vriendelijk en gezellig. het apparement waar wij zaten was netjes, de badkamer was wel wat verouderd en handoeken worden om de 4 dagen verschoont dat mag wel om de 2 dagen van ons. er word elke dag netjes schoongemaakt. al met al hebben wij hier een super fijn verblijft! zeker het geld waard!

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Heerlijk

Melissa
26-9-2015

Perfecte vakantie! Thanks Yiannis :)

Gereisd Met partner in augustus 2015

heel goed

heidi
20-8-2015

goede ligging, schoon, prima naar ons zin gehad

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Super accommodatie!

Peter Huibers
12-8-2014

We zijn alweer ruim een week terug uit Chersonissos, Mareva. We hebben 11 super dagen gehad. Appartement was schoon, je had toegang tot de bar en zwembad en je zat dichtbij het bruisende leven van Chersonissos, zonder overlast er van te hebben! Verder was het personeel zeer vriendelijk, ze stonden je graag te hulp en gingen en praatje met je aan. Bij de gegevens over het appartement stond dat je geen handdoeken krijgt, wij hebben echter diverse malen schone handdoeken gekregen. De andere vakantiegangers waren vooral Britten en slechts enkele Nederlanders. Een minpuntje: We hebben de vakantie gescheiden moeten slapen. De ledikanten stonden los van elkaar en waren aan de muur bevestigd zodat je deze niet naar elkaar kon schuiven. TIPS: Bezoek een aquarium, en huur een quad om de lassithi hoogvlakte tocht te doen, i.p.v de excursie. Maak dan meerdere stops bij de grot, het klooster en de nieuwe en oude windmolens.

We kunnen terugkijken op een supervakantie en komen zeker een keer terug!

Gereisd Met partner in juli 2014

Voor herhaling vatbaar

Kandil
10-8-2014

Prachtige ligging, mooi uitzicht op de zee of de bergen. Vlakbij cherso en eveneens dichtbij de bergdorpjes koutouloufari en piskpiano. Helling prima te doen.appartement basic.keuken zeer beperkt, goed voor ontbijtje, lunch. Bedden matig. Absoluut alles wel schoon! Vriendelijk behulpzaam personeel.warm water.jeugd s avonds uit. In zwembad mogen pubers lekker spelen, geen beperking als je maar rekening met elkaar houdt. Kreta prachtig! Mooie natuur, niet overbevolkt met toeristen.uit eten geweldig voor n kleine prijs. Grieken vriendelijk niet opdringerig. Klimaat goddelijk.Er is trouwens air co tegenwoordig 7 eu per dag. Wij hadden t niet nodig. Genoeg wind

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Super Gastvrij

marsha
6-10-2013

Heerlijke vakantie gehad in Marveva. Ze zijn zo gastvrij en doen heel erg hun best om het je na je zin te maken. Appartement was heel schoon, en het was een goede ligging, niet te dichtbij alle herrie, maar wel dicht genoeg dat alles op loopafstand is. Heerlijke vakantie gehad. bedankt staff van Mareva

Gereisd Anders in september 2013

• WinkelsKapper
  • Op het terreinTerras

• Wellness behandelingenSchoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mareva in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mareva zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.