Géén boekingskosten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

62 Reviews over Mareva

• 10Alyssa19-09-2021

Famtastisch! Komen zeker terug!

Super leuke vakantie gehad bij Mareva appartement, ik was hier 4 jaar geleden al geweest met mijn moeder en hier samen zo genoten! Deze zomer terug gegaan met mijn vriend samen. Het was allemaal opgeknapt en super netjes en schoon allemaal! Er is elke dag schoongemaakt. Ook is het altijd super gezellig samen met de eigenaar Yannis! Die probeerd het echt iedereen naar zijn zin te brengen! Als er iets niet goed is dan doet hij er alles aan om dit op te lossen! Ook vind ik de ligging heel erg fijn, het ligt in het midden van een berg, als je naar boven gaat kom je in het mooie, rustigere Koutoeloufari, en beneden de drukte in chersonissos! Wij hebben elk geval weer enorm genoten en komen zeker nog een keer terug! Yannis en zijn zus, Bedankt voor alles en de fijne gastvrijheid!! Groetjes, Alyssa & Damian :)

• 10Ruimte
  • 7m11-09-2021

Rustig gelegen

Rustig gelegen Griekse eigenaar Vader en zoon yiannis en dochter Areti. Eenvoudig app. 400m van de winkelstraat chersonnisos en 450m naar boven Koutouloufari. Naar Koutouloufari is het laatste stukje stijl. De bus zet je niet bij app af. Maar op de hoofdweg bij de bank. Dan 400m naar boven. Een drankje aan de bar wordt erg gewaardeerd. Je leert ook zo de grieken kennen.

• 7Ruimte
  • 9Thomas06-08-2021

Knus verblijf in een complex gerund door familie.

Fijne appartementen. Recent gerenoveerd. Ben met 4 vrienden in 2014 hier langsgeweest. Nu in 2021 besloten om nog een keer terug te komen. Ik werd nog herkend!

Echt een goede prijs kwaliteitverhouding en het is maar een klein stukje lopen naar Chersonissos. De locatie van het complex ligt echter heel rustig! Dus overdag kan je zeker tot je rust komen.

Aanrader!

• 9Ruimte
  • 8Michael15-10-2020

Fijne COVID-proof vakantie

Mareva is een kleinschalig complex en de eigenaren zijn erg aardig en doen alles om je welkom te laten voelen. De ligging van Mareva op een heuvel maakt dat het niet geschikt is voor mensen die minder goed ter been zijn. De transfer zet je beneden aan de heuvel af waarna je 5 minuten met koffers bergop moet. Voor ons was de ligging perfect, rustig gelegen precies tussen Chersonissos en Koutouloufari. Binnen 5 min. sta je bij beide plaatsen in het centrum. De kamers zijn basic maar voldoen. De bedden zijn aan de harde kant maar er werd meteen gesleept met matrassen om het ons comfortabeler te maken. Het ontbijt was basic maar lekker. Het is standaard English breakfast, je mag zelf hierin variëren. Een Griekse omelet, spiegelei, scrambled eggs etc zijn ook mogelijk en wordt met veel plezier voor je klaargemaakt. Zwembad is klein maar biedt alles wat je nodig hebt. Genoeg bedjes/parasols beschikbaar. Al met al een heerlijke vakantie gehad.

• 9Michiel25-07-2020

Zeer aan te raden

Gedurende de corona tijd toch nog op vakantie gegaan en bij Mareva appartments uitgekomen, ondanks de lastige situatie proberen de eigenaren er echt bet beste van te maken. Hele oprechte gastvrijheid van broer en zus die samen de eigenaren zijn en een fijne ligging op zon 5 minuten lopen van chersonisos. Kamer was compleet met een goed werkende airco. Het zwembad is echt perfect en de bar is ook zeker een pluspunt. Verder werden er handoeken elke 2 dagen verschoont en werd de kamer schoongemaakt. Dit is zeker wel een plek om In de toekomst terug te gaan.

• 6Marten06-11-2019

Mooie omgeving, maar volgende keer een andere acco

Gedateerde appartementen tussen Chersonisos en Koutouloufari, jammer dat de bus je niet ter plekke afleverd. Vriendelijk personeel, maar houden weinig rekening met de gasten. Er werd gewoon geklust in ons complex terwijl wij vakantie vierden, veel geluidsoverlast.

• 7Zeer basic appartement18-10-2019

Te duur voor wat je krijgt

• kleinschalig
    • net buiten maar toch dichtbij chersonissos
    • zeer vriendelijke eigenaren
    • erg basic
    • te duur voor wat je krijgt
    • geluidsoverlast als je aan een kamer aan de straatkant hebt (bijv. nr. 11)
  • 9Jan en Jannie14-09-2019

Volgend jaar weer!

Eenvoudig maar schoon en ruim appartement. zeer vriendelijke eigenaar die het je graag naar de zin maakt. Het complex heeft 30 appartementen en ligt precies halverwege tussen chersonissos en koutouloufari aan een zeer steile maar rustige weg. We hebben hier een topvakantie gehad en gaan zeker nog eens terug.

• 8Gina11-09-2019

Fijn en schoon verblijf met heerlijke bedden.

Los Gigantes is hoger en lager wanneer je van a naar b wil. Je moet dus wel goed ter been zijn of kiezen voor taxi en bus

• 9Sabrina02-09-2019

Tot volgend jaar!! 👌🏼

Een gezellig complex dat door een lieve familie wordt gerund. Ze zijn der super behulpzaam niks is te gek! Ook mijn dochter van 5 jaar had het onwijs naar haar zin en wilde niet meer weg! Ook zeker aan te raden voor families met kinderen!!

Appartement Mareva info

• KoelkastBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar