Hotel Maragakis

GriekenlandKretaChersonissos

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Maragakis voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 31 reviews
+15/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.3VoldoendeScore uit 31 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

40 Reviews over Maragakis

• 7Ramon31-08-2012

Een echt jongeren hotel

Een echt jongeren hotel, aan het begin van de boulevard. Toen wij er nog waren zat er zelfs nog een disco onder het hotel. Wij hadden verwacht dat het onderdeel was van het hotel en dat het om een uur of 2 wel afgelopen zou zijn met de muziek, maar helaas gingen ze iedere nacht tot 7 uur door. De kamers waren prima en werden ook goed schoongemaakt, het personeel was onwijs chagrijnig. De prijs die wij destijds hebben betaald was veel te hoog voor wat we gekregen hebben. Hopelijk is het inmiddels wat beter geworden!

• 5Ricardo09-09-2011

Geen topper

Hotel ligt boven een discotheek wat ook te horen is op je kamer. Je hoorde van alles trillen op de kastjes door de bass die door het gebouw ging.

Pluspunt is wel dat we 's avonds nog wel mochten douchen ondanks dat we 's ochtends hebben uitgecheckt.

• 6Cheryl11-08-2009

perfecte ligging voor stapvakantie

we hadden zee zicht geboekt , bij aankomst dus geen zeezicht en een krap balkon. we zijn naar de receptie gegaan en 2 dagen later kwamen er kamers vrij en mochten we een nieuwe kamer uitzoeken. zee zicht en relax balkon. bedden werden verschoond als we er om vroegen. net zoals nieuwe handdoeken. ook hebben wij zelf wat schone handddoeken van de kar gepakt:D het eten is een stuk minder!! is te doen , maar na 3 dagen spruiten van de 6 heb je t ook wel gezien!! dus ook uit eten geweest. in het eten is vrijwel geen keus en alles behalve varierent.!! verder boeit t niet dat er geen zwembad is want je steekt de straat over en ligt op het strand!!! perfect!! Voor het stappen zit je PERFECT !! begin van de grote uitgaanstraat!! kan niet beter. wij hebben ons hier goed vermaakt !! en van maragakis beach hebben ze geweten dat wij zijn geweest :D

• 7marjon29-07-2009

echt een jongerenhotel

Hotel maragakis is een jongerenhotel in het centrum van Chersonissos, aan de boulevard en dus aan het strand. Er is helaas geen zwembad aanwezig. De airco werkt vaker niet dan wel, de balkons zijn klein. De lounge is gezellig, er staan 2 computers en een poolbiljart, personeel is vriendelijk en het eten is redelijk. Eten is in Chersonissos echter nooit een probleem, er zijn ontzettend veel goede en betaalbare restaurants en in tijden van kredietcrisis is een pita gyros ook niet versmaden (spotgoedkoop)

• 7joke22-07-2009

Geweldig!

Ik ben hier een aantal jaar geleden geweest.. Als je voor het stappen gaat.. de ligging is gewoon GEWELDIG!! nooit meer dan 10 minuutjes lopen en op 2 minuten ligt de amensia!! super gewoon!!

Wij hadden er toen ook geen ontbijt of diner bij.. Gingen broodjes bij de friet van piet halen, want die zit er 2 deuren langs!

• 7mark18-07-2009

was prima hotel alleen eten is niks

is gewoon een goed hotel heel dicht bij het centrum en aan de zee. je moet allen niet teveel van het eten verw8en

• 5J17-06-2009

fijne ligging

Maragakis ligt bij de zee en ook bij heerlijke eettentjes. Verder zit je in het centrum. Het mooie zwemparadijs is op 15 minuten loopafstand. Het hotel zelf is niet al te luxe, maar voor mensen die er neit veel zijn is dit een prima hotel en niet duur

• 5Nooit meer!17-01-2009

Nooit meer!!!!

Wij zijn hier afgelopen zomer geweest, en het was echt 1000x niks! Schoonmaken kennen ze daar echt niet! Wij moesten 5 dagen met 4 dezelfde handoeken doen (ook als je hier om klaagt gebeurt er vrij weinig).. Ons bed werd na 7 dagen een keer verschoond! EN we kregen GEEN airco waar we 10x om hebben gevraagd! Dus lekker zweten en savonds weer je gore bed in! De douchebak zat vol met zwarte plekken na 4 dagen! Het eten is ook niet te eten, wij gingen het elke avond proberen, maar op een gegeven moment maar elke avond uit eten gegaan! Dus dubbele kosten! Het personeel is vet chagerijnig! Kwa stappen is dit hotel wel uniek (wat alles weer een beetje goed maakt)! Maar er zijn meerdere hotteletjes in de uitgaans straat! Dus ik zou zeker voor een ander hotel kiezen!

• 8Janet en Ellis16-08-2008

Hardstikke goed te doen!

Mijn zusje en ik zijn net terug van Cersonissos en verbleven in dit hotel. Je wordt bij aankomst niet voor de deur afgezet, maar bij de hoofdstaat. Klein stukje lopen dus.. Bij aankomst werden wij vriendelijk ontvangen door een goed engelsprekende vrouw. Zij raadde ons aan een kluisje te nemen en dit deden wij dan ook tegen een kleine betaling. Ik gaf direct aan geboekt te hebben met zeezicht en dit kwam volgens aan helemaal goed! Dit was ook het geval! super mooie nette schone kamer met een groot balkon en zicht op zee. Het hotel ligt aan de zee en er is een leuk stukje strand direct bij het hotel! Het eten was iets minder. Je kunt er wel wat eten, maar is vaak hetzelfde aanbot en niet breed. Voor mensen die geen vis of vlees eten is er heel weinig. Je zit er middenn het uitgaanslevenn, maar dat vonden wij juist super:P 's nachts wel wat lawaai van zingende feestende jongeren tot s'morgensvroeg:S Starbeach is een behoorlijk stuk lopen.. kan je beter de taxi nemen...

• 3Vero28-07-2008

Nur für Partymacher!!!

Ein furchbares Hotel, die Zimmer sind dreckig und klein. Die Klima kostet extra, es gibt nicht mal einen Fön im Bad. Lärm bis 6 Uhr Morgens. Das Essen ist nicht genießbar. Der Strand ist höchstens 4 m breit und von der Länge ist er auch sehr überschaubar kurz und dazu noch verdreckt. Haben an einem Tag 20 Kondome gezählt. Es ist nur für junge Leute zu empfehlen, die nur auf Party machen hinaus sind.

Hotel Maragakis info

Building information