Hotel Maragakis

• Aan zee

40 reviews over Hotel Maragakis

• 7Ramon31-08-2012

Een echt jongeren hotel

Een echt jongeren hotel, aan het begin van de boulevard. Toen wij er nog waren zat er zelfs nog een disco onder het hotel. Wij hadden verwacht dat het onderdeel was van het hotel en dat het om een uur of 2 wel afgelopen zou zijn met de muziek, maar helaas gingen ze iedere nacht tot 7 uur door. De kamers waren prima en werden ook goed schoongemaakt, het personeel was onwijs chagrijnig. De prijs die wij destijds hebben betaald was veel te hoog voor wat we gekregen hebben. Hopelijk is het inmiddels wat beter geworden!

Gereisd met partner in augustus 2006

• 6Cheryl11-08-2009

perfecte ligging voor stapvakantie

we hadden zee zicht geboekt , bij aankomst dus geen zeezicht en een krap balkon. we zijn naar de receptie gegaan en 2 dagen later kwamen er kamers vrij en mochten we een nieuwe kamer uitzoeken. zee zicht en relax balkon. bedden werden verschoond als we er om vroegen. net zoals nieuwe handdoeken. ook hebben wij zelf wat schone handddoeken van de kar gepakt:D het eten is een stuk minder!! is te doen , maar na 3 dagen spruiten van de 6 heb je t ook wel gezien!! dus ook uit eten geweest. in het eten is vrijwel geen keus en alles behalve varierent.!! verder boeit t niet dat er geen zwembad is want je steekt de straat over en ligt op het strand!!! perfect!! Voor het stappen zit je PERFECT !! begin van de grote uitgaanstraat!! kan niet beter. wij hebben ons hier goed vermaakt !! en van maragakis beach hebben ze geweten dat wij zijn geweest :D

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 7marjon29-07-2009

echt een jongerenhotel

Hotel maragakis is een jongerenhotel in het centrum van Chersonissos, aan de boulevard en dus aan het strand. Er is helaas geen zwembad aanwezig. De airco werkt vaker niet dan wel, de balkons zijn klein. De lounge is gezellig, er staan 2 computers en een poolbiljart, personeel is vriendelijk en het eten is redelijk. Eten is in Chersonissos echter nooit een probleem, er zijn ontzettend veel goede en betaalbare restaurants en in tijden van kredietcrisis is een pita gyros ook niet versmaden (spotgoedkoop)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

• 7joke22-07-2009

Geweldig!

Ik ben hier een aantal jaar geleden geweest.. Als je voor het stappen gaat.. de ligging is gewoon GEWELDIG!! nooit meer dan 10 minuutjes lopen en op 2 minuten ligt de amensia!! super gewoon!!

Wij hadden er toen ook geen ontbijt of diner bij.. Gingen broodjes bij de friet van piet halen, want die zit er 2 deuren langs!

Gereisd in juli 2009

• 7mark18-07-2009

was prima hotel alleen eten is niks

is gewoon een goed hotel heel dicht bij het centrum en aan de zee. je moet allen niet teveel van het eten verw8en

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 5J17-06-2009

fijne ligging

Maragakis ligt bij de zee en ook bij heerlijke eettentjes. Verder zit je in het centrum. Het mooie zwemparadijs is op 15 minuten loopafstand. Het hotel zelf is niet al te luxe, maar voor mensen die er neit veel zijn is dit een prima hotel en niet duur

Gereisd met partner in juli 2008

• 8julia16-07-2008

Ligt dicht bij het centrum. De disco is wegens geluidsoverlast gesloten. Van het eten hoef je geen culinair hoogstandje te verwachten maar slecht is het zeker niet hoor! Voor ieder eigenlijk wat wils, want het is in buffetvorm dus je kunt zelf kiezen. De service is goed. Onze badkamer was elke keer heel vies en toen vroegen wij om schoonmaakspullen in plaats daarvan kwam er elke dag iemand onze badkamer schoonmaken. Als je je mond maar opentrekt wordt je gewoon vriendelijk geholpen. Prima hotel dus!

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 10Linda Lokhorst14-07-2008

Was echt geweldig,

Het hotel was super leuke mensen, Werd metteen geholpen als je iets niet wist.. En voor jongeneren is het hotel helemaal goed!! Wij hadden het super naar ons zin en zouden zeker weer terug gaan

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 7Daniëlle Smeets03-09-2007

Wij zijn van 15 t/m 26 juli 2007 in dit hotel geweest. Het is geen hotel met grote luxe, maar wel schoon. Als je voor een ondernemende vakantie gaat dan is dit hotel prima. De ligging is centraal, het buffet was niet uitgebreid maar wel van goede kwaliteit. Airco hebben we, ondanks de hittegolf, niet gebruikt. Het water in de douche was meestal koud. Maar met die hitte hadden we daar geen problemen mee. Als je veel dagen in je hotel wilt doorbrengen, dan kun je beter voor een andere accommodatie met meer sterren gaan.

Gereisd in september 2007

• 3D. van der Stelt30-08-2007

ik was diep geschokt toen de vakantie achter de rug was. het is totaaal niet geworden van wat ik er verwacht had, we werden overgeplaats op de laatste dag naar een ander hotel nou dit was waardeloos we hadden niet eens een zwembad en met 40 graden moet je toch wel even kunne zwemmen. ik vindt het zo erg dat ik zo hard gewerkt heb en dit gekregen heb. wilde me vriendin verassen met een mooie vakantie nou dat is niet gelukt. we hebben een vergoeding van 53 euro gehad maar dat is niks van wat we hadden kunne hebben. ik hoop van harte op een vergoeding voor deze zeer tegengevallen vakantie, mvg danny van der stelt

Gereisd met partner in augustus 2007

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• WatersportSurfen
  • BuitensportenGolfbanen, Paardrijden