Géén boekingskosten

Hotel Lovely Holidays

GriekenlandKretaChersonissos

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Lovely Holidays voor je op een rij gezet:

6VoldoendeScore uit 9 reviews
+10/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6VoldoendeScore uit 9 reviews
  • 6Waardering

• Airconditioning

10 Reviews over Lovely Holidays

• 6Gianni18-08-2017

Chagerijnige Bazin

Het hotel is opzich prima. Daarnaast is de ligging ideaal, alles is op loopafstand. Al is de bazin nogal gauw boos en onvriendelijk. Tegen mij deed ze altijd aardig. Maar tegen vrienden van mij als die even langskwamen omdat ik bijvoorbeeld moest omkleden werd ze al gauw onvriendelijk en vroeg ze boos wat ze hier deden. Dat vond ik toch erg appart, hou er dus rekening mee dat bezoek niet gewaardeerd wordt.

• 5Nicolas02-08-2015

Grauenhaft.

Lage der Unterkunft, Umgebung: An sich hat das Hotel eine sehr gute Lage. Es liegt ca. 50 m von der Hauptstraße entfernt und 100 m zur Strandpromenade.

Ausstattung: Das Zimmer hat eine sehr alte, marode Ausstattung. Ein Kühlschrank ist im Zimmer vorhanden. Klimaanlage kostet 6 € pro Tag extra, Safe 1 € pro Tag. Es gibt keinen Fernseher!

Sauberkeit: Es wird alle 2 Tage geputzt vom Besitzer. Der Teppich in unserem Zimmer hatte überall flecken und es hat richtig muffig gestunken im Zimmer. Wir mussten 24 h das Fenster offen lassen, damit es aushaltbar war.

Freundlichkeit des Personals: Personal gibt es keines. Lediglich das Besitzerehepaar. Sie ist sehr bemüht um die Gäste, ihm ist eher sehr vorsichtig über den Weg zu laufen.

Qualität der Verpflegung: Es gibt nur Frühstück. Jeden Morgen das selbe! Kein richtiges Brot, lediglich Baguette. Käse und Schinken. Das wars. Kaffee sehr wässrig.

• 2Manfred04-08-2013

Unfreundliches altes Ehepaar.

Nicht zu empfehlen. Nie wieder!!

Kein Tv auf den Zimmern, keine richtige Dusche,, keine Klimaanlage

• 2Alex Cubbi27-07-2013

Schlechtester Urlaub meines Lebens

Liebe Urlauber !!!

Ich möchte euch vor diesem Hotel explizit warnen!!

Den Anfang meiner Rezension möchte ich damit machen, dass wir sehr unfreundlich Empfangen wurden. Wir wurden sehr scharf attackiert und mit vielen Vorurteilen überhäuft. ( Deutsche sind "laut, aggressiv und machen alles kaputt)

Da die Zimmer in einem sehr schlechten Zustand sind ( sehr alte Ausstattung), viel beim aufschließen ein Teil von der Tür ab.

Da die Deutschen natürlich "Randalierer" sind, wurden wir beschuldigt sie mit Absicht beschädigt zu haben.. Anschließend forderte man von 150€ für eine neue Tür. (Keine Rechnung) Als wir dieses Angebot nicht angenommen haben, drohte man uns mit der Polizei und dem rausschmiss. Die kleineren Sachen wie dem schlechten Frühstück und der eher bescheidenen Lage möchte ich nicht weiter erläutern.

Ich werde dieses Hotel sicherlich nicht mehr buchen. Es gibt hier massig Hotels die nicht ausgebucht sind, somit appeliere ich an Sie, auf ein anderes zurückzugreifen.

• 9Lourens31-07-2011

Gastvrij, vriendelijk, behulpzaam hotel

Voor degene die op zoek is naar de juiste prijs/kwaliteit is dit een goede keus. Hotel is sinds kort weer volledig in de verf gezet en is keurig onderhouden. Hotel, kamers zijn zeer netjes en de kamers tegen een kleine meerprijs voorzien van een perfect werkende airco. Kamers zijn klein, maar het is hier toch buitenleven. Door de ligging mogelijkheid met seaview. De ligging is super, op letterlijk loopafstand van het drukke uit gaangs gebied van chersonissos. Terug op je hotel kamer merk je niets meer van deze drukte. Vlakbij het gelegen stalida met zijn ruime mooie zandstrand met ligbedden is dit een heerlijk aan te raden hotel. Een nadeel: het ontbijt is helaas niet in vergelijk met de rest van dit hotteletje. Geen probleem voor weinig kan je prima ontbijten in de buurt.

• 8Sascha & Simon23-07-2011

Toller Aufenthalt

Ein kleines, sehr sauberes Hotel welches absolut zu empfehlen ist! Wer wenig wert auf Luxus legt und dafür mehr auf Gastfreundschaft und familiäre Atmosphäre ist hier absolut richtig aufgehoben. Das Haus wird von einem älteren griechischem Ehepaar geführt welches sämtlichen Service selbst übernimmt. Tägliche Reinigung der Zimmer sowie ein einfaches, aber ausreichendes Frühstück inbegriffen. Im Haus selbst sind ausschließlich deutschsprachige Gäste zu finden, welches eine nette Abwechslung zum Rest von Chersonissos ist.

Lage Sehr zentral, in einer Seitenstraße gelegen. Kein Lärm der Hauptstrasse zu hören und nur ca 50m Meter bis zum Meer. Der Nächste Strand ist nur ca 200m entfernt und die zahlreichen Bars und Tavernen sind auch in unmittelbarer Reichweite.

Zimmer Einfach aber sauber. Alle Zimmer mit Meerblick. Kleiner Balkon. Klimaanlage gegen Aufpreis. Kühlschrank mit inbegriffen.

• 6onbekend17-08-2010

oke

het was een oke hotel klein maar wel een fijne ligging douche is erg klein ontbijt was niks. mensen waren erg vriendelijk totdat ik iemand mee nam dat werd niet echt gewaardeerd. dit werd me dan ook heel erg duidelijk gemaakt

• 9thamara11-10-2005

Ook ik vind dit hotel een absolute aanrader! Ik heb het hier erg naar mijn zin gehad met een vriendin (beide 18).

Het is een net, klein maar toch gezellig hotel. Het uitgaansgebied ligt op loopafstand evenals star beach. De baas en bazin zijn super vriendelijk, alhoewel ze niet zo goed waren in het Engels. Het is absoluut een rustig hotel waar niet veel te beleven valt. Maar in Kreta hoef je je niet te vervelen!

Nadeel was dat je voor het zwembad een stukje moest lopen. Ook wij vonden het ontbijt niet denderend. Een tip is ook om extra handdoeken mee te nemen, wij moesten soms 4 dagen met ieder 2 handdoeken doen.

Zeker weten dat ik daar nog eens mijn vakantie ga houden!

• 8Suzanne25-08-2005

Inderdaad een erg net hotel. Gunstige ligging t.o.v. strandjes en uitgaansgebied. Elke dag schoonmaak (wel vervelend was als je wilt uitslapen na 't stappen, we werden gewoon 't bed uitgehaald) Helaas stelde 't ontbijt niet veel voor. Verder 'n aanrader. Ga alleen niet naar de supermarkt op de hoek! Onbeschofte mensen daar.

• 8Lisette03-08-2005

Ik vond het een erg schoon en netjes hotel. Er is een balkon en een koelkast, wat wel erg handig is. Ook is er een mogelijkheid van erconditioning. Het personeel is ook erg vriendelijk en behulpzaam. Dit hotel vind ik zeker een aanrader.

Hotel Lovely Holidays info

Het complex