Appartement Krits

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag28°24°
Appartement Krits

We hebben een aantal aanbieders voor Krits voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl
Traveltroef
Traveltroef

1 review over Appartement Krits in het Nederlands

Super

Edwin
4-8-2015

We zouden eigenlijk in een ander hotel verblijven, maar door een dubbele boeking zijn we bij Appartement Krits geplaatst. Achteraf helemaal tevreden mee! Leuk, kleinschalig hotel met vriendelijk personeel, gezellige gasten en eigenaar Manos die je elke avond gratis volgooit met zijn zelfgestookte raki ("one for the road, one for the fun"). Zelfs gasten van andere hotels kwamen hiervoor graag even langs Krits.

Overdag kun je jezelf hier prima vermaken. Er is een zwembad, pooltafel, bar en terras waar je wat kunt eten/drinken. Er is gratis WiFi, maar werkt eigenlijk alleen in lobby (of met je telefoon half hangend over het balkon). De supermarkt zit meteen tegenover het hotel en Starbeach is 5 minuten lopen. Naar de strip is het ietsjes verder lopen, maar ook goed te doen. Uiteindelijk een hartstikke mooie vakantie gehad!

Gereisd Met vrienden in juli 2015

Appartement info

• VerzorgingHalfpension
  • De staf spreektEngels

• ZwembadBuitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts

• AdresAg. Konstantinou 70014(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Krits in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Krits zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.