Appartement

58 reviews over Appartement Konstantinos in het Nederlands

Prima appartement!

Stijn van Merkestein
8-8-2011

Ben met 5 vrienden hier geweest. Prima, netjes en rustig appartement met een heerlijk zwembad. De eigenaar (Andreas) is streng, maar als je hem te vriend houdt een geweldige gozer waar je best mee kan lachen!

Eten bij het appartement is niet heel bijzonder, maar het restaurant Crystel zit op 5 min lopen, daar kan je heerlijk eten!

Voordeel is dat het op loopafstand van StarBeach zit. Wel ver buiten het centrum, maar met de taxi ben je daar zo. Kost je 7 euro per keer, omgerekend dus een euro per persoon, echt heel goedkoop!

Kortom, rustig, netjes appartement met een relaxt zwembad. Echt wel een aanrader, wij zouden volgend jaar hier zo weer heen gaan!

Gereisd met vrienden in juli 2011

Prima vakantie!

Debbie
6-2-2011

We zijn hier met onze dochter van 1,5 geweest, op zich was het leuk, maar het nadeel is dat ze daar nergens los kunnen lopen. Overal zijn trottoirs van 3 of 4 tegels breed en voor je helemaal aan het einde van de boulevard bent, ben je best een stukje verder gelopen (ook wel lekker om er even uit te zijn ;))

Zwembad was echt superkoud, maar met Starbeach om de hoek is dat geen probleem.

Geen andere mensen met jonge kinderen toen wij er waren, vooral oudere mensen, maar ook die zijn erg aardig ;)

Gereisd met jonge kinderen in september 2008

goeie plek

francis
25-10-2010

het was goed te doen, alleen de inrichting niet veel van verwachten.

Bedden waren wat hard. personeel wel heeeel erg aardig.

Zwembadje was ook wel goed , dicht bij een supermarkt. Let op trap niet in de lokkertjes die op straat staan meisjes/jongens die je iets laten krassen/ doen alsof je iets hebt gewonnen en dan een taxi voor je te betalen. en je in een resort willen rondlaten kijken, wij waren erin getrapt kostte ons 4 uur wachten!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Uitstekend appartement voor deze prijs!

Ellen Zomer
21-9-2010

Wij zijn 15 dagen met onze dochter van anderhalf bij Konstantinos geweest. Gelukkig buiten het hoogseizoen, dus weinig last van het uitgaansleven. Op loopafstand v an Star beach en om de hoek zit een supermarkt: ideaal. Het complex is totaal niet gericht op kinderen, maar het personeel is erg lief en ze denken met je mee. Er zijn kinderbedjes, maar we hebben een extra matrasje gevraagd. Het kinderbadje is veel te diep voor kleine kinderen, we hebben zelf een opblaasbadje gekocht en dat probleem was opgelost. We hebben ook gekookt op de kamer, hoewel dat wel een uitdaging was met een zeer beperkte keukeninrichting. Er is trouwens geen waterkoker aanwezig. Kortom: geen vijf sterren complex, maar het was schoon en netjes, vriendelijk personeel en prima ligging. En dat voor deze lage prijs.

Gereisd met jonge kinderen in september 2010

Voor mij nooit meer

sanne
22-8-2010

Ben net terug, was daar met een vriendin.

bij aankomst was meteen de douchekop stuk en de wc.bril lag er los op. Dit werd snel gemaakt...

Vrij klein allemaal en doordat we op de begaandegrond zaten hadden we regelmatig kakkerlakken overal in de kamer! erg smerig... Ze beloofde er iets aan te doen maar deden niets... We kregen bij aankomst 3 handdoeken en er werd verteld dat er om de dag werd schoongemaakt... Niet dus!! ben naar 2 dagen zelf gaan vragen om schoonmaak, dat betekend 2 nieuwe handdoeken, schoone vuilniszakken en je laken werd half over je bed gegooid. Uit eindelijk niet schoongemaakt die week, 7 handdoeken gehad en geen schoon beddengoed. Bar man is wel aardig als je er tegen kunt om hele dag oversexte opmerkingen te horen... meer komt er niet uit! Kamer is erg gaar en oud, dat is nog neit zo erg als het maar schoon zou zijn...

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Goed appartement

Marli
19-8-2010

Ligging is erg fijn. 20 meter van supermarkt waar je werkelijk alles kunt halen. 3 minuutjes lopen naar Starbeach. Naar centrum wel iedere keer een taxi gepakt (€7). Mooi zwembad erbij, en een gezellige bar. Appartement zelf is wel klein, maar opzich goed te doen. Badkamer was wel klein . Douche was verstopt en douchekop spoot water tegen de muur in plaats van op jezelf. Maar dit hadden we ook vrij snel opgelost. Airco en kluis aanwezig (wel apart betalen). Andreas moet je zeker te vriend houden anders kun je niks meer maken, maar op zich aardige gast. Er is ook de mogelijkheid om te internetten. Wel 1 kakkerlak gehad maar dat kwam wrs doordat we op de begane grond zaten! ;)

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Eens maar niet meer!

nathalie
22-7-2010

Waren met 2 vriendinnen op vakantie, erg gehorig en veel lawaai. Douche

liep continue over. Schoonmaak op verzoek. Vriendinnen in nabij gelegen

appartement mochten niet op de kamer (ook niet om even te kijken).

Bewaking was optimaal!

Gereisd met vrienden in juli 2010

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Nettie
28-6-2010

Het is een prima appartementencomplex. De ligging is centraal. Op loopafstand van Star Beach en de restaurants. Ook naar de bergdorpjes is de afstand goed te lopen. De inrichting is echt Grieks. Sober maar goed genoeg. Er zijn weinig mensen die koken in het appartement, dus waar zeurt men over. Met de nieuwe barbezetting (Maria tot ongeveer drie uur en daarna Andreas, die het tot in de kleine uurtjes heel gezellig maakt) is het ook aan het zwembad prima vertoeven. Mijn ervaring is dat het er gewoon gezellig en dat is toch het belangrijkste. Ook de BBQ was dit jaar goed. Prima eten en met veel zorg klaargemaakt.

Gereisd met partner in mei 2010

Keiharde afrader

Rick
15-4-2010

Hier moet je echt niet heen gaan. Afgelopen zomer geweest met acht jongens, was helemaal niks. Appartement kan je niet eens in lopen zo klein is het. Balkon kan je met 2 personen op, dan is die vol. Badkamer kan niet eens op slot. Deuren waaien heel de dag door dicht door het gehele appartement, dus telkens harde klappen. IN de douch zat een stopcontact, dus als je een opkikker nodig heb, zeker hier gaan douchen. Wij hebben 10dagen lang maar bij het zwembad gedoucht (IJSKOUD!!)

enige pluspunt is hier dat de supermarkt op 20m afstand zit en dat starbeacht op 50m afstand zit.

toch zou ik maar wat anders zoeken dan dit.

Gereisd met vrienden in juli 2009

Bij gebrek aan beter, kan het nog

Ferry Gouwens
19-8-2009

Qua ligging is dit appartement echt ideaal, dat is het grootste pluspunt van allemaal. De grootste struikelblokken zijn echter het schoonmaken (1 keer in de 12 dagen dat we er waren) en de beperkte ruimte die beschikbaar is om te leven. Het personeel is in principe de beroerdste niet, maar het gebrekkige Engels kan nog wel eens voor miscommunicaties zorgen. Service viel beetje tegen, want de beste man achter de bar belde de taxicentrale pas 20 min. nadat wij ons verzoek hadden ingediend.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Konstantinos in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Konstantinos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.