Hotel King Minos Palace

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag24°17°
Hotel King Minos Palace
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor King Minos Palace voor je op een rij gezet:

32 reviews over Hotel King Minos Palace in het Nederlands

Met vrienden

Leuk hotel

syl
1-8-2018

Een leuk hotel gelegen niet ver van centrum . De kamers zijn simpel maar wel schoon. De matrassen zijn wel veroudert een heel hard .De personeel is heel vriendelijk en behulpzaam . Het zwembad is groot en er zijn genoeg ligstoelen aanwezig . Het strand is ook gelegen naast het hotel . Het eten is lekker en er is voldoende afwisseling . Elke tweede dinsdag wordt er ook een Griekse avond georganiseerd met typisch regionale gerechten. Het is alleen jammer dat er moet extra voor betaald worden . Animatie is er eerder matig . Er is meer te doen in de stad dan in het hotel s avonds .

Aanrader : Jeep Safari georganiseerd door een Nederlandse koppel (met een Barbecue)

Tip : boek de uitstappen in de stad , niet in het hotel van de reisbiuros

Super tijd gehad

Jansen
28-8-2017

Super hotel op een heuvel gelegen. Strand dichtbij! Starbeach op 5 minuten afstand en centrum zelf 15 minuten lopen. Maar is geen probleem omdat je door een levendige omgeving loopt met veel winkeltjes. en barretjes.

Personeel bij dit hotel is met 1 woord geweldig. Staan altijd voor je klaar en voelen goed aan wanneer je zin heb in een praatje of niet. Animatie is goed geregeld en er is elke dag wat te doen aan het zwembad en savonds in de poolbar. Griekse avond is een aanrader! Animatie werd/word deze zomer geregeld door Kevin (nederlander) Geen stress en zeker niet opdringerig als het gaat of je mee wil doen met een spel aan het zwembad.

Het eten is goed net zoals de vriendelijke bediening in het restaurant.

Alles word goed schoongehouden in hotel/kamers.

Wij hadden een kamer met zeezicht, dit is zeker aan te raden.

Zwembad is groot en mooi.

Aanrader: Huur een auto en ga leuke stadjes, baaitjes af.

Oud chersonissos op paar minuutjes afstand met auto/taxi te bereiken.

Erg lekker eten in griekse stijl op een mooi leuk pleintje. Even wat anders dan het Commerciële gebied van Chersonissos.

Conclusie: Zeer mooi/goed hotel, met super personeel.

Fantastisch hotel!

Monique
31-7-2017

In dit hotel wordt de gast nog gewaardeerd, niets is teveel moeite voor het voltallige team. Het team doet er alles aan om de gast een onbezorgde een fantastische tijd te geven in het hotel.

Het hotel is superschoon, heeft een groot zwembad en ruime kamers die iedere dag schoongemaakt worden.

De sportactiviteiten en de avondanimatie verzorgd door animator Kevin zijn top! Veel gelachen en plezier gehad met de shows en tijdens de activiteiten.

Ook de ingehuurde animatie shows zijn de moeite waard! en de door het hotel georganiseerde BBQ night is zeer aan te bevelen.

Het eten is heel goed van smaak en temperatuur en voor iedereen is er wel wat te vinden bij het buffet, de toetjes zijn ook zeker een aanrader.

Bij het ontbijt wordt de koffie en thee aan tafel geserveerd en de bediening is vlot en zeer vriendelijk. Speciale wensen zijn geen probleem dus vraag het gerust als u iets anders wilt.

Wij gaan zeker nog een keer terug naar dit hotel !

D-reizen

Mooi hotel! Goed eten en vriendelijke mensen!

Berthine
13-8-2016

Goed hotel en goede prijs kwaliteit verhouding.

Wij zijn met ons zoontje van 1 geweest en het nadeel was dat je met de kinderwagen niet overal langs kon ivm trappen en geen lift naar bepaalde gedeeltes.

Maar verder echt top! Goed eten en hele vriendelijke mensen. Ze willen echt alles voor je doen!

Super hotel prachtige ligging mooi strand

Nicolle
26-7-2016

Net terug van een 12 daagse vakantie met onze zoon van bijna 17. Het hotel is mooi met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De kamers zijn groot genoeg. Pluspunt:: er staat een klein koelkastje op de kamer waar je wat drinken in kwijt kunt. Je kunt van het hotel badlakens voor het zwembad of strand handdoeken meekrijgen (tegen € 10,- borg). De borg krijg je terug als je de vuile handdoeken inlevert. Het kost je dus helemaal niks en je hebt telkens een schone handdoek. Prima service en scheelt je dus weer in de bagage. Minpunt : In de kledingkast ontbreken legplanken, en op het balkon/zitje zou een wasrekje (voor de badkleding ed.) wel handig zijn.Het strandje is op 5 min. lopen en als een v.d. weinige stranden in de buurt geheel zand stand. Wij hadden waterschoenen mee maar dit is bij dit strand niet nodig. Het zwembad (zoet water) v.h. hotel is ook zeer mooi, groot en diep. Er zijn altijd beschikbare ligbedden. Het eten is elke avond zeer uitgebreid en lekker. Ontbijt is ook goed. Enige minpunt (en dat is wat onze zoon betrof) het feit dat er (bijna) geen Nederlanders zijn in dit hotel. Het hotel is voor 90% bezet door Duitsers. Rest door Engelsen, Fransen, Nederlanders en Russen.

Tips: heerlijk (en zeker niet duur) eten tussen de middag bij Meltemi (naast het strandje voor het hotel). Boottochtje met bbq (via het hotel) voor € 25,- p.p. aanrader. Auto gehuurd via het hotel was prima geregeld.

Zeer goed hotel

bogaerts
25-6-2016

zeer aangenaam hotel en al het personeel is zeer vriendelijk.

hotel licht wel op een heuvel en is niet zo geschikt voor minder mobiele mensen.

zeer lekkere maaltijden en de kamers zijn volledig in orde, de badkamer mag wel een beetje vernieuwd worden.

Voor de 5e keer naar dit hotel.

Marianne
21-9-2013

Een prachtige lokatie, iets uit het centrum.

Heel behulpzaam en vriendelijk personeel.

Goed buffet, kamers worden goed schoongemaakt.

fantastisch

mamaseke
22-8-2012

Prachtig hotel, prima ligging, erg vriendelijk personeel, zeer behulpzaam en heerlijk eten.

Super hotel beetje uit de drukte!

Rogiers
17-11-2011

Samen met 3 vrienden in dit hotel verbleven van 5-14 augustus 2011. (wij zijn allen 25 jarigen). Bij aankomst meteen een positieve indruk. Het hotel is verzorgd en straalt een typische Griekse sfeer uit. Het ligt op een helling, ongeveer een 15 min stappen van het centrum van Chersonissos. Leuk hieraan is dat je de drukte zelf opzoekt wanneer jij wil.

Zeer vriendelijk personeel bij zowel receptie, poolbar als restaurant. Doen echt alles om op je vragen te beantwoorden en springen in waar nodig. Vlotte bedienning!

De kamers zijn wat ouderwets, weinig kasten en simpelere badkamer maar proper en voldoende. Wij zaten op de gelijkvloers met een super leuk terras en uitzicht op de tuin en zee.

Het restaurant is verdeeld in een binnen en buitengedeelte. Buiten is super gezellig, binnen is gewoner. Buffetten voldoende gevarieerd en kwaliteit van het eten is zeer goed. Voldoende variatie.

Zwembad is groot genoeg, voldoende ligbedden en een heel toffe poolbar. Super vakantie gehad!

Voor herhaling vatbaar!

Danny
9-6-2011

Hotel King Minos Palace was heel goed naar mijn zeggen,

het lag wel wat ver van de uitgaansgelegenheden af, dat was toch wel een ruim half uur lopen maar wilde je naar Starbeach dan was je daar in 10 minuten.

Persoon was zeer vriendelijk en ook de animatie dat er was sprak goed Engels.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel King Minos Palace in Chersonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel King Minos Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.