Appartement Kastri Village

Meer appartement info

24 reviews over Appartement Kastri Village

• 6Suus26-07-2010

Leuke vakantie gehad

Bij aankomst viel het appartement erg tegen. na dit aangegeven te hebben kregen wij direct een andere aangewezen die wel ruim genoeg was voor 4 personen. Kamers waren niet bijzonders maar goed genoeg. Eigenaar was aardig. Zwembad was heerlijk.

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 7Claudia11-07-2005

Wij zijn met een groep van 4 meiden in augustus 2004 in Kastri Village geweest. Het was voor ons een tegenvaller, De app. zijn niet modern, je slaapt op een betonnen blok en een matras. Wij waren op basis van logies, Tropical een tentje naast het app. heeft ons iedere dag voorzien van heerlijk eten! De ligging is prima, meteen in het centrum. 's Avonds willen ze je vaak naar binnen lokken dmv een gratis shot. NIET geloven, je loopt naar binnen en dan zijn de proppers foetsie. Een leuke bar is New York en als disco Camelot. De barmannen van New York zijn super. een geweldig mooie tijd gehad! Het app. is prima wanneer je er alleen slaapt. Het zwembad is oke. De eigenaar is een vervelende man, hij heeft een hond die hij af en toe zo het zwembad in schopt. Hij denkt dat hij mooi is, en alles kan maken. Verder heb je geen last van het personeel en de baas zelf, je kunt je eigen gang gaan.

Gereisd in juli 2005

• 7Cor en Greetje08-06-2005

Wij zijn in Juni 2004 geweest. Het appartement waar wij in zaten viel vies tegen. We zaten beneden. Dus geen balkon. Door het raam keek je tegen een muur. In de koelkast paste niet eens een fles water. Maar ach, voor de rest slaap je hier alleen maar. We hadden alleen logies dus hoe het eten hier was weet ik niet. We hebben altijd buiten de deur gegeten en dat was altijd prima. Ondanks het slechte appartement hebben wij ons prima vermaakt. Ik wil wel weer terug maar dat doen we niet. 22 Juni dit jaar gaan we naar Turkije. Elk jaar iets nieuws ontdekken. Avontuur noemen ze dat! Groetjes en veel plezier.

Gereisd in juni 2005

• 7daan13-04-2005

Wij zijn oktober 2004 naar Kastri Village geweest. Het appartement was prima, weinig op aan te merken eigenlijk, behalve dat we de matrassen op de grond moesten proppen omdat er enkel eenpersoonsbedden waren. Verder denk ik dat dit een appartement is vooral voor jongeren. Totaal niet geschikt voor gezinnetjes met kleine kinderen of ouderen! Wij vonden het wel ok, vooral de relaxte sfeer aan het zwembad.

Gereisd in april 2005

• 9marwie27-02-2005

t app is egt super! we ware er vorig jaar en hebben echt de tijd van ons leven gehad! leuke bar; aardige eigenaar; alles mag (behalve snachts zwemmen en kotsen in t zwembad, ja dan is t logisch dat je je borg niet terug krijgt)! je kan leuk van t ene app naar het andere door over de balkonnetjes te klimmen! snachts de deuren open slaan van andere appartementen en natuurlijk sochtens de nieuwkomers wakker bellen om te zeggen dat t ontbijt klaar staat! je zit vlak bij de bio bio, een super tent met leuke nederlandse barmannen!! overdag kan je heerlijk bij t zwembad ligge of gezellig gaan betje ballen met de eigenaar! iedereen is heel close; behalve de mevrouw van de receptie! dat is echt een vervelend persoon! Ook de zoon van de eigenaar is heel lief! als je je sleutels bent vergeten mag je altijd binnen zitten! Alleen niet je teenslippers laten liggen want dan word de eigenaar jaloers!

Gereisd in februari 2005

• 10Boef01-02-2005

Helemaal top, ik kom hier reeds 8 jaar!

Gereisd in februari 2005

• 5Bertus14-01-2005

Slecht eten. Irritante eigenaar. Ik sluit mij aan bij Budel!!

Gereisd in januari 2005

• 4Budel10-01-2005

Het was gewoon ronduit slecht wat we hier voorgeschoteld kregen m.b.t. all-inclusive....de eigenaar was een ramp en probeerde ook nog onze borg á2000 euro in te vorderen,eten was niet bepaald goed....het was gewoon slecht!!en redactie,ga nu niet weer meningen met kritiek verwijderen want zo krijgt niemand een eerlijk beeld van hoe het er nu echt aan toe gaat!!

Gereisd in januari 2005

• 8sam28-12-2004

Hooi, wij zijn vorig jaar , 2004, hier geweest. Echt helemaal fantastisch!!! Direct aan strand (wel wat smal) en bij de uitgaansstraat (40 meter lopen ofzo)!! De appartemensen zijn groot en schoon, aardig personeel! Echt een aanrader voor iedereen die komt om te zonnen en te stappen en toch nog rustig te kunnen slapen 's nachts (of 's ochtends)!!!

Gereisd in december 2004

• 8Elmara14-12-2004

We komen hier al een paar jaar en het is echt fantastisch. De eigenaar is helemaal leip, loopt de hele dag in z'n zwembroekie maar hij vindt alles goed. Kreta 2005 kek kek

Gereisd in december 2004

Appartement Kastri Village info