Appartement Kassavetis

Appartement Kassavetis
6,7

19 tips over Appartement Kassavetis

Ellie Hoekstra, 18-5-2015

Loop lekker via de boulevard naar Starbeach, zo'n 3 kwartier lopen. Er is een mooi zandstrand.

Wij hebben ook genoten van Palmbeach, lekker chillen op 200 meter lopen vanaf het hotel aan de boulevard!

roos, 17-1-2015
Boek een kamer met zeezicht! Veel mooier uitzicht over de strip en de zee.
Sandra, 15-9-2014
Tip was onze vervangende accomodatie, wat een camping was met geweldige kleine huisjes aan t water, caravan Taverna,check it out !

We hebben een aantal aanbieders voor Kassavetis voor je op een rij gezet:

kim, 30-8-2014
kim, 30-8-2014
je moet proberen alle traditionele gerechten en ga naar Knossos ook .. er zijn zo veel goede plekken die u kunt bezoeken .. het hotel was gewoon perfect en vooral het personeel (giota) .. we love you....
Mark de Jong, 14-8-2014

GA HIER NIET MEER HEEN.

DE FOTOS DIE JE ZIET ZIJN VAN 6 JAAR GELEDEN

kim , 20-7-2014
quad rijden is zeker een aanrader. starbeach moet je ook zeker gezien
evi, 20-7-2014

De buurt verkennen met een quad.

andere oude Griekse dorpjes bezoeken is zeker de moeite

lore, 20-7-2014

dagje toeren met de quad.

hotel is meer geschikt voor jongeren

lore, 20-7-2014
dagje rondrijden met de quad.

We hebben een aantal aanbieders voor Kassavetis voor je op een rij gezet: