Tijdelijk €25 aanbetaling

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Op het Griekse eiland Kreta bij Chersonissos vind je Kassavetis. Een appartementencomplex waar je regelmatig van schone handdoeken en beddengoed wordt voorzien. De appartementen beschikken ook over airco. ‘s Ochtends kun je aanschuiven bij het ontbijtbuffet. Appartement Kassavetis ligt dichtbij het strand en het uitgaansgebied.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

222 Reviews over Kassavetis Center

• 9Wout Tibbe14-01-2022

Niks te klagen

Fijne accommodatie voor een zakelijk reisje naar kreta. De ligging was perfect, en afgezien van de zaadvlekken die ik in het gordijn heb gelost was het appartement erg hygiënisch. Voor iedereen een aanrader!

• 9Natuur
  • 8Wout Tibbe14-01-2022

Fijne accommodatie

Geweldige accommodatie voor een zakelijke reis naar Kreta. afgezien van de zaadvlekken die ik zelf op de gordijnen heb gelost was het zeer hygiënisch. Kan het aan iedereen aanraden!

• 8Natuur
  • 7Bart09-10-2019

Mooie omgeving en eind september nog mooi en warm.

Mooi simpel verblijf, personeel zeer vriendelijk anders dan in eerdere reviews.

• 8Annemiek26-09-2019

Voor de prijs die wij betaalde, een prima verblijf

Groot complex met zeezicht appartement los van het grote complex, los van het zwembad. Zeezicht zit in de haven, boven de clubs. Neem oordoppen mee. Wij vonden het gezellig om aan de haven te zitten en zo konden we lekker mensen kijken, kleine strandjes zijn ook in de buurt. Bedden waren prima, Hygiene was ook goed. Keuken is zeer matig, je moet niet verwachten er te kunnen koken. Nauwelijks bestek en keukengerei.

• 5Robin15-08-2019

Nooit meer

Het appartementencomplex heeft een prima ligging! Het is 1 minuut lopen naar het uitgaansgebied. Het appartement zelf is simpel maar wel oke. Als je van lang douchen houd zou ik er overigens niet heen gaan aangezien je de douchekop in je hand moet houden en je wilt bevriezen (meer koud als warm water). Wij verbleven 1 week hier en hebben geen 1 keer schone lakens en handdoeken gekregen. We zijn zelf maar gaan vragen of we een paar handdoeken mochten. Ook moesten we vooraf 100 p.p borg betalen wat wij al redelijk veel vonden maar bij het verlaten van de accommodatie kregen we €70 van de in totaal €200 borg niet terug. De reden die ze hiervoor gaven was dat we de handdoeken vies hadden gemaakt (wat meestal logisch is). En het beddengoed vies was(wat ook niet gek is als je het een week niet krijgt) wij waren hier dus nog al boos om maar de receptioniste negeerde ons volledig en was niet bereid een oplossing voor ons te vinden.

• 2Guus06-08-2019

Doe jezelf een plezier en ga hier NIET heen!

wil jij ook slapen in een sauna? Dan moet je vooral hier zijn. Ligging is goed voor uitgaan, maar daar moet je heel wat voor over hebben. Wasbak verstopt waar ook nog eens stukkies kots uit de put kwamen. Matrassen uit de prehistorie, en de SOA’s kwamen nog net niet uit het matras gevlogen. Airco konden we ook vergeten en er werd geen malle moer aan gedaan. Bijna onze borg kwijt omdat we een paar druppeltjes water naar beneden lieten vallen. Van alles was kapot waar ze ons nog de schuld van wilden geven en de kamers zijn nog net niet kleiner als me WC thuis. Kortom, nooit van me leven meer hierheen.

• 2Cas van den Berg03-08-2019

slecht hotel

onvriendelijk personeel, je portemonnee word bij aankomst al gelijk leeg getrokken met de borg die je moet betalen. Kapotte airco waar niks aan gedaan wordt. Er wordt wel goed schoongemaakt, zo goed dat ze zelfs het geld uit je portemonnee opruimen.

• 4Joerie03-08-2019

Enigste wat ik er over kan zeggen, SLECHT!!!!

Wat een slecht hotel waren met 11jongeren na nog geen uur binnen in het appartement stond de bewaker al binnen terwijl we nog niks hadden gedaan, de kamers waren vies en smerig, bewakers waren streng je mocht heel de dag geen herrie maken, na dag 1 liepen de kakkerlakken over de muur, ik raad iedereen af om hier heen te gaan

• 2Tim Van de vorstenbosch03-08-2019

Zeer versleten hotel, voor mij nooit meer!

Zeer slecht! Alles is vies en al 20 jaar versleten. Stenen liggen los buiten. Overdag mag je geen geluid maken of je krijgt een waarschuwing. Ze doen zeer moeilijk over het terug geven van de borg. Elke dag krijg je maar 1wc rol? Met 3e op een kamer en je krijgt maar 2 handdoeken? 3x kakkerlakken gehad in de kamer Bij 2 vrienden zijn kleren gestolen! Echt nooit naar toe gaan!

• 4Sander van Oorschot03-08-2019

Nooit meer

Ik zou hier niet nog eens heen willen, schoonmaaksters stelen kleding en geld. Het stinkt. Zwembaden zijn niet hygiëns, verder is de ligging wel goed je hoeft maar door de mac te lopen en je staat al op de strip

Appartement Kassavetis Center info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Telefoonnummer+30 28970 23052
  • Adresgegevens